Hmm? Yritän jollain lailla päästä sinne syvemmälle tasolle tän ketjun aiheessa… Sillä sellainenhan on oltava??
Niin, en edes halua (enkä jaksa enkä osaa, en tiedä aiheesta tarpeeks) miettiä mistä ne pökäleet tulis ulos jos ei olisi sitä peräaukkoa.
Mutta muuten musta olis hirveen surullista, jos ihmisillä ei olis persettä. Se on musta kummallakin sukupuolella erittäin kaunis kohta vartalossa. Pylly voi olla tosi hyvännäköinen aika monessa eri muodossa. (Tai siis kunhan siin nyt selkeesti on kaks pakaraa ja sillee…) Onhan niitä toki ei niin kauniitakin versioita olemassa, mut lähinnä vaan lähinnä ne ääripäät. Eli joko littanat luupakarat, joista miettii et onkohan ne aina ihan mustelmilla kun ei ole mitään pehmeää, minkä päälle istua, eikä sellanen selluliitti-ladon-ovikaan nyt niin kaunis näky ole. Parempi kuitenki ku ei mitään! Mut mä ainakin katson kummankin sukupuolen peppuja niin mielelläni et olis kyllä tosi sääli jos niitä ei menisi tuolla ihmisvilinässä. Harmi vaan kun se pitää tehdä niin vaivihkaa, en sentään halua kohteen tuntevan katseeni porautuvan kankkuihinsa. Enkä myöskään halua jäädä kiinni tuijotuksesta.
Juu näin voisin sanoa kans…
Oon pikkasen kujalla täl hetkel, niin en saa tota ketjun kyssäriä kyl avautumaan millään.?
Siis voisko olla ihminen fyysisesti ilman persettä, vai sit silleen selibaatin kannalta ajatellen “ilman persettä”
Sori ku sekoilen, mut repeilen täs samalla ku yritän tätä saada kirjoitettua.
Kyllä kai se kuitenkin jotenkin onnistuu, siis molemmat vaihtoehdot. Kai sitä selibaatissa voi elää, jollei hirveä seksimaanikko ole ja riippuen toki myös selibaatin kestosta.
Toisessa tapauksessa vaihtoehtona on juuri se suoliavanne, mutta se perinteinen persereikä lienee kuitenkin mukavampi. Tai enhän minä tiedä, mutta kuvittelisin.
Melko puutteellista elämää mulla ollu tässä viime ajat ja oon nähnyt ihan hirveetä seksinnälkää, mut toi ei kyl tullu mulle mieleenkään. Johtunee siitä et mä sitte vaan katselen niit peppuja, en pane niitä?
Ai joo. En oo kuullu enkä tiedä onko tuo se mikä mulle tuli mieleen, mutta vanhainkodissa törmäsin kerran sellaseen erittäin epämiellyttävään juttuun, kun kakkaa tuli mummelin navasta. Tapahtui, kun mä menin hakee asiakkaat ruokailun jälkeiseen iltapäivä-aktiviteettiin eli askartelukerhoon. Sinne hänet oli jätetty ruokalaan yksikseen istumaan, ulostetta mahasta valuen. Menin sanoo hoitsuille et pitäisköhän tuohon laittaa joku tulppa tai tehdä jotain…? Ku oltais sinne askartele… Yhtäkkii siin oli useampi hoitsu noloina ja hätäisinä hääräämässä pikkumummelin ympärillä, kunnes päästivät meidät lähtee. Eläköön suomen vanhainhoito…
Jep, taisi mummelilla olla juurikin suoliavanne, eli kyllä se paska ihmisestä ulos saadaan ilman sitä persereikääkin, mutta itse toivon kyllä omaavani toimivan persereiän mieluusti elämäni loppuun asti. Ei kuulosta kovin mukavalta tuo vatsan kautta paskominen, vaikka kai senkin kanssa ihmiset oppivat pärjäämään.
Sori vaan jos jollain on sellanen avanne,mutta alkoi askarruttaa että jos se avanne laitetaan jääkö se persereikä sinne vielä niin kuin tyhjän pantiksi vai ommellaanko se umpeen ettei tule ohi vuotoja vai voiko sitä vielä käyttää vaikka seksiin
Ei helvetti näitä minun ajatuksiani
^ En ole mikään avanneasiantuntija, mutta luulisin, että se persereikä jää sinne. Tosin, jos se umpeen ommellaan, niin sittenpä siinä onkin vastaus elmerin kysymykseen; kyllä ihminen voi olla ilman persettä. Tietysti sitä persereikää varmasti olisi mukavampi käyttää seksiin, kuin sitä avannereikää . No voi yöks!
Sori vain, jos tätä joku avannepotilas sattuu lukemaa. Saatiinpa sitten näinkin paljon keskustelua aikaiseksi tästä elmerin syvämietteisestä pohdinnasta .
XD Eih, Winstoon!!! NOU!!! Hyi helvetti noita sun pervoja ajatuksia, mä haluan ton mielikuvan pois mun mielestä!
Mut niin. Jos sellasta avannetta asennettaessa peräaukkoaukko pitäisi ommella kiinni, niin kai se nyt anaaliseksistä suurta nautintoa saaville on melkoinen depression paikka??! Voi, toivottavasti sitä ei tarvii. Tai toivottavasti siten toivottaessa se olis kuitenkin mahdollista jättää ennalleen, muuhun vapaaseen käyttöön.
Niin tai itse asiassa jo se pelkkä avannehan mahdollistaa sen et peräaukkoa ei tarvii, vaikkei sitä oliskaan ommeltu kii.
Mut perseeseenhän nyt kuuluu myös ne mun (ja niin monen muunkin) niin ihailemani pakarat, että voiko ilman niitä sitten olla? Sitä tässä ei oo kukaan vielä pohtinut. Mikä funktio niillä on? Muu kuin kiihottaa. Pyllylle taputtelu, läiskiminen ja sen puristelu on tietty tosi kivaa, mutta jotenkaan en usko et se olis se niiden varsinainen tarkoitus…? Onhan niiden päällä myös ihan mukavaa istua. Siis omien, mutta toki myös jonkun toisen. Mitäs muuta…?
Joo sori jos ketju loukkaa jotakuta, mutta eikös kaikista maailman asioista kuitenkin pitäisi voida nauraa? Eihän tässä nyt pahantahtoisesti ole avanne-ihmisistä kuitenkaan puhuttu. Asiasta sen enempää tietämättömät kunhan pohdiskelevat, millaista elämä sellasen kanssa mahtaa olla, ja mitä kaikkea siihen liittyy.
Hups, anteeksi. Menikö päivä pilalle ? Älä nyt vain kuvittele, että moisesta ajatuksesta kiihottuisin, mutta kaikkea hiipii mieleen, kun on aikaa ajatella .
Kai niillä pakaroilla on ihan seksuaalinenkin merkitys, mutta myös tuo juttu, että mukavampihan se on hieman tuhdimman perseen päällä istua, kuin luukankkujen. Nykyäänhän ihmiset istuskelevat enemmän kuin ennen ja nykyään on myös leveämpiä perseitä kuin ennen. Evoluution tulos .
Tää on kyl yks hauskimmista lukemistani ketjuista tääl!!
Repeilin taas itekseni ku luin noi teidän viimeisimmät, Iina ja Winston.
Mut tuskin täs ketään on loukattu vaik joku avanne potilas sattuis tän lukemaankin.
Tässäpä puhuttiinkin nyt ihmisistä, eikä muumeista. Muumeilla ei tosin ole suoliavannettakaan . Tai Mammasta en voi mennä ihan takuuseen, jos se on siellä esiliinan alla piilossa .
^ Saa toki. Minun puolestani tässä ketjussa saa pohdiskella ihan mitä vain perseitä, kun tällainen kerran on tullut avattua. Itse aloin vain nyt miettimään muumien suoliavanteita . Ihan perseestä, kun ei ole parempaakaan tekemistä taas ihmisellä.
Edit: Ja olisihan sekin aivan perseestä, jos kaikkien eläinlajien ja minkä lie satuolentojen perseitä varten pitäisi oma ketju avata tänne. Taidan vetää perskännit, kunhan jaksan .
Ja vielä edit: Ei kai liian offiksi mene, jos tässä ketjussa pohtii myös suoliavanteita? Onhan sitä tosin jo tässä tehtykin. Pitäisiköhän mennä nukkumaan…?
^ No jos mun mielipidettä kysytään, niin onhan se vähän offia kun kysymys kuitenki koskee perseitä. Mutta, offeista yleensä ne parhaat jutut syntyy, ja muutenki offit on musta ihan jees. Et kaikkien perseilyjen lisäks mä ainakin kelpuutan myös sun suoliavanteet.