Niinhän se on lyhykäisyydessään kuten kirjoitit. Jotenkinhan se alkoholia juovan maailmankuva on niin vakavasti vääristynyt. Vaikkakin lopettaminen fyysisesti voi olla helppoa, ei ilman kovaa työtä selviä valoisalle puolelle elämää. Ja ilman sitä “naksahdusta “ päänupissa ei tapahdu oikeasti mitään pysyvää muutosta.
Vaikka itse painelen ns. alkumetreillä, on oloni kuin vanhalla tekijällä. Ajattelen että sama se kuinka kauan tai vähän aikaa olen ollut juomatta alkoholia, jokainen päivä tuntuu ihan yhtä helpolta tai vaikealta samaan aikaan, riippuu miten suhtautuu asiaan. Vanhaan alkoholipaskaan en aio palata. Niin pajon on kaikkea mukavaa muutosta tapahtunut. Mm. terveellisiin elämäntapoihin olen panostanut, tulosta syntyy siinäkin, elopaino tippunut 12 kg. Olo senkin myötä paranee jatkuvasti. Itsekunnioitus, itsensä arvostaminen kehittyy ja paranee päivä päivältä.
Ja toden totta, jokaisen kannattaa lopettaa aljoholin juominen ihan määristä tai ongelman suuruudesta riippumatta. Palkinto on korvaamattoman arvokas.
Niingän se on että palkinnot riippuu aina pelin luonteesta.
Jos elämässä pelaa tyhmiä pelejä, voittaa aina tyhmiä palkintoja.
Tähän ikään olen tuon oppinut ja huomannut ihan kantapään kautta, pyrin siis kaikin tavoin välttämään tyhmiä pelejä.