vituttaa.

Kyllä kapteenilla taitaa olla vähän enemmän kokemusta. :wink:

Minua vituttaa piri!! Ja kaikki muutekin saatanan aineet ja niihin liittyvä. Varsinkin se kuinka vaikeaa on koittaa olla kuivilla. Vituttaa kun kesä meni ohi ihan huomaamatta ja taas on tiedossa kylmyyttä. Vituttaa pinnalliset ihmiset ja muutenkin kaikki kusipäät ja siipeilijät. Mutta minä en sellaisia elämässäni katso. Sitten sellaiset pikkunistit, jotka esittävät niin kovia jätkiä ettei toisia muka maan päältä löytyisi. Mutta kun sitä joutuu koppiin niin kappas vaan kun alkaa suu aukenemaan ja vasikoidaan. Vitun vasikat kuolkaa kaikki tai pysykää hiekkalaatikolla. murr

Viduttaa TAAS tämä heikko luonteeni :blush:
Rahat ovat menneet& mitä jää…“tyhjä pää” :open_mouth:

-tyhmäTYHMÄpienenpieniTYTTÖ(joka ei opi…millään?!-

Nyt vituttaa pitkästä aikaa vitusti.

En jaksa enkä halua tilittää tänne mitään. Mutta
Sanotaan näin että,kaikki ei menny yhessä jutussa niinkuin toivoin menevän ja sen seurauksena jostain ihme jutusta yhtäkkiä kaikki asiat meniki ihan vituilleen…Noh kyllähän tämä tästä

Hämää vaan pari suht turhaa asiaa jotka aiheuttaa vitutusta…Tai en mä tiiä

Vituttaa olla töissä (kts. kellonaika)

Vituttaa kun on kussu kaikki rahat moneksi kuukaudeksi eteenpäin.
Vituttaa istua refloissa kotona, kun mies on naapurissa piriä vetämässä.
Vituttaa käydä kipeenä töissä.
Vituttaa käydä aineissa töissä.
Vituttaa kun työtkin loppuu.
Vituttaa elämän jatkuva epävarmuus.
Vituttaa kun ei löydy henkistä kanttia.
Eniten vituttaa olla heikko.

Kiitos, purkaus helpottaa. :smiling_imp:

aina välillä vituttaa kaikki mikä liikkuu tai ei liiku :angry:
mut nyt ei vituta mikään :laughing:

Pitäis tökätä aineita suoneen, ettei mikään vituttas. Ja sehän se vasta vituttaakin.

Äh. Taidanpa raahustaa ryynikaapille kahmimaan iloa mieleen.

Ottaa päästä se kun on bentsovastainen lääkäri. En sit mitään saanut paniikkeihin. Jeesjees. Onneksi noita on vielä jotain 18 jäljellä… Enkä saanut nukahtamiseenkaan mitään. HUOK

vituttaa kun ei o ikinä rahaa.tai kun sitä vihdoin saa kaikki menee kasaantuneisiin laskuihin ja muihin velkoihin.
vituttaa yrittää lopettaa kun se on nii pirun vaikeeta olla muutamaa päivää enemmän ilman.
vituttaa kun on niin vaikea luottaa kehenkään.ei osaa edes omaan poikaystävään luottaa.byäh.

mua pännii se että mua panettaa nyt ja ei oo ketään kundii jolle soittaa.

mua vituttaa se, että en saanut Morrissey-lippua, soitin ja hengasin netissä just ennen klo 9, ja linjat ihan tukossa ja 09.10 pääsin läpi lippupalveluun ja olivat loppu!! :imp: :imp: :cry: :cry:
Sellainen vitutus tänään, mutta onneksi mulla ei ole nälkä ja mulla on asunto ja muutenkin on aika hyvin asiat. Ja eiköhän niitä lippuja kohta saa kuitenkin, jos on tarkoitus että sinne menen :wink:

Vituttaa kun en voi pariin viikkoon treenata taekwondoa aivotärähdyksen takia…

Ja vituttaa mua yks toinenkin juttu mutta en sano sitä tänne…Kun se juttu menee niin ohi että ei voi tajuu…

Kunhan nyt vituttaa. :laughing: Aagh.

Minuapas ei vituta mikään, ei ole vituttanut pariin kuukauteen, uusi vuosi uudet kujeet :slight_smile:

Minua vituttaa. Päätin tuossa vähän aikaa sitten pitää elämäni pisimmän bajautusbreikin koko uran aikana. Edellinen ennätys on 3 viikkoa (sekin katkolla subun takia). Muutamia viikon parin taukoja on toki ollut, mutta monia vuosia on mennyt niinkin, ettei ole päivääkään ollut polttamatta. Ja nyt viimeiset 3-4 vuotta lähinnä hiisannut kunnon hydroa. Ja paljon. Yleensä aamusta iltaan jos sitä on, n 4-6 paukut päivässä. Joten saattaapi ottaa melko koville tuo breikki. Mutta tarkoitus olisi päästä viikonloppu käyttöön. Rupeaa tuo zombiena olo jo riittämään, kun sitä kohta on lähes puolet elämästä tullut harrastettua :open_mouth: . Mut ei siin hittooka, kannabis on paras päihde, pitää vaan käyttää kohtuudella.

en tiedä vituttaako. surettaa lähinnä oma saamattomuuteni.
tykkään/en tykkä/en uskalla tykätä yhdestä pojajsta ja pää hajoaa osiksi.

voisitteko miehet poistua keskuudestani. en kestä häröilyä, en kestä epämääräisiä suudelmia jotka eivät merkitse mitään.

olen itsekin epämääräinen ja annan humalaisia suudelmia mutta jos joku kerran sanoo joo ja pussaa ja sit puhuu rumia ja sit et älä puhu mulle

miks vedän puoleeni vain epämääräisen maanisia tai depressiivisiä/molempia, tai päihdeongelmaisia renttuja.

alan kyllästyä ja hajota.

ihminen voi olla heikko jos itkee musiikista.

mua ei taas ehkä vituta mikään, koska luultavasti pääsen kattoo Morrisseyta :smiley: Ainoa on sitten tää mun oma saamattomuus, ja se että valitan, vaikka asiat ovatkin aika hyvin.

Yleinen saamattomuus.
Huominen pätkätyökeikka.
Epämääräiset ihmiset minuakin.

Vituttaa pessimistisyys ja ymmärtämättömyys ja toisen mielipideiden vähäinen huomioiminen ja kunnioitus. Mun mielestä jokainen saa päättää mitä elämässään tekee. Kunhan nyt ei rupee tieten tahtoen koko systeemiä pilaamaan.

mua vituttaa oma laiskuus ja saamattomuus sekä suunnan puuttuminen elämältä. tänään on myös vituttanut aikalailla krooninen niskajumitus, joka ei tunnu katoavan vaikka mitä tekisi, saatana :imp:

eipäs vaan vahva, sillä silloinhan pystyy kohtaamaan omat tunteensa niinkin helposti kuin valitsemalla oikeanlaista musiikkia… ja itkeminen se vasta terapeuttista onkin :wink: