vituttaa.

Juu tämä on kyllä asia joka vituttaa suuresti. Joku katsoo oieudekseen kuluttaa aikaani ihan vain huvikseen. Luoda odotuksia ja sitten stressiä sitä kautta kun saa miettiä että mikä taas maksaa.

Ainaiset myöhästelijät vituttaa myös. Itse kun olen aina paikalla ajoissa, niin sitten on niitä jotka ovat aina myöhässä. Hyvä syy kyllä kelpaa, mutta se ainainen en nyt pässyt ajoissa, liikenne ruuhka tai joku muu vastaava paskan jauhanta!

Postilaatikosta tuli kirje verottajalta: yllätysmätkyjä pyöreästi 1200e. Onneksi on tota rahaa niin vitusti (not). Ei minkäänlaista hajua, mistä pystyisi irrottamaan 1. erää varten tarvittavan summan. Huoh… Voi vitun vittu, nyt tekis mieli vetää puolenvuoden kooma.

Kohta alkaa paikat hajoomaan :smiling_imp:

kaikki mikä liittyy rahaan on toisarvosta.
laitan aina kaikki rahani menemään heti ja vitusti yli enkä maksa laskuja.

niin teen aina.
kun tykkään rahasta ja inhoon laskuja.

ja nyt äiti pakottaa mua hakeen velkasaneerausta.

:sunglasses:

Jeh rahat pitää pistää palaan jos sitä on, viimeks ko olin rikas ni ajelin iha huvikseni taksilla eri paikkoihi että näkisin paljoko se maksaa. Tyhmää kyl mut hauskaa :smiley:

mä vedän kaikki aina heti.

kyl sitä sit aina saa lisää jos tulee sellanen “kärsimysvaihe”.
ei päästetä tilannetta ikinä niihin saakka.
kyl aina jotain keksii.

aina saa lisää rahaa jostain, ihan sama mihin tarvii ja kuin paljon. on se tullu huomattua… :wink:

edit: paitsi tietenkään niihin laskuihin. mut niitä ei lasketa. :wink:

sempä takia rahat on hommattu jo ennen tollasta tilannetta.
pitää elää pari askelta edellä. katsos katsos. :slight_smile:

ehkä sä et sit vaan vielä osaa.
miten luulit mun vetäneen päivittäin pari vuotta…? :wink:
kai se vähän harjottelua vaatii, mut kyl sen oppii.

mulla lyö päässä täysin pimeää kun yritän ajatella tulevaisuutta.joskus harvoina hetkinä tajuan miten väsynyt olen olemaan täällä mutta sit ku mieliala kohoaa niin pystyy olemaan ihan relax.en mä ole onnellinen,en yhtään tiedä mitä haluan…en ainakaan väkivaltasta miestä, tai miestä ollenkaan…

Nyt rupeski vituttaan, latasin aiva perkelee hyvää essokuositusmusaa ja ois illan ohjelmana 4x valkone v8 + virtaa ja sit mun mp3-soitin onki josai vitu riihimäellä ja menos iha eri suuntaa :E Perkele. No avs tulee silti olee hauskaa.

Kuulostaa kyllä siltä että Kapteeni osaa ja sinä et :stuck_out_tongue:

jos vituttaa paras konsti on lähtee lenkille ekaks
jos ei auta sit jotain muuta :open_mouth:

:open_mouth:

Minä ehdin aina ennen huutaa ja kiroilla. Ennen muinoin myös ehti hajota mestoja ennenkuin tajus pistäytyä ulos.

Niin ja vitutushan on sitten vitutus. Sellanen pieni ärsytys joka laitta pyörimään ympyrää EI TODELLAKAAN OO VITUTUSTA!!! Sillonku vituttaa ollaan niillä rajoilla ettei lähe käsistä. Muut olot on jotain muuta.

asdfasdf

Jaoit pillua?

Vituttaa kun kaikki vittuillee kun vittuilen että ne vittuuntuis

vituttaa ku jauho loppu :cry:
viimeiset viivat…

vituttaa, ku ei osaa pitää selvää päivää.
Ennen onnistui helposti, nyt ei ja se todellakin vituttaa.
Tänäänlin lupasin itselleni, etten ota mitään… Paskat, 120mg kodeiinin ja parin piipullisen ganjan vaikutuksen alaisena.
Hyvä olo on juu, mut vitun vittu ku vituttaa silti.

Ehkä sitten ainakin sunnuntaina selvä päivä toivottavasti (“sitten huomenna” kun ei ikinä onnistu) :unamused:

Vituttaa lähtee töihin.