vituttaa.

tällainen threadi oli joskus muinoin mutta enpä jaksa sitä kaivaa esille. eli mikä vituttaa? mä aloitan.

vituttaa elämän päämäärättömyys. aikaiset aamuherätykset. vitun urpot jotka ajaa suojateiden yli tuhatta ja sataa vaikka ois pienten lasten äiti lykkimässä vaunuja. toimimattomat ihmissuhteet. varsinkin vituttaa ihastuminen ilman vastakaikua. vitun juhla mokka jota juodaan KAIKILLA vitun työpaikoilla, eikä mitään muuta tietenkään voi ikinä kokeilla. äärimmäisen paljon vituttaa inspiraatiot jos ne tulee sellaisissa tilanteissa että niitä ei mitenkään voi toteuttaa tai kirjata ylös. vituttaa ihmiset jotka purkavat patoutumiaan muihin ihmisiin, mut täysin välinpitämättömät “ihan sama” -asenteen omaavat kusipäät vituttaa vielä enemmän. vituttaa, että ei ikinä saa unta sunnuntaisin kuin aikaisintaan yhdeltä vaikka pitää herätä joskus vitun puol seitsemältä maanantaina. vituttaa raataminen ilman minkään valtakunnan kiitosta paitsi ehkä kerran vuodessa jonkun vitun valjun ja mielikuvituksettoman lahjan tai kortin muodossa.

noi nyt enimmäkseen vituttaa. mikäs teitä pännii? :smiling_imp:

Juuri nyt ei vituta mikään, kiitos kysymästä, mutta huomenna kaikki saattaa olla jo toisin! Vitutusta odotellessa. Kaikki nyt on niin mukavasti ettei jaksa muistaa mikä vituttaa, vai onkohan se niin että liiat päihteet ovat sotkeneet pääni niin pahasti ette muista oikeastaan mitään, no sitä muistellessa…

mua ei vituta tai masenna mikään. :slight_smile:

paitsi se, ku elämän valo on masentunu ja taas näki vaan painajaista enkä osaa tehdä mitään mikä vois auttaa sitä, varsinki ku oon hämptonissa ja se huumemekassa. hmh.

ikäväkin vähän ehkä olis.

Vituttaa pelko siitä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Sama juttu, kun ei siellä näy oikeen mitään… :unamused:

Näin unta että Mallory tuli #plinkkiin.
Taidan ihan todella irkata liikaa.

Hehee :laughing:

välillä vituttaa kaikki mikä liikkuu :imp:

Tarkennuksena viel edelliseen että se ihan vaan vituttaa kun näkee irkistä uniakin. Ettei tulis väärinkäsityksiä.

vitun irkki

Vituttaa, ku ei oo töitä, eikä rahaa.

Vituttaa, kun tuhlasin 3,5 vuotta lukioon → ei ammattia → ei työmarkkinatukea vielä muutamaan kuukauteen.

Vituttaa, kun en tiedä vieläkään miksi haluan isona.

Vituttaa oma aikaansaamattomuus.

Hmm… Luulenpa, että sitten kun saan raha-asiat kuntoon ni ei enää vituta mikään.

jepjep. nyt mua vituttaa eniten se, että pitää mennä huomenna töihin. muuten ei mikään erityisesti. omat demonit nyt vituttaa aina mutta onneksi niihin pystyy välillä olemaan kiinnittämättä huomiotaan… ja puoli pulloa hyvää punkkua auttaa aina vitutukseen :sunglasses:

eiku. se kyl vituttaa etten ehtinyt saamaan yhtä biisiä valmiiksi deadlineen mennessä… eipä toisaalta ollut kyl aikaakaan. mutta silti :frowning:

ja vielä, hesarilla laahustavat zombit kyllä vituttaa välillä, vaikka enemmänkin säälittää ja surettaa, mutta se purkautuu vitutuksena, ei niinkään niitä ihmisiä kohtaan vaan tätä kaikkea, ennemminkin sitä, mikä ajaa ihmiset noin huonoon jamaan ja miksei kukaan tee asialle mitään… taino, kyl mua vituttaa sekin että ko. ihmiset kuseksivat ja erittävät muita eritteitään kadulle, pummivat massia kokoajan ja alkavat vittuilemaan kun sitä ei niille anna ja riehuvat välillä ihan tolkuttomasti purkaen ahdistustaan muihin kanssaeläjiinsä.

No ehkä hieman vituttaa se kun juuri muutti ja ei ole jaksanut ottaa selvää, että missä voisi käydä uusimassa tennari respan jotta saisi paremmin unta… vituttaa mennä sänkyyn kun tietää että joutuu pyörimään vähintään pari tuntia ennen kuin sammahtaa. Perkele. :imp:

Vituttaa, ku ei oo massii, pirit on loppu, jyvät on paskoi, tahtoo bubree, alko ei kelpaa, en taho nukkuu vaa jatkaa valvomist, ja kaveri veti tänää polakkaa prkl (oisin voinu ostaa, mut mut mut…), ei tahtoo polakkaa…Ja on mul massii kja Ma kumipäivä, oujee, huomisen yli nukun helposti levareitten ja kahen valvotun yön jälkee, mut buustereit pelii (vittu väännän karret!) :imp:

Minua vituttaa typerät kaverit ja moni muukin asia.

Saatanan perkele.

247 on aina oikeassa. :sunglasses:

Minua vituttaa oma saamattomuus, rutinoitunut elämä, rahan puute, ei tietoa mitä tekee tulevaisuudessa, tuntuu että aika menee hirveetä kyytiä eikä mistään saa otetta :open_mouth:

Vituttaa sellanen et sovitaan joku juttu ja sit siitä ei pidetä kiinni…ilmottamatta mitään…

vituttaa ainainen krapula…

Niii-i !!.. :confused: Mä rupeen elämään boheemielämää. Mä hain yhteen näyttelijä kouluunkin ja muuallekin. Mä haluun pois täältä!!! Siis täältä perseestä. Huomenna töihin. Kiinnostus sata. Apu-va :neutral_face:
Vituttaa tuo flunssakin. Vittu.