Nettifoorumit ovat täynnä näitä kusetuksia, useat kestävät vuosien ajan. Mielestäni tässä on ihan selvät merkit. Seuraava askel olisi joku Gofundme-page vammojen hoitamiseksin. Ensin toki tekosyy miksi niitä ei voi hoitaa Suomessa
^ Siis onko jonkun keijon rahat menneet ja paljonko hävis potista ??
Mun miljoonat ainakin on tallella ja muutakaan vahinkoa ei tiettävästi ole tapahtunut Saunan konkareille.
Keijoketjukin on mahtavaa taidetta ja tiettävästi on saanut aikaan suurta paheksuntaa ja huutonaurua samaan aikaan ja sitä oli ilo työstää ja bygata pitkin vuotta.
Bentsoista täyttä asiaa.
Voitolle siis jää - joka tapauksessa.
Ihmiset kun eivät suhtaudu asioihin samalla tavalla. Ja avoimuudessa ei ole mitään pelättävää - vieläkään.
Toki vastaan aina vain itsestäni ! Onneksi.
^Ilmeinen valehtelu on siis ok, koska joviaali ja mukava kaveri? Vieläpä spämmää johonkin lähinnä foorumisoftaa täyttävään pilipalispämmilankaan.
Näkemys tuokin, itsehän lähden siitä, että miehellä on tässä maailmassa ainoastaan sanansa ja kiveksensä. Huomiohakuisen kusettajan hyysääminen ei ole avoimuutta
Mutta samapa tuo minulle, kunhan vain sanon, koska on räikeä esimerkki lajissaan. Enkä aio asiaan palata, Lavuskaa itseään tuskin tulemms enää näkemään
Mulle on se ja sama, onko Lavuska trolli vai ei. Hauska ja asiallinen tyyppi on ollut läpänheittoineen ja tsemppauksineen ja se riittää mulle. Mä en koe mitään tarvetta tuntea äärimmäistä luottamusta jotakuta nettituttua kohtaan. Rahojani en ole koskaan syytänyt, enkä tule syytämään kenellekään yksityishenkilölle, en netissä, enkä IRL, olipa tällä sitten kuinka traaginen kohtalo, oikeasti tai leikisti. Suunnattomasti olenkin aina ihmetellyt näitä ihmisiä, jotka menevät näihin rahankerjuuhalpoihin. Se, että tuntee sympatioita jotakuta kohtaan kun ei tarkoita sitä, että pitäisi sännätä maksamaan tämän ulkomaiset sairaalalaskut ja hamsterin hautajaiset.
Mitä tulee niihin juttuihin 90 %:sta piristä ja osakkeista siellä sun täällä, niin ne pistin ihan sen piikkiin, että monella alkaa vauhdeissa(Myös niissä katukuralirusellaisissa
) tai muutoin vain maanisissa tiloissa lentää varsin levoton legenda ihan spontaanisti.
^No ei ole tuollaiset höpöjutut ihan normaalin ja terveen persoonan tuotoksia.
Niissä piripiireissä, joissa minä olen ikäni liikkunut päätyvät tuollaiset satusedät lanssikyytiin hyvin nopeasti
^ Epänormaalin ja sairaan sitten, mutta kyllä näitä satusetiä ja -tätejä maailmassa riittää. Se, mihin legendan heittonsa sitten johtaa, riippuu kulloisenkin kuulijakunnan huumorin venyvyydestä ja paukkuvuudesta.
Juu, onhan kroonisia valehtelijoita ja muita hulluja aina. Nämä vaan ovat järjestään katutason käyttäjiä, joiden puheilla ei ole mitään merkitystä, koska hullujen jutut eivät ketään kiinnosta. Jos joku keskitason tukkukauppias alkaa heittämään legendaa Venäjän mafiasta ja 90% poreesta loppuu homma hyvin lyhyeen, ja luultavasti rumasti isännän toimesta
Winston tänään: Hauska ja asiallinen tyyppi on ollut läpänheittoineen ja tsemppauksineen ja se riittää mulle
Pölö on vieroittumassa pentsoista, eikä vähiten Lavuskan antamilla tsempeillä ja onhan se melko epäonnistunutta trollaamista.
Meistä kukavaan voi olla mitävaan ja Lavu ja Vävy voi olla mun näppikseltä. Tai voimme olla älyrobotteja kaikki.
Vävynäädän henkilöllisyys on selvitettävissä hyvinkin nopeasti, samoin meikän, jos annetut tiedot pitävät paikkansa.
Sillä Minä saatan olla puhdas hahmo. Olenkin itse itseäni usein epäillyt kaikenlaisesta. Kiinnitin tähän jo huomiota
aikanaan omassa palanssi-ketjussani ja huomioikaa toi toinen nimmari, joka siis ei ole tämä mun käytössäoleva…:
Re: Kadonnut balanssi
ViestiKirjoittaja Mick´s open string -70 » 20 Kesä 2017 20:45
[i]Kirjoittaja kamppailee paranoidisen maailmankuvansa kanssa ja tupakoi ahnaasti vuoteessa iltaisin. Hänen viisi lastansa ovat laitoksissa eri puolella Eurooppaa ja miehensä on lähtenyt 1979 vuoden Miss Maailman kanssa turneelle, joka ei vain näytä loppuvan. Kirjoittaja on huomattavan älykäs omissa mielikuvituskehissään. Hänen merkittävin aktiviteettinsa on muiden ihmisten elämän ruotiminen netissä ja neuvojen jakaminen niitä tarvitsemattomille. Pian tulee kaksikymmentäviisi (25) vuotta täyteen päivittäistä kupinottamista. A-rapun reiska käy joskus piristämässä ja panemassa kirjoittajaa ja samalla nyysimässä viikon talousrahat. Käytännössä kyseessä on sanaton sopimus fyysisen kivan maksupalvelusta. Kirjoittaja pelaa usein etänä totoa ja näyttää vähän itsekin hepalta, jolla on tukala ähky ja peräpukamat ja huomattavasti huojuvat ja kohta putoavat, keltaisenmustat leegot. Hänen pientä maailmaansa ei mikään näytä häiritsevän ja hän sieltä kaiken näkee ja saattaa toisinaan tehdä laatuoivalluksiakin, mutta harva on niitä todistamassa. Vielä on kurjaa elämää jäljellä, mutta myös monia jakamattomia yleisneuvoja, joita suuri yleisö kirjoittajalta ei vieläkään kuollakseen tarvitse.
T A I
Kirjoittaja on juuri palannut vankilasta ja aloittanut uuden, nuhteettoman elämän, johon ei kuulu niin paljoa huumeita ja alkoholia ja irtosuhteita kuin vanhaan hyvään aikaan ja hämärähomminakin on tekemättä vain yksi, viimeinen ja varma keikka, jossa ei vahingoiteta ulkopuolisia, jos ne vaan tajuaa pysyä tarpeeksi loitolla tosimiesten ollessa alan töissään. Hän on vanhan liiton miehiä, eikä hyväksy puolustuskyvyttömien kaltoinkohtelua, ellei se ole aivan välttämätöntä. Huumeiden käytössäkin vältellään kovia aineita, jos ei löydy jotain stimulanttia tai bentsoja. Kirjoittaja tukee raitistuvien ex-kriminaalien polkua talosta vapautumisen jälkeen. Heistä saa usein hyviä pakoautokuskeja tai sopivia kuriireja tai juopotteluseuraa illanistujaisiin, jossa kerrataan onnistuneita keikkoja ja hieman suunnitellaan eläkepäiviä varmistavia tulevia työtehtäviä. Kirjoittaja aikoo pysyvästi raitistua heti sen viimeisen keikan jälkeen, ellei sitten tule vastustamaton tilaisuus päättää komea rikollisura vielä yhdellä tai kahdella lisäkeikalla.
T A I
Kirjoittaja on suomalaisen, alunperin Venäjän lähiötundralta levinneen itiökasvin ja Aasian monisoluisista aitotumallisista eliöistä muodostuvan taksonomisen kunnan risteytys. Sen rikkaat ideakukinnot ajoittuvat pitkin vuotta ja se lakastuu aina yleisöseurannan vähetessä. Kirjoittaja erittää paksua, rönsyilevää proosaa kevätkesällä, mutta talvehtii lopun aikaa vuodesta muun mouholehvistön suojassa ja parittelee äänekkäästi ikkunalaudalla tai parvekkeella.
T A I
Kirjoittaja on vähemmistöryhmään kuuluva entinen, ansioitunut vapaustaistelija, joka on muuttanut Etelä-Amerikkaan rikkaamman elintason perässä ja on päätynyt roskienlajittelijaksi paikalliseen jätteidenhoitojärjestelmän loppusijoituspaikkaan eli kaatikselle muiden kaltaistensa joukkoon haaveilemaan olemattomia ja touhuumaan mitättömiä kulkukoirien ärtyisään ja haisevaan seuraan ilman huolia ja isompia murheita tulevista tapahtumista.
T A I
Kirjoittaja on unkarilainen taideopiskelija, joka kääntää kuuklen avulla tekstinsä suomeksi.
Hän on osa-aika-ajattelijakerhon perustajajäsen. Hänellä on lehdenjako pesti Budan puolella
ja hän budjaa Pestin puolella ja siellä talvehtii myös hänen laaja taiteilija-aktiivikommuuninsa.
Miten kirjoittaja löysi suomalaisen plinkin, emme tiedä. Hän pidättäytyy kommentoimasta.[/i]
=> Joten mennäänpä tyypit eteenpäin. Ja järkyttyisin kamalasti, jos joku teistä osoittautuisi kuplaksi.
Ja silloin ehkä loukkaantuisinkin. ![]()
Koska kaikki on vaan kvarkkien tanssia, ei millään ole mitään väliä. Juupa juu, sangen nihilistinen maailmankatsomus.
Lavuska nyt vaan on totaalinen valehtelija, joka tempuillaan pyrkii saavuttaan jotain hyötyä. Itseäni ei kiinnosta tällainen mielikuvitushahmojen temmellyskenttä.
^Okei, sua vituttaa tollanen ja onhan siinä perää. Mut huumeidenvälittäjien kansainvälisten perusoikeuksien polkeminen ei riitä syyksi.
=> Joo - hommat meni täysin reisille ja multa peruttiin vuoden duunipaikka, joten nyt en ole kauhean hyvällä päällä.
Yksi trolli sieltaitääl ei tässä oikein paina. ja muutenkin kehotan tyyppejä elämään vaan omiaan. mut viikonloppui, I´m fucking off
^=> Hä hää - korjasivat virheensä ja meitsillä alkaa tai siis jatkuu pesti tutussa paikassa, sittenkin !
Vittu mitkä kivut.En enää oikeeen jaksa
Juu kiitän kaikkia tsemppaajia, Lavuska, oli sitten oikeasti se, jona on esiintynyt, jollonka o l e n surullinen hänen tilanteestaan, tai sitten huijari, jollonka ei olis eka, jota minä uskon
… Mälsäähän se olisi sekin.
Tarkennan silti pilkunpaikkaa, tai ilmausta “ei vähiten…”, kerta olen pilkunviilaaja enkä siitä muuksi muutu. Huolimati kaikesta tuesta, hoidoista, terapioista ihanmistävain, kun ihminen raitistuu, työn tekee hän itte, aina, siis myös minä. Tsemppausta en todellakaan vähättele! Vaan Kukaan ei voi estää, jos valtava halu on käyttää… Pakot ei toimi, tukeminen auttaa.
Onko täällä joku pyytänyt joltain rahaa
? Emmää ole huomannut, ja multa ny kenenkään ois turha pyydelläkään, köyhimykseltä, ja vaikka naivi olenkin, rahaa lainaan korkeintaan paril ystävälle. Velkojaakaan ei jäänyt. Ett sillai…
Lavuska tietty on jo kirjoitellut, ja jos on nuita spekulaatioita yllä lukenut, voi vastata…
(Hmph!)
Jos voijaan olla keitä vaan, mää olen Iznogud sitte ku olen aina niin kade ja kiukkune. Vaiks Ahne on sen sukunimi soomeksi.
^ Juu, olikin multa vähän lavea lausunto taasen.
Tietenkin sinä teet kaiken työn pentsottomuuden eteen ja kärsit ja onnistut !
Se tuntemus voi entisestään voimistua ja se on ihan hyvä asia vainen, sellanen
terve itsekkyys !
Mitäpä täs enää menneitä ketjuvaiheita noin muutoin semmoin cummemmin miettimään, ainakaan siis minäite, sillä paljoltihan tää elämä on
pelkkää keijon keijoa !
Ihan olet oikeassa, kuten muuten kohtuu usein olet. Annan asian olla. Rääpiminen varmaan mitään paranna
Silkasta mielenkiinnosta: Ketähän toista rölliä mahdat tarkoittaa? Trollejahan täällä on ravannut ja tullee ravaamaan niin, että veto käy, kuin hollituvassa, mutta en mä ole pistänyt merkille ainuttakaan, joka olisi samalla tyylillä kirjoitellut, kuin Lavuska. Tämä nyt ihan kantaaottamatta Lavuskan mahdolliseen trolliuteen.
En ota kantaa myöskään itse asiaan, mutta oletin jotenkin että tarkoitettiin Varpushaukkaa. Esim. viestien lähettely lause kerrallaan yksitellen, kirjoitusasu näytti myös hieman samalta.
Toki jos kyseessä nyt ei ole trolli vaan oikeasti helvetinmoisen määrän kipulääkkeitä saanut ihminen, en ihmettele yhtään että teksti muistuttaa ryynikänni-spämmäystä.
^ Näin.
Vituttaa… helle, masennus ja väsymys ainakin. Oma vika vaan kyllä. Mdma tuhoaa aika tehokkaasti serotoniinivarastoja, tiedetään. Vaan masennuksen kanssa se onkin oravanpyörää, päihteet pahentaa, mut niitä on vaikea lopettaa, koska tekevät olon aika muikeaksi pieneksi hetkeksi ja pääsee todellisuutta pakoon. Tänään olin niin väsynyt, että en melkeinpä jaksanut kaivaa piilareita silmistä pois saati pestä naamaa, tahi hampaita. Sain mä sentään ilta-askareet sitten viittä vaille tehtyä; suihku jäi uupumaan, mutta samapa tuo. Sen voi hoitaa aamullakin. Itkettääkin. Eikä nukkumattia näy mailla halmeilla. Äh, taidan napata Temestaa ja pistää telkkarin päälle, josko auttaisi.
Joopajoo. Helle rassaa kyllä
. Täällä sisätiloissa on tosin ihan passeli lämpötila, jos ei hirveästi riehumaan ryhdy ja nukuttuakin olen saanut yllättävän hyvin, mutta kun pitäisi hoitaa ihan asioitakin tuolla tukalassa ilmanalassa. Ja vaikkei mulla mitään välttämättömiä velvoitteita olisikaan, niin en mä silti halua vain maata perse homeessa sisällä, koska jos sitä kestää tämän hellejakson hamaan loppuun saakka, niin ainakin tulen lopullisesti hulluksi
. No, pöpilässä on ainakin ennen ollut ihan hyvä ilmastointi :mrgreen: .
^Tuo jäikin NSA-ketjussa vastaamatta eli pöpilänmäen ilmastoidut huoneet, mutten muista oliko esim.
Valkealan sairaalassa hyvää ilmastointia, kun kävin siellä loppuvaiheen isä-vainaatani katsomassa.
Ainakin senaikaisissa mielisairaanhoitajissa oli kaikenlaisia, joista osa oli ihan oikeessa paikassa.
Vaasan hutskillakin tuli siis asuttua, siellä siviilien puolella. Miksiköhän niisson aina mäki liitteenä…
kuten niuvanniemi, pitkäniemi, huutoniemi ja ekassa oli yksi setä-vainaani vuosia tehtyään vähän jippoja.
Juu, tätä “helleherkkua” kestää vielä viikkoja. Noin puoliväliin Elokuuta, eli ainakin vielä neljä viikkoa.