Ihmeellinen nikotininippe puuska vituttelee ja lähinnä esiintyy semmoisena hermojen kiristelynä ja jonkin moisena tunteena tuossa suun ja kurkun alueella, että puuttuuhan se nikotini sieltä. Toisaalta vasta 7 viikkoa ja rapiat päällä niksalakkoa joten pitää vaan malttaa kyllä ne reflat jossakin vaiheessa vaan hellittää niin se menee jokaisen substanssin kohdalla. Kofeiinin hilaaminen jotenkin ihmeellisesti taas takaisin elämääni oli suunnaton virhe nikotini-ihmiselle. Kaipa se on semmoinen tapa pöräyttää tuo koväaaninen apparaatti päälle aamuisin, noh päivisin ja varsinkin illemmalla kyllä maistelen teetä. Ei tässä oikeastaan suunnattomia vitutuksen aiheita tänään löydy. Ohjelmaakin on ihan pitkin päivää aina iltaan saakka, että ihan niin ei kerkeä kelojansa vatvoa.
Tuolla kuntosalin pukuhuoneessa ihmisten suusta kuullut lauseet, että ompas tässä kamala flunssa ja saa köhiä ja räkiä kokoajan, että juuri ja juuri jaksaa treeninsä ehkä tässä tehdä. Flunssapäissään olisi pysyttävä kotona ja otettava lääkettä, ja maattava punkassa eikä lähteä tartuttamaan flunssaa kanssaeläjiin. Tokasinkin tuolla pahimalle köhijälle, että nyt alat hieromaan käsidesiä sekä saippuaa käsiisi ja miun puolesta vaikka viunan perkelettä pitämään yllä käsihygieniaa, mikä nyt luonnollisestikkin tuppaa olemaan tärkeää. No täytyy ymmärtää ettei kaikilla ole mahdollisuus mennä salille ihan milloin tahansa kun kaikenmaailman perheseikat ja työtkin voi sotkea kuvioita. Siltikin vähän vituttaa, kun tuonne salile mennään kamalassa lenssussa ja pitääkin toivoa ettei nyt pääse itseensä tarttumaan lenssut.
^ En ymmärrä minäkään, että lähdetään salille kaameassa flunssassa huhkimaan ja hankkimaan itselleen sydänlihastulehdus tahi muu hirveä jälkitauti, mutta jos tartuntoja kovasti pelkää, niin sitten ei kannata mennä yhtään minnekään julkiselle paikalle. Eivätpä ne flunssaiset voi yleensä kotiinsa eristäytyä koko taudin kestoksi ja esim. kaupassa kaikenmaailman rähmäkäpälät klähmivät moneen kertaan kaikki tuotteet läpi. Varsinkin HeVi-osasto on yksi tartuntojen pesä. Julkisissa kulkuvälineissä joutuu usein väistämättä lähikontaktissa hengittelemään ties minkä pärskijän roiskeita. Apteekki se vasta vaarallinen paikka onkin . Siellähän laukkaa ovista ja ikkunoista tautista sakkia hakemassa helpotusta flunssaansa tai vatsatautiinsa ja kaikki yhdessä räkäisillä käpälillään kähmivät samoja hyllyjä ja palvelutiskejä ja pärskivät Burana-pakettien päälle
.
Jotakin ahdistusta nyt ilmeisesti alitajunnasta puskee, kun typerät hypokondria-häröilyt nostavat päätään. Eilen oli paha, nyt toistaiseksi vähän helpottaa. Ihon kutina ei voinut johtua vain sen kuivuudesta, vaan oli merkki maksan leviämisestä. Pieni limakalvomuutos suussa(Ihan perusafta, joita nyt aina tulee ja menee ja varsinkin talvella) oli orastava syöpä. Ja onkos tuo luomi(Pieni piste, joka taitaa ennemmin olla pisama ja on varmaan ollut käsivarressani “aina”) ollut tuossa pitkäänkin? Ei ole, vaan nyt siihen juuri ilmestynyt ja leviääkin ihan silmissä. Pieni vatsannipistys ei tietenkään voi olla pelkkää IBS-oireilua, vaan jokin sisuskalu siellä nyt sanoo sopimusta irti ja sitä rataa .
Atarax-vitutuskin iski sitten eilen viiveellä ja kyllä muuten vitutti, kun kaupan kassa jutteli mukavia ja viivytti niin ollen “äärimmäistä kiirettäni”(Yleensä tuo on minusta vain mukavaa) ja auta armias, kun suihkussa käydessäni laitoin vahingossa shampoo-pullon vähän väärälle paikalle
. Ei tuo kestänyt onneksi, kuin pari tuntia ja vedin vain henkeä ja kiukuttelin itsekseni ja viattomat sivulliset eivät joutuneet kärsimään. Enpä sitten ottanut Ataraxia eilen illalla ja vähän kutina sitten häiritsi, mutta en jaksa vittuuntua ja kiukutella yhden samperin kutinalääkkeen vuoksi.
Ei tullutkaan vielä kesä, kun tulikin se oikea talvi . KYLMÄ!
Aurinko!
Unettomuushan se. Mulla on hieman sellainen kutina, että Noritren stimuloi tätä herkkää bipopäätä, kun Triptylkin oli sellainen. Noritrenin pitäisi ollakin vielä sellainen noista trisyklisistä erityisesti. En mä tiedä mitähän vattua se lääkäri on ajatellut. Ei muuten nyt helvetti oo hereillä puolentoista Inkkarin jälkeen tähän aikaan, ainakaan minä.
No, oli siitä Noritrenista selän hermokipuihin, muttei migreenin estoon.
Olen ollutkin ihmeen levoton. Enkä mä nyt hypomaniaan usko, koska mieliala on huono, ennemmin ne huonot ajatukset on kiihtyneet. Tiedä sitten mikä mua vaivaa; kolkutteleeko psykoosit taas kevään kunniaksi ovella vai onko tää puhtaasti Noritrenin vika vaan. Toivottavasti olis ja asia korjaantuis jättämällä sen myrkyn pois, kunhan laitan soittoa neuron polille.
Ataraxista; tuo on muuten jännä, miten monet sanoo sen vituttavan seuraavana päivänä. Itse en ole huomannut moista efektiä. Lieneekö syynä, että kuitenkin 2-vuotiaasta olen sitä käyttänyt. Ehkä olen kestovittuuntunut.
^ Mä olen nyt käyttänyt ataraxia myös jo vuosia, enkä usko sen sen enempää vituttavan, paitsi tuo jauhaminen, että se vituttaisi ! Saan aamuisin kauheet raivarit, jos kuulen siitä tai jos luen ataraksin vitutuksesta , etenkin jos olen ottanut yöllä atataksia tai unohtanut ottaa ataraksia !
Nämä ihan saatanan hitaat sivut tässä alkaa kyrpimään. Jää kyllä päivässä usea viesti laittamatta, kun edes minun laisellani jouto-ja huru-ukolla ei ole aikaa odotella sivun latautumista, puhumattakaan että olisi hermoja moiseen kyttäämiseen. Täytyykö se alkaa aamusta kirjautumaan inessiiviin Plinkkiin ja sitten vasta joskus ennen kuviteltua yöunta kirjautuisi pois. Kenties teenkin niin asian kanssa. Yhtälaillahan sivut siltikin hidastelee, mutta tuossa sisään-uloskirjausvaiheessa osaavat saitit olla todella hitaat.
Toi aurinko.
Eikö sen pitäisi piristää? Ei toimi.
Nyt se lähinnä osoittaa sormellaan että katso nyt itseäsi kun ei onnistu taas mikään. Hyi.
No helvetti, migreenihän se! Jätin Noritrenin pois, kun tosissaan epäilin sen vievän yöunet, ja nukuinkin paremmin kun se on poissa. Sen sijaan nyt ei oo estolääkettä, ja päätä sattuu aivan tuskastuttavan paljon. Tiedä sitten auttoiko Noritren itse migreeniin, mutta hermokipuihin selässä kyllä joo. Nyt vihloo koko selkäkin, joka myös on äärimmäisen vittumaista.
Eipä kai tässä muu auta kun pistää soittaen neuron polille huomenna. Saispa gabapentiiniä tai Lyricaa testiin. Mut Lyrica nyt varmaan on täys kirosana niille. Gabapentiinistä en tiedä, mut mitä nyt lueskelin, niin ihan ookoo kuuluis olevan hermokipuihin ja migreeniin. Noi tuskin veis bipopäänkään unta, kun ovat epilepsialääkkeitä, eikä mitään stimuloivia masareita.
Koputan nyt puuta, että uniongelmat eivät jatku, eivätkä ole merkki perinteisestä kevätpsykoosista.
Päänsärkyhän se osaa vitutella. Luullakseni tämä särky johtuu nikotinilakon aiheuttamista vieroitusoireista. Yllättävän sitkeessä osaa olla tämmöiset pikkuviekkarit, eipä auta muuta kun malttaa vaan. Benzoviekkarit kestivät kuitenkin yli 2 vuotta pitkän matkaa, niin pitkään tuskin nikotinireflat voivat kestää. Täytyy vähän perspektiiviä tuoda itselleen esiin, että jaksaapi olla ilman nikotinia. Muutenkin aivan turha aine elimistössä, eli eipä ole aietta siihen enää palailla, jollei sitten tuhannen seipäässä joskus yllätä itseään tupakoimasta
Silmäsärky, joka alkoi sunnutaina. Jälkitautinen juttu ja kipeä olo, eikä oikein jaksa ja kestää turhan kauan.
Vitun ihannekämpässä tehty putkiremontti 1981 ja putkaremppa siihen tulis myös, joten forget about it
Koskaan ollut noin kylmä rinnassa, kun äsken ulkona ja piti tulla aika nopeesti sisään, on varmaan kuolemantauti
Voi levottomuus! Tää levottomuus ja unettomuus ja migreeni alkaa tosissaan viemään naisesta voimaa. Vituttaa tässä kasvatella bentsotolejaan. Ensin otin 1.5 tabua Insominia ja koomasin hetken aikaa. Nyt taas olen ihan hereillä ja oli pakko ottaa Diapamia. Sellaista kierimistä tää mun oleminen makuullani on. Koitan nyt rauhoitella itseäni sillä, että hullujenhuoneellakin saa Diapamia, ellei nukahda silkasta Insominista tai Tenoxista ja kuitenkaan silti mun bentsotolet ei ole vielä taivaissa. :mrgreen: Ja huomenna on menojakin hoidettavana kuitenkin, eli suurempi paha se valvominen olisi.
En mä tiedä oliko osasyynä se, että tuosta mun miehekkeestäni ei kuulunut pariin tuntiin mitään ja oli jo pelko perseessä ja olin vitun stressaantunut, että mut on jätetty nyt ikiajoiksi. Vitullinen tauti tää pershäiriö muiden mt-häröilyjen ohella, kun kaikki on aina muka hylkäämässä ja jättämässä, tahi jotain hirveää on sattunut, ellei heti saa yhteyttä. No, ilmoitteli se itsestään sitten, olo on nyt keveämpi.
Lisäksi puhelinkammoissani en saanut soitettua neurologialle päin. Sekin vituttaa.
Tuhlasin kaikki rahat. Se vituttaa.
Aijaa, itsehän sain vain Opamoxia, ja sekin pitkin hampain.
^ Olitko avolla vai suljetulla? Mä olen pääsääntöisesti ollut suljetulla, siellä kyllä meilläpäin lyödään sellaiset mömmöt et on taju pois. Mulla oli/on 20 mg Diapamia siellä ja 6mg Temestaa. Mutta mä olen allerginen monelle lääkkeelle, en tiedä vaikuttiko se niiden bentsotainnutuksiin.
Avolla tosin piti kinuta Diapamia aina lattialla rukoillen tyyliin.
Kurkku kipeä jo toista vai kolmatta päivää. Näinköhän siinä sitten kävi, ettei munkaan supervastustuskykyni kaikilta liikkeellä olevilta pöpöiltä suojannutkaan . Kuumetta, yskää, kolotuksia tmv. flunssaoireita ei onneksi ole ja nyt koputtelen puupäätäni rystyset tikkuja täynnä, ettei tämä tästä enää pahemmaksi äityisikään. Onhan mulla tosin ennenkin ollut juuri tällaista, että kurkku on ollut kipeä ja olen luullut tulleeni oikeasti kipeäksi, mutta siihen se sitten onkin jäänyt ja mennyt ohitse muutamassa päivässä. Elättelen toiveita, että tuolla vähällä tämä tälläkin kertaa menisi. Nenä kyllä vuotaa vähä, mutta sekin on vain kevyttä vesivuotoa, johon ei liity tukkoisuutta tahi muuta räkäisyyttä, eikä tuo tai se kurkkukipukaan onneksi nukkumista häiritse millään tapaa. Ulkoilut lienee kyllä nyt parempi pitää minimissä, kun pakkasta on toistaiseksi ihan kiitettävästi ja sen kylmän ilman hengittely ei hengitystievaivoille tunnetusti mitään hyvää tee.
Plinkki tökkii taas tänään ihan kiitettävästi . Onneksi tuokaan vaiva ei ole mun kohdallani krooninen, kuten ilmeisesti ja jutuista päätelleen joillakuilla muilla plinkkaajilla.
Tuli pieni mutka matkaan eräässä hyvässä suunnitelmassani. Ei tämä nyt kuolemaksi ole ja eiköhän tästä jotenkin kivuttomasti sumplita, kunhan hetkeksi hengähtää miettimään. Yleensä olen keksinyt vastaavissa tilanteissa jonkin luovan ratkaisun, jolla homma onkin sitten hoitunut ihan mukavasti, joskus jopa paremmin, kuin mitä se alkuperäisen suunnitelman mukaan luultavasti olisi mennyt. Vituttaa silti tällainen ja nyt pitäisi ensin tosiaan lopettaa vittuuntuminen ja turha panikointi, jotta saisi mietittyä rakentavasti niitä luovia ratkaisuja .