Kiitos viestesäsi! <3 ne rohkaisivat!
Kyllä se mitä kirjoitit autto saamaan hieman perspektiiviä tähän asiaan. Ei se taida olla mun syy, että kaikki menikin lopulta päin helvettiä.
Mutta tää masensi mua entisestään. Ois varmaan parempi, etti kertois/näyttäis kenellekkään mitä syö. Menis jonnekkin, vessaan vaikka.
^ No tokihan sä voit lääkkees ottaa missä haluat, vaik vessassa jos se sun oloa helpottaa.
Mut älä ikinä ajattele et sun respalla olevien ja oikeaan kipuun syödyt lääkkeet olis jotenki piilottelun aihe, tai et ne tekis susta narkin tms.!!
Eli sä oot just perfect sellaisena kun oot, ja niiden lääkkeiden kans mitä joudut oikean syyn takia ottaa…!!
Ja kaikki jotka muuta väittää, voi painua vaik suohon…!!
Tsemppiä honey siihen arkeen, joka välillä on itse kullakin aika perseestä…!
Rikkonainen,
mäkin komppaa Zeusta. Hyvä, että pääsit moisesta ihmisestä irti, vaikka se nyt tuntuu hirveältä. Tsemppiä sulle ihan hurjasti. Kyllä kaikki vielä järjestyy.
Ja mua nyt vituttaa taas kaikki. Tää valvominen. Toi Urpo apina, joka ei vaan saa sitä omaa kämppää hommattua vaan loisii täällä mun nurkissa. Onhan se helppoa. Jääkaappi täynnä ruokaa, lämmin ruoka joka päivä tarjolla, vaatteet pesty ja kaapissa jne. Ja mä kaipaan fyysistä rakkautta. Musta tuntuu, että oon ihan kipee rakkauden puutteesta. Ja uskallan sanoa tän nyt ekaa kertaa kolmeen vuoteen ääneen. Kun niin kauan on siitä edellisestä kerrasta.
No niin. Tämmöstä tää nyt sit mun elämä on tässä ja nyt.
^ Sun elämäs on sit kuin kopio mun elämästä…
Mulla oli ihan sama juttu, et olin puolison kans kuin kämppäkaveri, eikä mitään muuta.!! Ja paino sanalla EI MITÄÄN muuta…!
Se alkaa jossain vaiheessa vituttaa ihan suomeks sanottuna, kun alkaa olla vuosissa laskettavissa millon on viimeks “saanu” (sori mun kielenkäytöstä) kun toiset itkee jossain foorumeilla, (ei täällä) et “mä saan vaan kerran viikossa”…
Joo, kokeile olla vittu neljä vuotta ilman pil… ja tuu sit sanoo haittaako se “kerran viikossa” tahti enää niin paljoa…
Mut joo, sori ku tää meni tällaiseksi “tilitykseksi”…
Toivon sulle vaan ja ainoastaan hyvää, ja et saisit sen “ongelman” hoidettua pois päiväjärjestyksestä… Eli sen sun tulevan exän pois sieltä sun elätettävästä… Ja myös sen “toisen” ongelman…
Eikun se on, Zeus, just näin. Sanoit just oikeet sanat. Mä lähden nyt torille tekemään vaalityötä ja palailen takas tänne sit päivemmällä.
Zeus, sul on mun luonto
Zeus, kyl mä oon ehdokkaana. Yritin perua, mutta vetosivat mun puolueuskollisuuteen ja siihen,;että aina teen, mitä lupaan . Ei siinä sit enää ollu oikeen vaihtoehtoa…oon mä ollu valtuutettuna joskus kymmenen vuotta sitten ja kaupunhinhallituksessakin yhden vaalikauden. Sillai tuttuu hommaa. Ja on se aika kivaakin .
Meilä on ton urpon kaa ollu sopimus, että olis kaikki viikonloput pois. Aika hyvin ollutkin , nyt tosin lähti vasta tänä aamuna. Vähän helpompi hengittää.
^ Tässähän minä enkä häviä mihinkään…! Kiitos honey…
Ja joo, luulen ymmärtäväni sua enemmän kuin hyvin, you know what i mean…
Tästä aiheesta voisi puhua, siis kirjoitella, vaik kuin hirveesti mut ei ehkä viitti “avata” tässä julkisella foorumilla hyvin intiimejä asioita… :mrgreen:
Tai oikeammin niiden puuttumista… :mrgreen:
^^ Luonnollinen elämän osahan se vaan on. Mä vihaan seksiä. No okei, joo, ehkä ei tee mieli avautua jonnekin palstalle, mulla karkaa jutut ihan tyhmiksi, koska väsyttää. Anteeksi.
Valvominen vituttaa. Ei vittu ihme, et kesään mennessä uidaan jossain psykoosimasiksissa, kun tää valvominen alkaa nyt. Kahteen päivään en oo kunnolla nukkunut. Alkaa tulla astmaoireita rasituksesta ja muuta mukavaa, joka paikkaan särkee ja sydän jättää lyöntejä välistä.
Voi Nnaana, tosi kurjaa toi unettomuus. Mä niin tiiän sen, mulla on nyt kolmeen vuorokauteen mahtunut unta vissiin neljä tuntia. Alkaa olla niin sekoboltsi olo ettei tosikaan. Ja se on vittumaista. Auttaako sulle mikään nukahtamislääke tai unilääke? Mulle ei noi nukahtamislääkkeet oikein auta, ne tuo muutaman tunnin huonon unen. Muuta mulla nyt ei ookkaan , joskus muistan dormicumilla nukkuneeni useammankin tunnin. Sulle mä toivon, että se unimasa tulis ja veis sut kauas pois tarpeeĺiseksi ajaksi.
Ja se on erityisen vittumaista tänään, että oon kirjoittanut usean pitkän postauksen ja ne on häipyneet bittiavaruuten ja plinkki vaan ilmoittaa, että normal error. Nyt käy vsrmasn taas just niin.
Toi on kyllä “ihanaa” kun kirjottaa jonkun pitkän stoorin ja joku menee vikaan (mm. kissa hyppää näppäimisölle - on käynyt) tai muuta ongelmaa ja se vaan häviää.
Mä liityn unettomuuskerhoon. Sain viime yönä nukuttua 3 h ja sekin olin sellasta, että tunnin nukuttuani heräsin vessaan. Sitten nukuin 2 h putkeen ja näin oikeasti hirveitä painajaisia. Ei tosiaan unettomuutta jaksa kukaan pitkään. Mulla unilääkkeet ei aina toimi. Toisaalta olis mulla Atarax, joka auttais unettomuuteen, mutta siitä tulee sen verran vittumainen olo että otan sitä vasta kun unettomuus alkaaa jatkua liian pitkään. Yleensä en sitä koskaan tarvitse, koska josasin vaiheessa sitten tulee väsymyskausi.
Miten teillä muilla, meneekä unettomuus tollasissa kausissa niin kuin mulla? Eli joku pari viikkoa 2-4 h yöunia ja sittten taas pari viikkoa nukkuu suht normaalisti. Tää kevät ja valon lisääntyminen kyllä mun mielestä selkeästi vaikuttaa elimistöön, sekoittaa unirtymiä ja aiheuttaa unettomuutta. Vitun kevät!
Joo, mulla menee unettomuus tommosissa kausissa. Voi olla kolmisenkin viikkoa (pahimmillaan 25h unta) niin, että en nukun. Sit se taas loppuu ja nukun melko ok.
Kullat! Mä niin ymmärrän teitä! Koittakaa pienet raasut saada nukuttua, mä yritän täällä kans… Eilen iltana olin kyllä niin pihalla, että sammuin. Enkä edes alkosta… Joten nukuin jopa 5h.
Joo, tuntuu että pitäisi esittää suunnilleen joku tanssi sen hyväksi, jos saisi noin pitkät unet kuin 5 h . Oikeasti hunajaiset, tiedän että unettomuudessa ei ole mitään hauskaa. Musta tuntuu tosiaan, että olen sellainen haamu joka laahustaa eteenpäin paikasta toiseenja aivot ei toimi kunnolla (unohtelee asioita) kun tää jatkuu pitkään.
Mikä on myös helvetin rasittavaa, niin se nukkumisen yrittäminen. Kun ei pätkääkään nukuta ja valvoo ja tuijottaa kattoa, kelaa elämäänsä ja toivoo vaan nukahtavansa. Silloin alkaa muutenkin kaikki paskajutut pyörimään päässä. Kylläpä tekis mieli ottaa muutama olut, sillä sais edes illalla muutaman tunnin unen. On nyt vaan silti oltava ilman.
Joo sain mä nyt onneksi nukuttua kynmenisen tuntia pätkissä. Vedin sellaisen määrän Insominia ja päälle melatoniinia varmistamaan, etten takuulla herää. Mä en tykkää käyttää noita Insomineja turhaan tai turhan paljon yleensä, mut nyt koin et on hätätilanne. Kun ei jaksanut sitä saatanan astmaa ja sit migreenikin varmaan olis ollut jo pian tuloillaan. Sain sen perjantaina just pois, niin ei ois jaksanut taas. Plus toki se, että verottaahan toi henkistä hyvinvointia, kun ei nuku.
Oon valvonu kans niin kauan, että päätin etten enää viime yönä valvo. Otin semmosen koktailin jotta… 12kpl pannareita, pari sirpaa, 4 tenoxia ja pari opamoxia. Ja 5,6mg melatoniinia, Sillä nukku sitten sen 5h. voisin kyllä tanssiakkin. Vaikka alasti…
Mää vaeltelen täällä kun haamu, en jaksa tehdä mitään, en jaksa mennä mihinkään tms… Tajuan vitsitkin vartin myöhässä… Ja itken… Kaikelle ja koko ajan… Pepsodent- mainos ei oo oikeesti kovin surullinen…
Ja huomenna mulle tulee kylään semmonen oudompi ihminen johon oon yrittänyt tutustua. En jaksa oikeen siivota… Onneks mun kulta auttaa… Oon varmaan huomenna ihan parhaimmillani…
Aivan sama tilanne mulla. Tosin se itkeminen on nyt jäänyt, koska tuntuu etten tajua mitään. Mä en edes voi tehdä mitään megaturrutusta, kun ei lääkkeet riitä sellaiseen, Täytyy varmaan ottaa sitä vitun Ataraxia ma-ti välisenä yönä, jos en saa unta tänäänkään.
^/^^ Voi teitä kullanmuruja…
Voisinpa jotenki auttaa kumpaaki teistä, mut en oikein osaa sanoa ku nää perus kliseet.
Mut toivon et saisitte nukuttua, eikä ainakaan mitään migreeniä tms. tulis enää lisä riesaksi…!!
Tsemppiä hanit…!