Voi hyvä luoja kun on karmea olo. Samanlainen olo oli kyllä eilenkin, tänään ei vaan ole mahdollisuutta korjata. Aikamoista sekakäyttösirkusta ollut nämä viimeiset viikonloput, kai se sopii tällaisen eronneen luuseriäijän kuvioon. Eilen heräsin jonkun tytön vierestä, ilman sen suurempaa käsitystä kuinka moiseen tilanteeseen oli päädytty. Lärvistä päätellen olisin varmaan kysynyt ovella paperit. Ei kamalan hyvää suorittamista. Uusi trendi tuntuu olevan, että en ole turhan nirso päihteiden suhteen. Kaikenlainen paska näyttää maistuvan sopivassa mielentilassa. Näillä mennään.
Kuinkas täällä, kaikki vakkarit elävien kirjoissa? Ei jaksa kaikkia ketjuja ryhtyä kahlaamaan.
^ Oon täs ajan saatos havainnut, että oot ihan jees tyyppi, milteipä “hyvä jäbä”, jutuis pitkälti sittenkin järkeä…
älä ny nuivis perkele sekoile, sillä on vaara olemassa, että sä päädyt ajan mittaan
asiakaskuntaasi paskanjauhajaksi ja sitten sua heitellään kadulle…
no, emmää ota ku vähän ja homma hallinnassa-lausumalla voi mennä hyvinkin 20 veetä.
oli mikä vaan substanssi kyseessä ja tän kyl takuulla tiedostatkin… emmä sillä…
kuhan sanoin, tämä kaikella rakentavuudella. ja ainakin naisissa pitää olla laatua, sillä hyvin kohtalokas suttura on tuhoksi… ne karmivat läheisriippuvaiset ja fyysisesti miehen pauloihin ja köysiin telakoivat manipuloijasyöjättäret, jotka vievät rahamieheltä massit ja itsetunnon ja tuhkat ja tiluksetkin – ei kiitos. no, mulla ny ei oo isoi kartanoita, never for the money - always for the love
jos Suomi tulee voittamaan jääkendokultaa, niin sun ressisi tulee kasvamaan lähiviikkoina, kun jengi heiluu
hallitsemattomasti kaduilla ja toreilla ja kapakeissa ja taitaa jokunen hieronta-asiakaskin kerrata pelin kulut !
oma luottohierojani vuosien ajalta on urheilumiehii kans ja käymme aina läpi nämä jääkeppitaistelutilanteet.
ei sitten niinkään vittumaista, että mulla on hälle huomenna aika, huolto pelaa ja ennakoiva selkäfileiden työstö.
selkä se on kumma kapistus. mä nostelen aika raskaita vaatesäkkejä ja siirtelen lavoja sun muuta
kolmipäiväisesti ja nytkin se liikesarjan monotoonisuus teki vain hyvää, vaikka aloittaessani tuntui
heikolta. onko bäkillä jokin sielunelmä ?? mutta uskon säännölliseen kahvakuulaan ja käsipuntteiluun +
hierontajaksot järkevästi niin, että väli ei ylitä kahta kuukautta kolmen erillistunnin möyhentämissessioissa…
^ youtu.be/VMiS0QYA5ow - Alizée - J’en Ai Marre
mainittakoon, että alizeen kaltaisen naisen vierestä
herääminen on eteenpäin menoa, vaikkei se ikuiseksi
taipuisikaan ja tämä laji on tunnettu alepupin säkkituolien
täydellinen vastakohta ja näitä on ihan oikeasti olemassakin.
Jatkuva kova kipu panee vituttamaan, tilaan heti huomenna ajan yksityiselle kirurgille ja teen nyt lapun jossa kannan vastuun nukutuksen vaaroista joka nyt estää leikkauksen. Mulla on ollut hyvä elämä vaan nyt ei ole eli jos sydän hirttää kiinni nukutuksessa loppuu ainakin kipu, jos en saa apua tämä tilanne johtaa väistämättä itsariin. Otin Norspam laastarin pois ja syöny OxyNormia, hivenen turta olo tulee mutta ei kipuun auta yhtään, no hyvin puree neuroottiseen kipuun/pistelyyn mutta olen siihen tottunut ja siihen ei apua saa kuten selän hermopinteeseen. Mulla jäi pari askia 100Mg Tramalia ja ne ei auta mihinkään kipuun mutta nostavat kyllä mielialaa. Jaa kyllä Tramal jeesaa kipeitä polvia, kokeeksi pitää pyytää respa johonki toiseen kipulaastariin jos se auttaisi.
Tana ku tässä pitää elää kaljattakin joka mukavasti rentouttaa, pari Sirdaludia otin mutta vain nukuttavat. Onneksi nukun suht hyvin 7T mitä nyt parikertaa herään pissalle kun verenpaineeseen määrättiin avuksi jokin diureetti ja neste tulee rupista hyvin ulos, piti tehdä uusi reikä vyöhon ja paino pudonnu kolmisen kiloa. Se lienee hyvä niin tohtori Mengele ei enään töki mun mahaa ja sano 5Kg pois, kauan sitten painoin 116Kg ja nyt vaaka näyttää 91Kg ja tavoite pantiin 90 kymmeneeseen, reilu viikko ja siinä ollaan. Telkkua en tohdi avata tänään vaikka tärkeä matsi tulee kun ei ole ottelukaljaa, eikä mua niin hirveästi lätkä kiinnosta.
Voi kun kipuun tottuisi mutta ei vaan totu, piti luopua isosta veneestä ja moottoripyörästä, ei pysty huolehtimaan ja jalka ei nouse penkin yli. Tuli taas skode mies kun sillä kykenee ajelemaan, etin 250cc skodea kun satapiikissä niin kovat vakuutusmaksut, no mieliala nousi kun äsken kävin skodella venerannassa Honda lippis päässä. Mulla on vapautus kypärän käytöstä ja kyllä poliisit oppii eli eivät juuri enään pysäyttele. Ja vituttaa mua myös hylky Kelasta kuntoutukseen, vaimon palkka liian korkea ja senkö vika se oli että tuoli hajosi mun alle. Yhteiset rahat meillä on mutta silti koitan pärjätä omalla sairaseläkkeellä, vituttaa kun pitää välillä pyytään siirtää rahaa mun tilille.
Mä olen elossa joskin masentunut ja pysyttelen ilman päihteitä, vaikka se tekee elämästä vittumaista. Jota se tokin on muutenkin. Onko muut huomannut, että ilmojen alettua lämmetä on tullut joku aivan käsittämätön henkinen väsymys päälle? Vai johtuukohan tää vaan siitä samasta kun viime vuonna, kun kesällä on tulossa kaiken maailman kissanristijäisiä, johon on pakko osallistua, vaikka ei vittujakaan kiinnostaisi.
En tiedä, eilen oli karmeata pahoinvointia ja unettomuutta ja kun viimein sain nukuttua niin heräsin vittu tunti sitten…
Voimia tohon kivun kanssa kestämiseen, mä tiedän että itselläni se olisi juuri yksi sellainen minkä kanssa ei voisi elää, jos ei tarvittavaa lievitystä saisi. Mulla on ollut lähes joka päivä migreenejä, näiden ilmanpaineiden vaihtelujen kanssa ja se että lääkkeen vaikutuksessa kestää 1-2 h on kyllä tehnyt aika “miellyttäviä oloja”. Makaa ja toivoo, että nukahtaisi ja samalla miettii pitääkö juosta laattaamaan ja änkisikö sormet kurkkuun jos se se helpottaisi. Voimia Neuroz <3.
Samoin Nuivalle <3 Älä lähde liian pitkälle sille tielle, sieltä on niin vaikea palata takaisin. Ja se vaikuttaa ihan normipäisenkin mielenterveyteen, saatika sitten tällaisen mun kaltaisen varttihullun. Halit ja voimia sulle!
Voimia myös Nnaanalle ja kaikille muille, joilla menee niin kuin menee <3
Kyllä mua ainakin väsyttää tähän aikaan vuodesta, eikä välttämättä edes lämmön takia, vaan ihan valon takia, kun sisäinen kello on ihan sekaisin. Toisia sitten taas väsyttää syksyllä eniten.
Kiva kuulla välillä Nuivasta, vaikka kuulumiset sinänsä eivät itse niin kivoja olleetkaan. En tiedä teidän erokuvioista, että meinaako sun eksäsi hakea yksinhuoltajuutta, mutta jokatapauksessa koitahan pysyä kaidalla tiellä lapsesikin tähden.
Jokseenkin tutun kuuloista herätä jonkun paskan tyypin vierestä, kun menee paskasti. Tosin mä en ole harrastanut tota muutamaan vuoteen, sen jälkeen kun pelkäsin tulleeni raskaaksi yhdelle mun yläasteaikaiselle luokkakaverille.
^Meinaa hakea yksinhuoltajuutta, ja tämän hetkisestä käytöksestä päätellen en epäile hetkeäkään, etteikö pyrkisi vaikeuttamaan kaikkia mahdollisia käytännön asioita. Olisihan se mukava säilyttää jonkinlainen kunnioitus lapsensa äitiä kohtaan, mutta aika vaikeaksi alkaa menemään.
Itse heräsin joskus nuorempana äitini miehen tyttären vierestä, joka oli todella häiriintyneen tuntuinen kokemus. Eipä enää koskaan luonteva kanssakäyminen ole oikein onnistunut hänen kanssaan. Toki tuollainen raskaus-kuumotus on jo pykälää rankempaa meininkiä.
Kiitos myös seiskakympille viestistä. Totuuden sanoja.
^^ Ole hyvä nuivisteleva näätämme. Kyllä sä tästä yli pääset, aikaa ottaa ja sinnikyyttä.
Käytä sitä samaa sitkeyttä kuin harrastepuolella - surun vyyhdit ja sekavat fiilikset
selvemmällä päällä tuntuu pahemmalta, mutta menevät varmasti nopeammin ohi,
sillä mikään tunnetila sinällään ei ole pysyväksi luotu. sehän se oliskin, perkele !
Luonteen koomainen stabiilisuus on kuolleen jampan normi aamusäpinä ~ and it´s a long time being dead.
Arpikudos sen sijaan on vahvempi kuin taviksen normi, raapimista huutama ihottuma - myös sielussa
^ joka torilla on maassaamme hieman alakuloa ilmassa ja niin myös äskettäin täällä mansessa, näin havaitsin beiben luota kotio kömpiessäni äsken, mutta onhan maailmassa muitakin suuria elämyksiä kuin kepillä kumista lätkää pitkin liukasta pintaa kuljettaminen onko siinä lajissa oikeestaan järkeä, mietin näin yli 35 veen katselukokemuksella…
mun pelit meni vähän ohi tällä kertaa, syksyllä sitten känädäkäpissä otetaan reteä revanssiruljanssi, uusi tappio !
Laskeskelin ja arvioin tuossa, että olis menny viimeaikoina yli 1000mg morfiinia päivässä oraalisesti, itsehoitoisesti. Nyt on käynyt sillä tavalla, että maksu ei väitetysti ole saapunut uuden toimittajan tilille ja melko viimeisiä vedellään. Muutamaksi päiväksi voi vielä olla, jos oikeen nyhdän. Hmm. taitaa lekuri kutsua, jollei toimitusta tule…vittumaista! Vinkkejä saa antaa, kaikkia mahdollisia.
…
Korvaushoitoon en ole lähdössä minnekään kotoa, ei sovi lainkaan tällä hetkellä.
^^ No toi melkein siskopuolen vierestä herääminen vetää kyllä vertoja tolle mun keissille. Ei siinä mitään, ihan hyvännäköinen mies tuo mun entinen luokkakaverini, mutta kusipää, en olisi sen geenejä lapselleni halunnut.
Nyt mua vituttaa tää mun iho-ongelma. Taas. Huomenna menen yksityiselle kun en jaksa tk:n kanssa vääntää. Otti sen verran päähän tänään, kun mulla on joku ihohuokonen tulehtunut ja näytän siltä kuin oisin saanut turpaani. Pelkään vaan, että se nauraa mun yksittäiselle finnilleni se lääkäri, mutta voin puolustautua sillä, että olen jo koittanut kaiken omahoidon ja silti mulla on naamassa tukkeumia ja ne pilaavat mun elämänlaatuani.
Paska vaan, jos se johtuu Deprakinesta, koska muuten se on ainoa lääke, joka on sopinut. Toivottavasti siis saisi jonkun ratkaisun, ettei tarvi tuota päälääkitystä jättää kauneutensa tähden.
Ei ne yksityisellä naura, yrittää yleensä hoitaa asiakasta hyvin, koska asiakas maksaa. Kannattaa muuten mennä ilman meikkiä sinne, mulle on jo 3 kertaa sanottu ihotautilääkärillä (kun aina unohdin) että tule ens kerralla ilman meikkiä, että näkee kunnolla sen ihon kunnon.
Mun väsymys meni sit ohi ja nyt on takana 2-3 huonosti nukuttua yötä, huoh. Mutta tätä samaa rataa tää aina menee.
^ Joo, sain onneksi jonkun tretinoiinivoiteen tähän nyt. Mehiläinen näkyy meillä näemmä Kannassa, niin en mä viitsinyt kusettaa tai pimittää tietoja. Niin ei se lääkäri sitten suostunut määräämään antibiootteja, kun kyseli allergioista ja kerroin noista lääkeaineallergiaongelmista. No, kuulemma ihoni näyttää sen verran hyvältä, että voiteen pitäisi riittää. Jos ei riitä, niin uusi toimintasuunnitelma.
Ärsyttää kyllä, että lekuri, kuin lekuri puhuu lääkkeiden puolesta. Kielsi tuokin lääkäri mahdollisuuden, että Deprakine voisi aiheuttaa tällaista iho-ongelmaa “koska ei lue pakkausselosteessa”. En kyllä ihan purematta niele, koska kyllä mun mielestä kuulostaa ihan loogiselta, että kaikenmaailman kuona-aine tunkeutuu ulos ihohuokosista. Voihan toi aiheuttaa PCOS:ääkin, joka selittäis iho-oireet, paitsi etten ole läski, kalju tai karvainen. Että muut sen taudin oireet ei kyllä muhun täsmää… Menkatkin kun on kummallisen säännölliset aina olleet vaikka laihtuisinkin paljon.
Vittu, mua muuten hajotti, kun siellä vastaanotolla kysyttiin niin suoraan, että “olisko tarvetta muille reseptilääkkeille?” Juu, tuota… En mä julkisella ole ikinä törmännyt noin suoraan kysymykseen, mutta näköjään rahalla saa.
Joo mä käytän sumeilematta ihotautilääkäriä aina hyväksi ja pumppaan ainakin perusvoiteita reseptillä lisäksi. Kun mulla on (kai) atooppinen iho, vaikka en sen takia vastaanotolla ole ollutkaan. Tai ainakin helvetin kuiva, että saa koko ajan olla rasvaamassa.
Hyvä asia on, että tuokin yksityinen varmasti kirjottaa sitten jotain muuta, jos tuo ei sovi tms. ja jätät sille soittopyynnön. Eli ei tarvitse kahteen kertaan mennä vastaanotolle maksamaan.
Huonot yöunet huoh. Sain mä pätkissä sentään 7 tuntia. Silti on kyllä sellainen olo, että silmät tippuu väsymyksestä ja heikottaa. Mutta tässä on vielä muutama valoisampi viikko jäljellä, niin en mä vielä ainakaan halua siirtyä vahvempiin troppeihin. Sitä paitsi tässä on riski seotakin ja joutua jonnekin suljetulle, jossa tuskin katsotaan mitään Tenoxia vahvempaa suopeasti, vaikka omalääkäri kirjottaisikin.
Munkin varmaan ois pitänyt pyytää jotain apteekkirasvoja respalla, mut jäädyin kun mua huvitti toi suora lääkkeiden tarjoaminen. Mutta rahaahan ne käärii respankin kirjoittamisesta, että varmaan siksi niin auliisti oli muutakin tarjoamassa.
Niin joo reseptitkin muuten nykyään maksaa, joku 1 e. Siis ainakin yksityisellä. Julkisella ei, kaikkea paskaa ne keksii. Tai no, ei se reseptimaksu sentään ole 1 e/lääke, vaan kaikki respat saaneena joutuu maksamaan resepteistä sen euron.
Joku vitun uudistus, että muistaakseni joku taho perii sen, ettei sitä edes lääkäriasema tai lääkäri saa itse mitään. Mun lääkäri selitti siitä mulle. Aivan kummallinen juttu, se näkyy eriteltynä laskussakin. Onko muille tullu tätä yksityisellä vastaan? Vai onko lääkäri vaan jättänyt sen mainitsematta ja se on laskussa.
Joo, luultavasti juuri hormonaalisia, koska tossa tekstissä lukee että “ei abskessia” = ei märkäpaisetta. Vaikka kyllä mä jos tökkäisin neulalla, niin saisin sen tyhjäksi, vaikkei niin sais tehdä. Mutta joo, kipeitä ne on ja kestää parantua. Mulla on vielä sen värinen iho, että ne jättää jälkeensä jonkin pigmenttimuutoksen. Tuon voiteen pitäisi siihenkin auttaa.
Edit:// Jaa, vastasin väärään ketjuun, mut kai se täälläkin menee. Piti tulla tonne positiivista tänään.
Mutta joo, kyllä mulla luki siinä laskussa eriteltynä se resepti, muttei lääkäri kyllä siitä maininnut.
Siirretään paisepohdiskelu tänne, kun onhan se aika vittumaista.
Oon 26v ja mulla edelleen tuppaa ilmestymään finnejä naamaan hyvinkin helposti. Lisäksi niitä tulee kuin itsestään olkapäihin, selkään ja jalkoihin. En kyllä ikinä ole ollut kauhean innostunut erityisemmin hoitamaan ihoani, mutta ärsyttää.
Tänä aamuna suihkussa yritin puristaa jalasta finnin ja tuntui, että jalka kipeentyi tosi isolta alueelta eikä se finni edes purskahtanut kunnolla.
Teini-iässä söin itsekin jotain myrkkyä tai antibioottia, joka hillitsi aknea aika hyvin.
Nojuu, vittumaisiapa hyvinkin. Mulla muuten Efexor aiheutti myös naaman kukkimista, eikös sullakin se mene? Jos se selittäis tilanteen pahenemisen(ko?) Siis monista lääkkeistä mulle on tullut nimenomaan rintakehään finniä ja paisetta, ja olkapäihin kans. Vaikka mulla ei ole akneiho, siitä tiedän olleen lääkkeistä johtuvaa. Sitä se lääkärikin sanoi, että muualta iho on sen verran hyvä, että uskoisi olevan jostain stressistä/mielialan mataluudesta/valvomisesta johtuvaa tai hormonaalista. Hormonaalinen tosin ei päde miehiin kaiketi.
Effexoria eli venlafaksiinia menee juu. En kyllä ole pistänyt merkille, että olisiko akne pahentunut sen aloittamisen myötä. Sitäkin on tullut jonkin aikaa popsittua ja iho on kukkinut aina teini-iän ensimmäisistä merkeistä asti.
Saa nähdä, jos rauhoittuisi lääkkeen vähentämisen myötä. Kesä ja aurinko muutenkin hillitsee mulla hiukan aknea.
[i]kerran katselin peilistä kuvaani
kysyen mitä nyt?
miksi vanhenit ilman lupaani
eihän tässä näin käydä pitänyt
näytti siltä kuin Dorian Gray
ryyppäis mun puolesta
tukka lähti, oli vieläkin finnejä
kalpenin huolesta[/i]