^ moi lucci, aika monia asioita tarkoitan… n. kolmen romaanin verran.
mut nyt olo on parempi, ku heitettiin väsyneenä 2½ timman rundi ja mähän saan
aina juteltua jonkun kanssa, eikä sen oo aina niin väliä, kenen kaa…
en tarvii sellasii lähipiirejä, kun… en tarvii sellasii lähipiirejä…
Juicen ex-opettaja tuli vastaan ja suhteutti asioita omalla tarinallaan…
ja kysehän on mulla ajoittaisesta vittuuntumisesta, joka näin raakana ja väsyneenä tuntuu
ilman turrutteita ajoittain melko pahalta, etenkin aamuyön “valoisana aikana” yksin ollessani -
bentsot ovat tehokkaita tunteiden turrutteita. itkeminen on likellä nauramista, kunnes itkeminen
tuntuu itkemiseltä ja aito nauraminen on sitä nauramista vedet silmissä, eikä itkemistä…
kuollut rakkaus, josta ois voinut tulla jotain isompaa, mutta en mä sitä naista kaipaa, siis todellakaan -
luuydinsyöpä järsii ns. hyvää naista, eikä tulevasta tiedä ja koira meinas delata maaliksena todennäköisesti
vitun myrkkyihin ja mulla meni kaikki palkkatukihomorahat siihen… univaikeudet uusii, jossain vaiheessa
se käy kiinni käpyyn, mutta joidenkin vaimot on tappaneet itsensä, enkä sellasta tunnesotkua osaa oikein lukea…
ihanaa on se, että oikeasti tunnen erään neiti kevään, mutten prkl hänen sukunimeään ja näin ollen en pääse selvittämään, oisko vai eikö - ku aiemmin emmin liiiian kauan ja ajoitukset elämässä ei ole mun käsissä, sillä muuttuvia tekijöitä on niin vitusti, mut dokaaminen ja muu pkv-shitti ei vain ole mulle hyväksi - petyin vain niin saatanasti, kun palasin kuureilemaan pamei syksyllä ja kesti taas näin kauan pyristellä irti - eikä se ny olekaan ollut niin helppoa, kun tuli henkistä kaipuuta eli rakastuin tuohon smurffiin, enkä ymmärrä miten niin ylipäätään kävi -
kun vierotuin tasan 3 v sitten siitä…
joo mut kyl tää menee tästä taasen, kun saikin ne asiat puitua irlanniksi ja suomeksi.
en puhu mansea tai kammottavaa kummelikieltä ja lausun ämerikkää kuin aito
cäliförniäläinen jämäjätkä täsmälleen vispaten kuin red hotin tony…
mut emmä ny ihan sellasii naisii, kuin hän saa joka kerta messiin tai
ollenkaan. tämä ei ole arpikudos, tämä on mun elämä.
ehkä se on vain niin, että olen yksinäinen susi, jonka kuuluukin olla yksin -
will I always be alone ?? - maybe so, sir and madam
en tiiä tulevasta, sepä se oliskin. kirjoittaminen osaltaan alkaa vituttamaan ja puhuminen myös.
emmäkää jaksa aina ilmaisuani käyttää, vaikka olenkin esmes duunipaikassa kaikkein puheliain.
mutta jos olen täysin hiljaa, niin multa tullaan kysymään melko pian, “mikä on hätänä tai vialla…”
maailma ja elämä toisinaan on