Vittumaista tänään?

joo…
kukkoa viinissä ois parasta mitä voin toivoa!

Saat sitä huomenna.

Ööeöe ei vittumaista tänään, mutta surullista tänään:
en osaa päästää siitä irti.

oon oksentanut x kertaa yön aikana ja vatsa löysällä, silmät ei meinaa pysyä auki mut lihakset on niin ylitilassa byyttailusta ettei toivoakaan nukkumisesta, saatanan saatana :imp: :imp: :imp: yks pami onneks oli, toivottavasti pysyy sisällä…

500e tulee tai ei tule, selviää about 0-30 min sisällä, vähän hermostuttaa odotella tietoo siitä :confused:

[size=150]JUMALAUTA !!![/size] Varmistu :mrgreen:

Sulla o nyt varmaa paras mieli ainaki täällä foorumilla olijoista :smiley:

Ainakin parempi ku mulla, hörpin äsken mustaapartaa ja ipeca ei oo kiva. :angry:

Nyt mun pitää vaa odotella että se massi siirtyy mun tilille, tapahtuu n. 0-30 min sisään josei jotain ihmeellistä tapahdu, vittu tää o pahempaa ku mundonousujen venaus :E

Nyt tuli, ei muuta ku taksi alle :sunglasses: :arrow_right:

Sä ootkin Stuf yks onnen ponupannu.

Mulla pitäis tulla 10 euroa tänään tilille mutta en jostain syystä pääse verkkopankkiin katsomaan onko se siellä. Pitäis vissiin raahautua automaatille tarkistamaan.

Vituttaa kun syödäkin pitäis mutta nyt peipponen antoi tuon kodeiini-idean kun alkoi puhumaan mustaparran imemisestä.

Heh… Mä johdatan sut pahoille teille ja läpi pimeyden laakson… :astonished: Itse vetäisin jo parit kaljat, Minttua ja mustaapartaakin. Sitten pikaiset päiväunet. Ja nyt kahvia ja paahtoleipää tomaatilla, juustolla ja kalkkunalla. Herkkuu.

Tuli taas nukuttua onneni ohi ja vitutus on sanoin kuvaamaton.

Joo nukuin helvetin pitkät päivä unet ja nyt vituttaa aivan helvetisti. Mullekin pätkähti tilille pien summa rahaa. Huominen ja ylihuominenkin pitäis olla ilman bentsoja. Se on visiin juotava kaljaa et kestää sen tuskan. Vittu! Mut ei mietitä huomista pitää keksiä mitä kivaa tänään vois tehdä.

Vittu kun ei ole rahaa, puhelimeen tulee puheluita random-velkojilta vähän väliä. Onneksi on edes laillisia lainoja, niin ei mene kuin luottotiedot, joita ei ole enää vuosiin ollut.

Rupes vituttamaan mun tukka. Kun se on vaalee vaikka tykkäisin enemmän tummasta. :confused:
Monta vuotta olikin tumma, mutta rupes vituttamaan se värjääminen. Kun sitä piti tehdä niin usein (3 vkon välein vähintään). Kun oma tukka on sen verran vaalea, että juurikasvu näytti ihan kaljulta.

Suuret on ongelmat. :imp: :imp: :imp:

Muija on raskaana ja kiukuttelee ku joku vitun teini!
Hermot menee :exclamation:

Jouduin eroon tyttöystävästäni hetkeksi aikaa, en tiedä päiviksi, viikoiksi vai kuukausiksi, vituttaa ahdistaa ikävä perkele. Oli pakko tilata taksi ja hakee subua heti ku kuulin, en jaksa vaan itkee nurkas. Nyt on parempia aikoja odotelles kymppipamilätkiä, pilvee, tekkeniä, sieniä (ne piti syödä kultsin kans, saavat odottaa :frowning: ) bissee ja rivoja, nyt ens alkuu. Kattoo ny jos illaks jotai viel ottais, ei tätä eros oloo kestä selvinpäi ku ei tiedä yhtään koska hän pääsee takaisin.

/teiniangstitqviiltelystuf

Älä niitä teksejä ny vedä jos ollenkaan tiedostat mikä on sulle hyväks.

No just nyt taas välillä on päässy käymään niin että on niin tylsää että ottais vaikka turpiinsa että ois tekemistä.