Vittumaista tänään?

Ei tämä varmaan joltain randomilta nettihyypiöltä niin lämmitä mutta myötätuntoa perkeleesti silti. :frowning:

Vituttaa aika saatanasti. Hampaita särkee, olen ollut jo pari viikkoa täysin peeaa (viimeisetkin hätävarat nyhjetty tyhjiin)…
En myöskään ole ollut tätä ennen täysin selvinpäin muutamaan kuukauteen. Täytyy sanoa, että on yliarvostettua ja suorastaan aivan perseestä.
:open_mouth:

Talviloman viimeinen päivä. Huomenna alkaa tasaisen tylsä arki :frowning:

Liikaa kaikkea paskaa mikä miettimällä pää on mennyt puhki, silti vaivaa ja vituttaa samat vanhat paskat ennenkuin niistä saa etäisyyttä.

Ja tietysti se että ei saanut douppia tänään, eilen eikä toissapäivänäkään.

Vituttaa ku tekis NII mieli ottaa jottai päihdyttäviä, ei vaan mahiksia nyt. Kans ens viikko vituttaa ku se on killeriviikko.

Tervetuloa elämän persekerhoon. Ei täällä helppoa tunnu olevan.

:slight_smile:

Vituttaa myös kun ei saa mitään aikaiseksi kun on kokoajan kännissä tai pilvessä. PItäis ryhdistäytyä.

Sienet ei toimikaa joka päivä :cry:

syö miestä kun koko päivän kirjottanu raporttia kouluu. pitäis saada kymmenen sivua syntymään, kello nyt 6 yli 11 illalla, 5 sivua valmiina ja pää täynnä tyhjää

Ahistaa ku väsyttää nii paljo…

Kahvin voimalla yön läpi, nukut sitte seuraavana päivänä tai vaihtoehtosesti litkit lisää kahvia ja energiajuomia ja vitamiininappeja.

hyvä idis muuten avanto mutta huomiselle on aika paljon pakollista menoo, esim ko. raportin palautus 11 aikaan aamulla joten unen tarvettakin on. huomen aamulla jos viimestelis (copy pasteilis)

Hm, tai sit käyt nakkaamassa kuolemanväsyneenä sen raportin ja sen jälkeen nukkumaan. 8) Copy-paste voi kato kuitenki käydä kohtaloksi, ja aamusin (ainaki minä) sitä jumittaa nii palijo ettei ajatus kulje ollenkaan, sitteku vielä pitäs saaha jotain aikaseksikin vaikka ylösnouseminen on jo ihan tarpeeksi…? Huhhuh sanon minä.

Nammm… Herkullista KopyPastaa. Mun täytyy syödä toi!!!111!1!1yksitoista

HaluuX siihe päälle viel jotai maukkaampaa ?! !232

joo…
jos sais kastiketta ton päälle?

Joo… Mimmosta…?

kunhan on maukasta, eikä mitää bearnaise-juttuu…

Käviskö vaikka joku punaviinikastike