Vittumaista tänään?

Vituttaa ku sällit lähti hakee subua n. 5 min ennen ku sain ite rahaa :imp: :imp:

Tällä hetkellä se että tekis mieli mm. soittaa kitaraa muttei vaan jaksa tehdä mitään… Noh, hyvinä puolina kuitenkin nää valveunet. :sunglasses:

Taidanpa mennä sänkyyn niin ei tarvi tässä koneella nuokkua…

Mua vituttaa se että joudun 15. päivä suorittamaan ensimmäistä ja toivottavasti myös viimeistä linnatuomiota. Noh, nyt ei oo vitutus niin korkeella kun pumppasin itseni täyteen bentsoja, holia ja subua :sunglasses:

Stuf. Ihan mielenkiinnosta kysyn, että montako milliä sul menee päivässä bubree, jotta pysyt terveenä? Entä saatko vielä lisäks korvaushoitoa? Kiitos jos jaksat vastata.

Se että on todella tylsää ja pää on aivan sekaisin kunon rahaton eikä oikein tiedä mitä pitäisi tehdä ;E

lääkäri kirjoitti 20kpl pakkauksen tramalia ja se sano et se voi sit uusia jos on tarvetta, mut ku se resetti jää apteekkiin, eli millä uusin. :angry:

fucking dna sulki liittymän ku “luottoraja on ylittynyt”. oon kaikki laskut maksanu ym. eikä mitään varotusta tullu asiasta. tällä hetkellä siel saldoa n.1300e josta olis tänään pitäny maksaa 780e niin ne äsken soitti. kai sit täytyy hakee ärrältä prepaid välipäiviks ku rahaa ootellaan… :imp:

Että häh, tollaset puh.laskut? Ei vois turhempaan rahaa syytää, ostas vaikka douppii eli alkoo.
Tietokoneellahan soitot on ilmasii. Ei ainaskaan noin paljo me, vaikka soittais lankaliittymiin 24/7.

tullu pelattuu vähän hold`emii…

No sit, pitäs voittaa kans, ainaski joskus. :wink:
Miks muuten et pelaa koneella?

pelaan pelaan, ne on vaa sellasii 10e tekstareit mitä täytyy lähettää et saa pokeritilille rahaa… täytyy esto laittaa ku luuri taas aukee… saa nähä kaua kestää :smiley:

Pystyyhän sähköpostillakin laittaa tekstareita, ainaskin mulla ja ilmatteeks 10/kk.
Tai siirrät pankin tunnuksilla.

Outoa. Ei oikeen mikään. Melkeen viikon olin osastolla hoidossa. Hyvät safkat ja lääkkeet. Samalla sai puhelimessa setvittyä monet ongelmat. Sit vaan kotiin, viinaa ja sedatiiveja. Ylihuomenna pari levyä stilkkarieta… Vähän pääsee viihteelle.

Niillä on tiedot koneella, mut yleensä ovat halunneet sen pakkauksen vielä ottaa “todisteeks”. Eli se paketti kädessä painelet sinne ja sanot, et pitäs uusii tähän resepti.

sempparilaskut, tutinat

ai miten ?? kerro :smiley: siis toi sähköpostijuttu

Kannattaa ehkä suosiolla vaihtaa lajia, jos ne noin paljon rahaa syö :wink:

mmm… pyhät päätökset ei vaan tuppaa pysymään…

Huoman viikko viikolta olevani yhä enemmän riippuvainen rahapeleistä ja veikkaamisesta.

Johonkin on näköjään aina oltava se koukku.