Vittumaista tänään?

Onhan niitä muitakin urpaaneja lekentoja… rinssinakilla ei sais olla pilkillä Grand Kanjonilla…
patongilla hosua porttikongissa… paksuvartista työtöntä ei saa kätellä ja sellasia… notää menivähä… nosto.

Jep, mullahan on ollut korvatulehduksia lapsena ja aikuisiälläkin muistaakseni ainakin 1 ja aina ennen niihin on liittynyt juuri se kipu ja järkyttävä paineen tunne korvassa, jotka ovat voineet todella mennä niin infernaalisiksi, että olen vain tuskissani pyörinyt ympyrää, makuulla olo on ollut mahdotonta ja on ollut melkeinpä pakko lähteä päivystykseen yöaikaankin, ettei olisi repinyt itseltään korvaa irti siinä helvetillisessä kivussa :open_mouth: . Tuon tähden ihmettelinkin nyt, voiko kyseessä olla korvatulehdus, kun minkäänlaista kipua ei varsinaisesti missään vaiheessa ollut, ainoastaan se todella pirullinen kutina. Nyt olen itselleni jo korvatulehduksen diagnosoinut, koska apteekkireissuni aikana korvastani alkoi tosiaan valua ihan kunnolla sellaista märkäistä eritettä :angry: . No, lääkäri saa huomenna tutkia ja hutkia tarkemmin. Kutina on nyt lientynyt lähes olemattomiin; lieneekö taika Ataraxissa, jota olen popsinut vai voisiko olla niin, että kutina helpotti, kun tärykalvo todennäköisesti puhkesi ja tulehduserite pääsi valumaan ulos :confused: . Se märkävuotokin on nyt vähentynyt, enää hieman tihkuttelee.

Seuraa aivovuotovitutus tuurijuoppoudesta ja morkkiksen potemisesta. Ne, joita ei sellainen kiinnosta, niin voitte lopettaa tähän. Kiitos.

Vituttaa, että olen niin sinisilmäinen ja helposti ylipuhuttava. Vituttaa, että olen heikkoluontoinen. Vituttaa, että menin vetäsemään perinteiset tuurijuoppomegapleksit. Vituttaa, että tuo tila, joka johtui heikkoluontoisuudesta tai jostain jota en ole vielä kerinnyt puimaan (todennäköisemmin heikon luonteen ja muiden tekijöiden kombo), päätyi siihen, että mua oli helppo käyttää kieroon tarkoitukseen hyväksi. Vittu kun ihminen on niin tyhmä. Selvennykseksi tässä kohdin että tarkoitan itseäni. Vitun tyhmä ihminen, saatana, huhhuh.

Vituttaa olla oma ittensä. Siis varsinkin toi kännihomma. Vitun etanoli. Ei mulla taida olla muuta vaihtoehtoa kuin totaali lopetus äklöholin suhteen. Ei yhtäkään saunakaljaa koskaan -linja. Se ei vaan toimi. Kun juo yhen ni tottahan toki se toinenki siinä pitää olla odottamassa, että saa jatkaa lipitystä ja totta helkkarissa se kolmaskin on täysin ok ja kohtuukäytön rajoissa. No, sit onki neljäs joka on kohta muuttunut neljäksitoista, ja sit voi tapahtua mitä tahansa, ja tällä hetkellä mun koko elämä, kuten sen olen tähän mennessä tuntenut, tulee muuttumaan. Ja huonoon suuntaan. Masennus valtaa alaa päivä päivältä. Ainoa joka pitää tatsissa normielämään on korvaushoito. Sentäs on lomapäivät jo, mut mitä mä niilläkään enää teen, kun vaan masentaa.

Alkoholi on niin perseestä, ettei edes ripuli ole niin perseestä.

Sit mua vituttaa Kim Kardashian + muut samanhenkiset ja niiden mediahuoraaminen. Ja kaikki muut mediahuorat jotka “vahingos vuotaa” seksivideonsa keltaselle lehdistölle. Sit ne saa massit käteen ja lehdet enemmän tilaajia/lukijiota/klikkauksia per otsikko ja muuta skeidaa. Mikä erottaa heidät naapurikorttelin turkis-Svetlanasta? Ei mikään. Kummatkin myy seksiä. Svetlanalle enemmän vaan pointseja siitä, ettei se esitä muuta kuin mitä on. Ne mediahuorat esittää olevansa jotain himmeit megaglamourjulkkiksia. Mun mielestä ne on itseään huijaavia huoria. Anteeksi nyt vaan tämä suorasanaisuus - en yleensä tykkää käyttää h-sanaa. Mut onneks tää nyt onkin vitutusketju.

No miksi ihmeessä väijyt nenä pitkällä mediahuorien huoraamisia, jos se noin raskaasti vituttaa :astonished: ? Tuohan on kutakuinkin sama juttu, kuin jos ostaisit naapurikorttelin turkis-Svetlanalta seksipalveluita ja sitten meuhkaisit ympäriinsä, kuinka saatanasti vituttaa, kun Svetlana siellä naapurissa seksiä myy ja siitä vielä rahaakin käärii. Jos niille mediahuoraajille ei kukaan pahemmin huomiotaan soisi, vaikkapa sitten vitutuksen muodossa, niin nopeastipa se mediahuoraaminen loppuisi :wink: . Mun täytyy tunnustaa, etten edes tiennyt tästä koko jutusta mitään ennen kuin täällä avauduit, enkä tunne itseäni erityisen sivistymättömäksi asian vuoksi. Monen muun asian vuoksi kyllä tunnen ja useinkin. Oli mulla jokin käry siitä, kuka on Kim Kardashian ja itse asiassa taisin jostakin seksivideostakin olla hajulla ihan sen perusteella, että Saunan Sana-assosiaatio -ketjussa oli jokin siihen viittaava juttu :laughing: , mutta eipä mua muuten liioin asiaa kiinnosta tonkia, varsinkin, jos se tuollaista vitutusta aiheuttaa. Kyllä mulla riittää elämässäni syitä vitutukseen ilman, että mun niitä tarvitsee jostakin ehdoin tahdoin repiä, ja jos mua ei vituta, niin se on vain helvetin hyvä. Mitäpä sitä itselleen suotta vitutusta lietsomaan :unamused: .

Tuosta tuli mieleeni, että se mua hieman vituttaa, kun monet ihan asialliset uutiset menevät multa usein ohitse juuri sen vuoksi, että mua ahdistaa ja vituttaa lukea kaikesta maailman pahuudesta. Tietenkin on hyvä, ettei itseään liikoja ahdistele, mutta tahtoisin mä edes vähän pysyä ajanhermolla :unamused: . Ehkä mun pitäisi vain kylmästi tankata itseeni kaikkea sotaa, väkivaltaa ja muuta olemassaolevaa paskaa ja sitten kun se käy liiaksi ahdistamaan, voin kiskoa kaksin käsin Rivojani ja Pampuloitani ja syventää benzoriippuvuuteni taas ihan järjettömäksi :confused: :mrgreen: . Telkkarin olen jättänyt elämästäni pois lähes tyystin, enkä koe menettäväni siinä juuri mitään. Väliin sitä tulee ohimennen vilkuiltua, kun isäntä sitä joskus tahtoo katsoa tai sitten olen jossakin kyläpaikassa, missä on töllötin auki ja olen huomannut pärjääväni vallan mainiosti ilman. Sen sijaan nettiä ja lehtiä voisin selata hieman tarkemmin, joiltakin asiallisilta sivustoilta siis, etten aivan putoaisi kelkasta :confused: .

Huora tuntuu olevan päivän sana. Sekin vähän vituttaa :angry: .

Lääkäriin menokin vituttaa. Kahvistakin tuli vähän huonoa ja sekin vituttaa, mutta yritän korjata asian keittämällä uuden satsin. Tekisi mieleni ryypätä, kun vituttaa, mutten voi juuri nyt ja sekös mua vituttaa :mrgreen: .

Mä ymmärrän kyllä etanolivitutuksen. Tiedän, mitä se aiheuttaa omassa elämässä ja siksi viime järkyttävän episodin jälkeen karsin sen täysin. Voimia Haili! Kyllä se menee ohi se vitutus n. 3-4 päivässä. Kannattaa kuitenkin miettiä tarkemmin, miten paljon pahaa on saanut kokea etanolin takia ja mitkä on se plussapuolet. Omalla kohdallani miinuspuolet päihittää plussat totaalisesti ja siksi aion nyt jatkaa ilman alkoholia linjaani.

Käsittämätöntä kun aina huumeista valistetaan, mutta pahimmat kokemukset, vitutukset, itkut ja porut olen kärsinyt alkoholin takia. Mitään yhtä urpoa en koskaan missään nappi, tai kamapäissäni ole tehnyt. Mitään niin suurta tuhoa en myöskään huumeiden tai nappien takia ole saanut elämässäni aiheutettua, kuin mitä olen alkoholin käytön seurauksena aiheuttanut, itselleni ja muille. Mielenkiintoinen asia, ihan pohdittava.

Mua on kanssa alkanut vituttamaan tuo sana huora ja sen jatkuva viljely täällä - käyttäisin mielummin sanaa prostituoitu. Huora-sana on just noiden nuorten kasvuikäisten jatkuvasti viljelemä :unamused: , pätee vanhuksiin, nuoriin naisiin, ilmeisesti jopa lapsiin ja raiskausten uhreihin.

Mulla ei ole mitään Svetlanoita sun muita vastaan, mutta käytän heistä sanaa prostituoitu. Joku ihmisarvo heilläkin on, tienaavat leipänsä sitten miten tahansa. En voi sanoa, että ymmärtäisin kuinka joku voi tehdä kyseistä ammattia, mutta kyllä he ihan ihmisarvoisen kohtelun ansaitsevat.

Sen verran sanottava, kun olen ollut yksi osallistuja tässä huora-“kesksutelussa”. Minulla ei ole mitään prostituoituja vastaan. Yksi keino selviytyä ja tienata, ei siinä mitään. Vaatiihan tuo tietysti poikkeuksellista luonnetta, mutta ymmärtääkseni tienestitkin ovat ihan kohtuulliset, jos siis puhutaan ihan itsenäisestä ammatinharjoittajasta. Bordelleja joka lähiöön, ja itsensä myyminen veronalaiseksi. Typerin ja naurettavin on se nainen, joka antaa ilmaiseksi joka viikonloppu.

Mikä sitten on Kim Kardashianin ja keskiverto Natashan ero. Useampi satamiljoonaa dollaria, ja avioliitto sekä lapsi poptähden kanssa. Aika vitun ontuva vertaus :unamused:

Niinpä, itse naisena olen sitä mieltä, että bordellien laillistaminen olisi järkevin vaihtoehto. Naiset saisivat suojelua väkivaltaisilta asiakkailta ja verot tehdystä työstä maksettaisiin siinä missä muistakin töistä. Vartijoille myös tulisi lisää töitä.

^ Samaa mieltä. Eikös siitä ole havaittu olevan ihan oikeastikin hyötyä esim. Hollannissa?

Mua vituttaa taas aurinko. Kun silmät ei oo tottunut noin kirkkaaseen aurinkoon taas, niin mulla särkee pää lähes jatkuvasti. Olen nyt ottanut ton lasten annoksen mukaan parasetamolia 1.5 g/pv, eikä se tosiaan vie päänsärkyä. Sit migreenin täsmälääkeissä on se ongelma, että niihinkin kehittyy fysiologinen riippuvuus, eikä niitä suositeltaisi käytettäväksi kuin kuutena päivänä kuukaudessa. :unamused: Ja niiden hintakin on aika suolainen. Varsinkin, kun itselleni tehokkaimman valmisteen hintaa Kela ei korvaa ollenkaan. :imp:

Väsyttääkin jostain syystä ihan vitusti, vaikka olen nukkunut 8h tänään ja eilen.

Joo varmaan. Mikäpä sen viattomampi elinkeino. Tasapainoisia ja onnellisia ihmisiä kaikin puolin eikä minkäänlaista riistoa tapahdu laillistamisen jälkeen enää. Aivan varmasti kaikki prostitupidut ovat tehneet valintansa täysissä sielun ja ruumiin voimissa rationaalisesti. :laughing:

Sain just luettua Viktor Malarekin Natasat ja tsekkasin Mimi Chakarovan Price of sex- dokkarin. Ja huomasin että amerikkalaiskristityiltä on näköjään tullut ulos tuollainenkin dokkari aiheesta kuin Nefarious Merchant of souls. Jälkimmäisestä en ole nähnyt muuta kuin trailerin.

Mun mielestä prostituutio ja seksin myyminen voisi hävitä maapallolta takaisin siine helvettiin mistä on tullutkin. Se kuvastaa ällöttävää ihmiskuvaa ja ällöttävää sieluttomuutta.

youtube.com/watch?v=Q-VC8AUE3Bc

Tuo dokkis voisi olla ihan mielenkiintoinen humaaninpi uusi näkökulma aiheeseen tämän kaiken naiivin yltiöpäisen prostituutioilmiöön liittyvän positiivisuuden vastapainoksi. Aika kyynelkylläiseltä vaikuttaa kristilliseen tapaan mutta toisaalta kiva huomata että vielä on olemassa ihmisiä joilla sentään on jotain ihmisyyttä jäljellä.

Ja vittumaista tänään on krapula. Ulkona olis kevät.

Kerrohan millä keinoilla prostituutio katoaa maapallolta :laughing: Olen muuten käynyt bordellissa Hollannissa sekä Thaimaassa. Ihan mukavia kokemuksia molemmat. Noistakaan naisista kumpikaan ei ollut mikään säälittävä uhri. Vaan molemmat ovat tänään todennäköisesti naimisissa jonkun rahamiehen kanssa, kuten tuon tason naisilla on tapana. Kannatta Fernetti joskus poistua sieltä vuokrayksiön hämystä todellisuuteen, niin maailmankuvasi ei olisi vain mielikuvituksen ja youtubedokkarien varassa :laughing:

No mitä vittua nyt taas, Fernetti? :laughing: Mä tunnen ihan elämässään pärjääviä ihmisiä, jotka on kyseisenlaisia aktiviteetteja harjoittaneet köyhinä yliopistoaikoinaan. Ei se prostituutio ole välttämättä minkään raukan valinta. :unamused: Eikä Suomessa opiskelijakaan kuole nälkään, niin olosuhteidenkaan pakosta he eivät tuota ole harrastaneet.

Kuka onkaan sanonut, että laillistaminen poistaisi KAIKKI haitat? Ei kukaan. Ihan kuin alkoholinkaan laillisuus ei poista kaikkia sen aiheuttamia haittoja, mutta aiheuttaa niitä huomattavasti vähemmän kuin kieltolain aikaan. :unamused: Eiköhän laillistamisella pyritä haittoja vähentävään toimintaan? Annetaan vaan rauhassa siis laittoman prostituution rehottaa tauteineen ja kaikkine lieveilmiöineen. :wink: Hyvä idea!

Sama juttu, ihan jopa useammankin. Mukavia, täysin normaaleja ja pärjääviä naisia. Fernetin kokemukset on nyt jostain jenkkileffoista.

Niinpä niin. Eri mieltä ei saa olla. Niinpä niin.

Sanoiko joku että he ovat epämukavia tai epänormaaleja? Eikös nykyisin ole melkein normaalia käyttäytyä kuin prostituoitu. Prostituutio, eli ihmisen seksuaalisuuden myyminen on kokolailla normi.

Sinähän se maalailet kuvaa, jonka mukaan jokainen prostituoitu on loppuun ajettu, sorrettu ihmisraunio, joka elää parittajan nyrkin ja asiakkaan munan välissä. Näin se asia onkuitenkin vaan omassa mielikuvituksessasi.

Ei taida ihan pelkästään mun mielikuvitustani olla. Paitsi tietysti jos haluaa valkopestä kaiken pahuuden ja mitätöidä toisten kärsimyksen. Eiköhän prostituutio ihan maailmanlaajuisena ilmiönä perustu epätasa- arvoon, köyhyyteen ja toisen heikon aseman hyväksikäyttöön ja riistoon.

Heräähän todellisuuteen. Netti on muuttanut tuotakin peliä aika paljon. Tämä(kään) asia ei ole näin mustavalkoinen. Ja jos ajat itsesi totaaliseen paskaan jamaan, on sanomattakin selvää että tavalla tai toisella joku yrittää käyttää sitä hyväkseen. Ihan itsestään selviä asioita, tarvitseeko niistä erikseen kauhistella täällä joka päivä?

Tän koneen kaa - kun en tiiä, skulaako tää ja en saa adouppia asennettua… jos ottaakin todellinen ohrakyrsä, on ostettava UUSI. kyltää ny on okei, mutta kun ei se niin varmaa ole ja nimenomaan toi musan toisto ja videoiden pyöritys takkus pahasti.

WARNING: elekää ikinä menkö sörkkimään koneen päivityksiä, vaikka ne kestäis kuinka kauan -
ei hyvä heilu sellasesta !!

Kenenköhän tässä pitäisi herätä todellisuuteen? :unamused:

Vittumaista tänään on toinen kevätpäivä ja kevään ensimmäiset kärpäset krapulassa.

Löin vaimolle käteen valmiiksi täytetyn avioero paperin, suuttui eilen kun tein ruokaa että poltan kasvikset. Seurasi semmonen itku potku raivari että tuhon hinta yli 2000€, mun keräilyesineisiin, 12L kokoista sukelluspulloa ei tarvi kovin kovaa heitellä. Nyt itkee ja menee maanantaina pankkiin josko saa lainaa ostaa mut ulos, tossa lähellä olis kaksikerroksinen kaksio ja vuokra kohtuullinen, lähellä siksi että olen aina asunut rannassa.

Lähes 40V avioliittoa en olis rikkomassa mutta panin ehdoksi jatkolle että menee lääkäriin hakemaan apua, tiedän kovat työpaineet ja huolen vanhemmistaan. Kun mun tuki ei riitä niin haluan edes itse elää rauhassa, huoneeni tyhjään ja kaikki muut saa pitää. Ostan uudet, niin vanhan kipeän koiran otan ja lupasin että saa tulla katsomaan kunhan sopii ja on selvänä. Viime aikoina mennyt kaksi neljän pullon viinipönikkää, eilen lutrannu kaiken huipuksi mun lääkkeet punkulla.

Nyt tuli mitta täyteen, kyllä eilen oli niin mittari täynnä että pelkäsin lyöväni. Foorumin toinen Henry puri hammasta ja nukkui soffalla.

^ Vaimollasi lienee jokseenkin paha päihdeongelma, jos alkon lisäksi täytyy vielä käydä salaa napsimassa sun lääkkeesi. Tuon toisten lääkkeiden “luvaton käyttöönotto” on aikas paha homma IMO, etenkin, jos tietää toisen oikeasti tarvitsevan niitä lääkkeitään, vaikka on se joka tapauksessa huono homma :imp: . Eikä se ole ihme, jos kilahtaa ja itqpotqraivaria puskee, jos on mennyt rouskimaan esim. benzoja ja etenkin benzoja alkon kanssa sekaisin. Toki päihdeongelman taustalla on yleensä jotakin muuta ongelmaa, josta tarve itsensä tolkuttomaan päihdyttämiseen on vain seurausta. No, mainitsitkin, että vaimollasi huolia ja stressiä riittää. Ikävä juttu joka tapauksessa :frowning: . Toivottavasti vaimosi saa/hankkii apua ja te saatte asiat ratkaistua parhain päin, mitä se sitten tässä tapauksessa ikinä meinaakaan.

Jep jep, mulla on välikorva tulehtunut ja tärykalvoni oli revennyt kuulemma ihan kunnolla :open_mouth: . Ihmettelin lekurille, miksei mua sattunut lainkaan, kutitti vain jonkin aikaa ennen repeämistä, mutta hän sanoi, ettei korvatulehdus välttämättä oireile kipuna. Nyt olen antibioottikuurilla, onneksi sitä perusamoksisilliinia vain, eli en päässyt tällä kertaa Antabukselle :mrgreen: . Myöhemmin on jälkitarkastus ja lekuri puhui sitä, että tärykalvoani voidaan ehkä joutua operoimaan. Mua eivät mitkään operaatiot kiinnostaisi, mutta se lienee myöhemmän ajan murhe, turha sitä kait vielä stressata. Puhui kuulotutkimuksestakin, mutta ei mun kuulossani mitään vikaa ole, ainakaan omasta mielestäni, joten senkin tähden ajattelin, että suuremmat operaatiot lienisivät turhia, kunhan tuon tulehduksen saa hoidettua pois :confused: . Katsellaan, katsellaan ja kuulostellaan tilannetta :mrgreen: . Vatsa meni heti sekaisin antibiooteista, kuten ounastelinkin, mutta ei kovin pahoin ja sitä paitsi tämä on toistaiseksi ihan jees, koska kärsin tuossa aiemmin taas melko ikävästä ummetuksesta :mrgreen: . Maitohappobakteerit ovat käytössä, mutta niinhän ne ovat mulla lähes aina. Pitäisi ehkä hakea apteekista jotakin tujumpaa, erityisesti antibioottikuureihin tarkoitettua maitohappobakteerivalmistetta. Vaikkei mua tämä ihan kohtuudessa pysynyt vessaravi nyt niiiin paljoa haittaakaan, niin pelkään aina antibioottikuurien kanssa sitä, että ne aiheuttavat pahempaa ja pitkäaikaisempaakin tuhoa suolistoflooraan :neutral_face: .