Se että kaljat loppuu kohta.
Outo aamu. virkkuna yleensä oon noussu jo tähän aikaan ja äkkiä kahvia ja aamupalaa napaan hommannu ja vasta sitten alkanut kerätä vitutusta eessä olevaan päivään. Tänään alkoi vitutus ennen sängystä nousemista eikä huvita tulla peiton alta… Mut eipä auta kyllä se on tämäkin päivä kohta aloitettava ja elettävä kuin ihminen ikään, on velvollisuuksia.
Vattatauti. Halu hajottaa ja repiä ja raastaa kaikki rikki, etenkin ihmisuhteet… Saatanallinen viha… No, ehkä mä haen kirpparilt joitain halpoja kuppeja ja heittelen niitä seinille. Sit vituttaa siivota jäljet… .
Toisin kuin useimpia, niin mua nyt vituttaa tuo kevätaurinko. Masentaa ja ahdistaa niin pirun perkeleesti, että olen itkemässä pienestäkin vastoinkäymisestä. Mulla olisi ollut vihdoin se allergialääkäri ja väkisin vääntäydyin jalkeille, kunnes… Tk:sta soittavat, että lääkärini on sairaana. No, sain mä onneksi ajan tunnin päähän, mut sekunnin murto-osan kelasin, että ei vittu ja meinasin ruveta itkemään. Eikä mua nyt edes piristä tavanomaisesti mua piristävä kunnon hard-trancekaan.
Taidan alkaa kotiuduttuani kiskomaan jotain elimistööni.
Muutakin kuin kahvia…
No mua myös kyrpii tuo valoisuus ja aurinko. Vaikkei sitä nyt ole täällä näkynytkään pariin päivään. Mutta yleensäkin valoisuuden lisääntyminen. Mä olen lopettanut sen itkemisen ja olen aika vitun aggressiivinen ollut tässä pari päivää. Se on se toinen ääripää kun tulee ongelmia: masennus, itkeminen, aggressiivisuus - aina sama kaava. Välillä vaihtelee missä järjestyksessä ne esiintyy. Nyt tuli ensin masennus ja itkeminen ja sitten vasta aggressiivisuus kasvoi, mutta yleensä se menee toisinpäin.
No, en mä siis ole mitenkään muille ihmisille aggressiivinen. On vaan sellainen yleinen viha ja vitutus pään sisällä ja olen melkoisen räjähdysherkkä. No, eiköhän se tästä laannu. Nää on taas ne päivät kuukaudesta, juuri ennen menkkojen alkua (jos sellaisia tulis) kun aggressivisuus on muutenkin mulla herkimmillään.
Toivottavasti et Nnaana ainakaan juo, ota mielummin muita substansseja, kun muistan että sullekaan ei sopinut se alkoholi silloin kun fiilikset on paskat (tosin sopiiko se kellekään silloin? - en usko) ja meinasit viimeksikin satuttaa itseäsi kun joit. Halit!
^ Joo, se aurinko tosiaan saattaa saada piristymään siinä määrin, että vaikka masentaa niin on sillä tavoin virtaa, et tulee aggressiiviseksi. Mullekin käy niin, mut nyt jostain syystä olen vaan semmonen ahdistunut mytty, et tekee mieli vaan mennä jonnekin koloon piiloon.
En mä alkoholia, se saa tosiaan mussa noita impulsseja esille. Vaikkakin harvoin mulle käy niin, niin en mä tahdo koittaa. Vatsakin on kipeä, niin ei tee sen puoleen mielikään. Tosin se nyt on varmaan kipeä huonosta hengittämisestä ahdistuksen takia, mut tuskin alkoholi ainakaan auttaa asiaa.
Voimia sulle myös tän perkeleen auringon kestämiseen! Pitäis varmaan muuttaa Etelänavalle.
joo kyllä siihen sit taas tottuu, kun aletaan olla lähempänä kesää. Tää nyt vaan tulee aina sellasena shokkina tää alkukevät. Helmi-huhtikuu. Siedätyshoidolla siihen sitten vaan tottuu, tai pakkosiedätyksellä.
Alkoi vituttaa ihan saatanasti ja muuten vain
. Jospa yrittäisin mennä nukkumaan vitutusta pois
.
Se on kyllä äärimmäisen vittumainen vaiva. Erityisesti jos siihen liittyy vielä pahoinvointia… Toivottavasti olet jo paremmassa kunnossa! No mä hakkasin viime viikolla seinää kun vitutti niin paljon, ja huutelin vittua. Naapurit varmaan arvosti…
Onkohan mulla korvatulehdus? Kipua ei varsinaisesti ole, mutta vasenta korvaa kutittaa niin maan perkeleesti, vaikka muuten en nyt erityisemmin kutise mistään. Enhän mä saanut edes nukuttua enää tuon kutinan tähden, vaikka muutoin uni olisikin maittanut vielä . Tekisi mieli oikein virkkuukoukulla kaivella korvaa ja syvältä
. Tuskinpa mä kovin mittavia tuhoja onnistuisin enää pääkopassani sillä(kään) keinolla saamaan aikaan, vaikka jotenkin osuisinkin jompaankumpaan niistä harmaista aivosoluistani, jotka tuolla kusen keskellä seikkailevat :mrgreen: . Kait sitä pitää lekurille alkaa varailla aikaa, jollei tuo tuosta helpota, vaikkei se lääkärissä käynti nyt taasKAAN niin hirveästi kiinnostaisi, mutta eihän näin voi elää, jumalauta
. Otin Ataraxin ensiavuksi ja ehkä se hieman auttoi. Näinköhän tässä kävi, että melko lievänä ilmennyt talviflunssaisuuteni kostautuikin lopulta korvatulehduksena
. Tai vielä kaameampi vaihtoehto: korvaani on ryöminyt nukkuessani jokin ötökkä
. Tai voin alkaa kunnolla vainoilla: sinne on asennettu salaa jokin ajatustenlukulaite jonkin salaliiton toimesta
. Tuota viimeistä vaihtoehtoa voisinkin TK-lekurilleni esittää ja päästä taas hetkeksi lepäilemään jonnekin ihan muualle, kuin korvatautien polille
.
Hae ny ensi alkuun apteekista korvatippoja, mä ennen aina suihkun jälkeen putsasin korvat pumpulipuikolla kunnes yhestä jäi korvaan se pumpuli pallukka. Eikun lääkäriin poistattamaan ja lekuri sanoi ettei mitään peukaloa pienenpää ikinä korvaan, se voi olla vain vaikkua ärsyttämässä ja nuo tipat pumppaa kaiken töhnän vaarattomasti ulos. Jos ei parissa päivässä helppaa niin sitten lekurista antibiootti tippoja niin eiköhän helpota.
^ Ehei, Neuro. Palasin juuri apteekista, missä kyselin neuvoja tuohon korvaani. Farmaseutti sanoi sen, mitä itsekin hieman uumoilin, eli jollen ole varma, että tärykalvoni on ehjä, mun ei pidä mennä tunkemaan mitään tököttejä korvaani, koska se saattaisi vain pahentaa tilannetta. No, minähän en ole tippaakaan varma tärykalvoni ehjyydestä, etenkin, kun nyt korvastani alkoi vuotaa jotakin mönjää, joka ei kyllä tavallista vaikkua ole, joten nyt lienee parempi jättää korvan tökkiminen vain ja ainoastaan lääkärille
. Sain TK:hon ajan huomiselle. Enköhän siihen asti pärjäile, kun ei tuo korva varsinaisesti kipeä ole ja Atarax tosiaan auttoi siihen pahimpaan kutinaan sen verran, että pystyn olemaan kaivelematta korvaani.
Veropakolaisen Nalle wahlroos:in kirja ilmestyi myyntiin. Muutaman jutun kun internetistä luin niin alko
heti vituttamaan koko äijä.
Joo, korvatulehdus on todellakin vittumainen vaiva, kun ei sieltä korvan sisältä oikeen pääse rapsuttelemaan, vaikka mieli tekisi. Mulla meni vimeksi korvatulehdus ihan itsellään ohi, kun se oli viikonloppua, enkä jaksanut vaivautua päivystykseen, niin maanantaiksi se oli mennyt jo ohi.
Mua vituttaa nyt ensinnäkin tuo, että siitepölykausi on näemmä alkanut ja joka aamu herään silmät ihan turvoksissa ja vetistävinä ja nokka tukossa. Sit toi katupölykin ottaa niin perkeleesti hengitysteihin. No, sain mä eilen sieltä lääkäriltä tätäkin kautta varten päivittäislääkityksen. En vaan ehtinyt eilen hakea sitä apteekista.
Sit mua vituttaa kans aivojumi. Eilen oli hieman tarvetta tasata mielialaa, niin tainnutin itseni unten maille, nostin Lamictalia taasen 12.5 mg:llä ja heitin perään Ataraxin kutinan varalta ja Stilnoctia. Tais olla sittenkin vähän turhan vahva tainnutus, kun en muista juurikaan illalta mitään muuta kuin, että ahdisti kovasti ja tuo lääkemäärä sai päässä keinumaan ja voimaan pahoin, ihan kuin olis ollut merisairas ja makasin lattialla, johon nukahdinkin. Nyt sattuu selkääkin siitä 8 tunnin lattialla makaamisesta. No, ehkä mä tokenen kun juon lisää kahvia.
On mulla toisaalta muutenkin univelkaa, niin ei ihme jos väsyttää. Edellisyönä naapurit päättivät taas karjua ja bailata, enkä saanut nukuttua, niin jouduin soittamaan virkavallan paikalle rauhoittelemaan tilannetta. Eipä se tosin näköjään hirveästi auttanut, kun ne metelöivät eilenkin, mut en jaksanut taas soittaa poliiseja sinne. Tosin en mä niiden metelöintiä sitten enää edes kuullutkaan, kun sammuin tuohon lattialle.
^ Mä en uskalla jättää korvatulehdusta hoitamatta, vaikka oireet tuntuisivatkin hellittävän itsestään, kun olen kuullut, että se voi pahimmassa tapauksessa edetä aivoihin saakka tuhoisin seurauksin . Eipä sillä, että mulla siellä aivoissa olisi edelleenkään enää liioin tuhottavaa jäljellä :mrgreen: .
Lattialle nukahtaminen, varsinkin pidemmäksi aikaa, on vittumaista. Siellä makoillessa kun tulee niin helvetin kylmä, että melkein hypotermia uhkaa, ainakin mulla . Olenpa muutamia kertoja eläissäni unohtunut lattialle nukkumaan, syystä tahi toisesta :mrgreen: , ja siitä onkin ollut todella mukava keräillä itseään, kun herää.
Tärykalvo puhki,jos kirkasta nestettä vuotaa korvasta ja sille ei voi oikein mitään tehdä,kuin todeta ja odottaa. Tärkeää olisi pitää se kuivana ja vaikka korvatulppaa tai pumpulituppoa korvassa suihkun aikana. Viime kesänä ,kun mulla meni viimeksi,niin parina päivänä sieltä tuli hieman verta ja reikä oli n.kolmannes koko tärykalvosta.johon lekuri totesi ,että fifty sixty menerkö umpeen.
Silkkipaperilla kuulemma sitten nukutettuna operoitais vaurioitunut kohta 5/6h leikkauksessa.
Mullakaan ei kyllä kipuja ollut,kun ei ollut ekakerta ja ihmettelen vaan enempi ,kun jengi höpäjää ,jostain kaameasta kivusta,kun kalvo puhki.
Eli kyllä se siitä suttaantuu,mutta koita joo olla ronkkimatta korvaa tai kuivaamatta sitä esim.topsypuikoilla ,joilla helposti saa lisätuhoa aikaan. Jos se pääsee tulehtuun ,niin silloinkin vuotaa nestettä runsaasti ja siihen sitten antibiootit ja muut mömmöt hoidoksi.
Kun niistät voimakkaasti- tuleeko sieltä ilmaa tai sellaista suhinaa,joka viittais tärykalvon puhkeamiseen???
Huomennahan tuo selviää ja joo kantsii noi aina käydä tsekkauttamassa.
Joo, korvaa ei saa sorkkia millään tikulla. Mulle kyllä myivät apteekissa tippoja jotka auttoi, kun serlalla pyyhin korvaa niin musta dopperin karva sielä oli. Oliko se korvassa sisällä vai tuliko ulkopuolelta on mysteeri, tipat kyllä pumppas paljon vaikkua ulos ja olo oli kuin olis ollut vettä korvassa eli ärtynyt ja rohisi.
Tuo nenän sulkeminen ja puhallus on hyvä keino testata, me ihmiset ollaan vaan hyvin erikoisia, kaikkihan tietää että silmätipat kohta maistuu suussa eli on meillä reikiä paikasta paikkaan. Muistanpa päivän ku en hoitanut poskiontelo tulehdusta ja meni otsaan asti, porasivat silmien päälle reijät ja siihen putki jota sit huuhdeltiin päivittäin. Huoneessa muitakin ukkoja niin hiljaisia poikia oltiin huuhtelun jälkeen.
Menin oikein spesialistille etsimään syytä jatkuviin poskiontelu ja angiinaan, nielurisat leikattiin niin eipä ole tullut yhtäkään. Ylikasvaneet risat oli oiva paikka pöpöille ja semmosille valkoisille pallukoille jotka haisi ja maistui paskaa pahemmalle.
Mullahan löytyi sattumalta se korvatulehdus joku pari kk sitten. Kyllä sitä korvaa aina välillä sattui, mutta se meni aina ohi tosin se oli jatkunut joku puol vuotta jo. Se olikin tosin vaan ulkokorvan tulehdus. Joka tapauksessa olen käsittänyt, että jos korvatulehdus on paha, niin se kipu ja paine korvassa voi olla aika infernaalista - ainakin isoveljellä joskus oli. Se vaan huus iso mies. Se paheni ihan parissa päivässä tajuttomaksi. Siltä tuli kyllä jotain kamaakin korvasta, tai mutsi joutui pillillä imemään sieltä ulos jotain, et se paine vähän helpotti.
Mutta ei tollanen järjetön kutiaminen normaalilta kuulosta, nopeastihan sen lääkäri sen tsekkaa ja määrää tropit. Eli suosittelen mäkin menemään huomenna terkkariin ennen kun viikonloppu tulee. Koska jos siellä jotain tulehdusta onkin, niin karseata jos se viikonloppuna alkaa pahenemaan vielä kun päivystyksessä on tiukat jonot.
^ määä oon kaivanut tos syksyllä vasemmasta korvasta ruskeeta litteetä shittiä, joka suostui irtoomaan ja tulemaan, kun kaivelin ja alkoi sitä ennen haitata tasapainoa ja taas sitä on kertymässä, taidan saada siitä makeutusta teen sekaan. kai se on jollekin näytettävä ja välteltävä kutiamisen aiheuttajan hiplaamista… en pysty.
Toi on muuten suurin urbaani legenda musta toi: Älä työnnä korvaasi mitään nyrkkiä pienempää. Mä ainakin puhdistan korvat niillä pumpulipuikoilla kun niitä kutittaa. Hyvin on tiedossa, ettei sitä saisi tehdä, mutta silloin kun korvaa kutittaa niin pakko.