Vittumaista tänään?

Helikko pöpöä on kolme kertaa häädetty, siinähän kolmea antibioottia ja mahan suoja lääke. Ei lähteny ja nyt viikolla kiirehdin lekurilla että pääsen sairaalaan tiputukseen jolla kuulemma lähtee varmasti, ei ole antibiootit mun juttu. Eikä sairaalan ruuatkaa joten glukoosi tipassa sitten maataan ja hoitsut mittaa sokeria kolmen tunnin välen, saavat säätää ku emäntä tuo krilliltä mulle ruokaa.

Tere pitkästä aikaa sivuilla mutten alkoholin takia :slight_smile: sattu pikku haaveri tossa reilu 3vk sitten kaatuessani :slight_smile:. Elikkä minulta murtui kaksi kylkiluuta :slight_smile: sain aluksi 6x panacod päivään no ei jeesannu, 3 päivän päästä lekuriin vitun kipujen takia atovat kipupiikit molempiin kankkuihin ja tramal retard 100mg respan 2-4x päivä 60tablettia. No ne on nyt syöty reilussa kahdessa viikossa :slight_smile:. suunnilleen 400mg / joka päivä ton reilun 2viikkoa :slight_smile:. Arvatkaapa onko paska olo ku lopetin seinään noi en älynny jättää muutamaa jemmaan. Tiedättekö kuin kauan paskaa oloa kestää tollasilla annoksilla ja ajalla eli joku 16 päivää putkeen 300-400mg pv ja päivittäin?. Nyt toinen päivä ilman joutunu välillä iltaan panacodin kipujen takia ottaa. Kertokaas kokeneemmat tramaloijat :slight_smile:.

Darra on vittumainen, vaikka kyllähän sen tiesi, että antibiootti + alkoholi = tappodarra. :unamused: Ei mua edes väsymys ja pahoinvointi haittaisi, mut migreeni ja ei ole edes niitä täsmälääkkeitä laatikossa ja apteekkiin ei kehtaa edes mennä tämän näköisenä. Otin jo Buranaa, eli kärsin ihottumastakin kaiken lisäksi, eikä se edes lievittänyt migreeniä, vaikka olen varmaan 1200 mg kiskonut. Panadolia en uskalla enää ottaa sen takia, kun sain siitä sen myrkytyksen viimeksi ja en jotenkin luota, että toi maksa on vielä toipunut ihan siihen kuntoon, et se handlaa parasetamolin normaalilla tavalla, etenkin kun on juonut. Tokkopa Panadol edes tähän auttaisi, kun mun mielestä tulehduskipulääkkeet ovat migreenipäänsärkyyn paljon tehokkaampia. No, ehkä sit vaan nukun ja toivon, että huomenna ei särkisi pää enää ja ainakin huomenna ehkä jaksan laittautua sellaiseksi, että kehtaa mennä bussiin ja apteekiin. :smiley:

Itselleni on tullut 400-600mg/pv annoksilla jo 14päivän käytön jälkeen n. 3-4vuorokauden “laskut”. Olen tosin ilmeisesti aika herkkä tramadolirefloille mutta vittumaisinta itselläni on ollut hermo/luu/nivel kivut, masennuksen paheneminen ja sellainen tietty ahdistus tuon muutaman päivän.

Meillä on onneks apteekki tosi lähellä ja sinne mä kehtaan mennä minkä näköisenä vaan. Käytännössä käytän samaa apteekkia melkein aina kun se on tossa lähellä, niin ne on nähneet mut niin monet kerrat täydessä tällingissä ja itkeneenä, tärisevänä ihmisrauniona niin ei enää välitä.

Eri asia on toki, et pitäis bussilla matkustella jne. liikaa ihmisiä ja liian vaivalloista, enkä mä ikinä mene ilman meikkiä muuta kun lähikauppaan ja apteekkiin. Ne on vähän kun suojavaruste mulle. Muut ei näe, miten paha olo on, kun olet laitettu. Ilman meikkiä tunnen itseni haavoittuvaisemmaksi, kaikkea kanssa :unamused: . Verkkareissahan ja ilman meikkiä mä en edes lähde lääkäriin, vaik olis vitun paskana. Okei kerran tein poikkeuksen kun olin aivan rikki (pahoinvointia, laattausta, vatsatautia) ja mies heitti mut autolla. No joo ja nuorena joutunu ambulanssilla pari kertaa sairaalaan, tod ilman meikkiä siinä kunnossa.

Piri kyllä aina aiheutti mulle päänsärkyä, kuten liika alkoholikin. Mulla alkoholikin pistää verenpaineet ja sykkeet ihan sekaisin, et ei ihme et aina väsytti dokamisen tai pirin käytön jälkeen.

Mut nyt mä jumituin tänne foorumille vaik olis pitänyt kattoo leffa. :laughing:

No juu, todellakin alkoholi ja piri ovat jo yksinäänkin todellisia päänsärkypommeja. :smiley: Mut vielä sinne alle se antibioottikuuri, niin hyi helvata. :imp: Oli muuten jostain syystä myös harvinaisen pahat laskut, ne vaan kolahti ihan yhtäkkiä ja sit lähdin melkein itkien kaverilta kotiin, kun se alakulo oli niin kamala. Oli ihan hiton itsetuhoinen fiilis ja kelasin soittaa lanssin, mut onneksi nukahdin ihan puolikkaalla Stellalla.

Meillä on lähin apteekki keskustassa, eli mun tarvii aina mennä bussilla. Mä olen kyllä aika usein nykyisin ilman meikkiä, tai siis se ei ole mulle niin järkyttävä asia kuin joskus nuorempana. Nyt kun on tajunnut, että iho on ihan tasainen (paitsi nyt niiden antibioottien takia) ja tummat kulmat, niin en mä muiden silmään todennäköisesti niin karsealta näytä kuin ehkä omaan. Mut nyt näytän oikeasti niin narkkarilta, et ei kehtaa. Epäilen tätä kuntoakin et kestäisinköhän edes sinne laattaamatta tai jotain muuta mukavaa.

Meikkasin kans tosi pitkään lääkärillekin, mut pakko myöntää, et etenkin psykiatrian puolen vittuilut asiasta on saaneet mut lopettamaan sen, eli menen sinne sit todellakin vastaheränneen näköisenä. Tosin usein olenkin sitä, kun nyt on sellainen kausi, etten jaksa nousta kuin vasta 20 min ennen kuin pitää hypätä bussiin, eli ehtii just pukeutua ja harjata hampaat ja pistää hiukset jotenkin. Typerää, eihän niiden pitäis saada vaikuttaa tuolla tavalla, että muuttaa persoonaansakin, mutta oikeasti muhun on sattunut niiden sanomiset joskus niin pahasti, että päätin et en enää ikinä sitten meikkaa sinne tai pistä hienoja vaatteita. Tosin mulla on aina niiden mielestä liian hienot vaatteet vaikka mitkä kaivaisin vaatekaapin pohjalta. Nytkin pari viikkoa sit osastolla tuli sanomista, että hienostihan pärjään, kun on vaatteetkin niin hienot! En vaan yksinkertaisesti omista mitään pieruverkkareita. Ois vissiin pitänyt hamstrata kaappi täyteen sellaisia sillon kuin masennuin. :unamused: :laughing:

Haluan taas muistuttaa että psykiatrian poliklinikka on… no rektaalista, mutta se hoito on ilmaista ja on hienoa että saat sieltä apua. Mä en saanut sellaista apua, kun olisin tarvinnut.

Tuntuu että yksityisellä puolella enemmän ymmärretään myös se, että meikin käyttö voi olla yhtä lailla oire masennuksesta kuin ilman meikkiä olo. Nyt en enää kärsi siitä, mutta kyllä mun silmämeikki on aina sellainen, että vaikka itse luulen käyttäväni vähän meikkiä, niin en taida käyttää. Nuorena mitä masentuneempi olin, niin sitä enemmän meikkasin, koska se oli tavallaan itsensä piilottamista pakkelin alle.

No siitä en enää kärsi, mutta mikä vittu siellä psyk.polilla on et halutaan ihmiset sinne ilman suihkua ja verkkareissa. Niikuin se olis joku takuu siitä että ei mene hyvin. :unamused:

Väsy, palelu ja turvotus…piti lenkille mut diapam ja3 olutta korvaas…

Tramalkuosit. Ei tä muuten olisi vittumaista, mutta kun mun piti lopettaa ja säästää ne tarpeeseen. Impulssikontrolli hieman petti, kun nyt on tullut liikaa takaiskuja joita ei vaan kestä, niin päätin katkaista tän mun itsetuhoepisodin jollain kemiallisella, ennen kuin saan piipaakyydin. :unamused: Tosiaan kun tuli tuossa harrastettua itsensä mukiloimista, kun tuntee itsensä niin paskaksi. Sitä luuli päässeensä siitäkin älyttömästä tavasta eroon, mut ei.

Ensiksi tuo, että pitäisi valittaa syyttäjän päätöksestä mun tuossa oikeudenkäyntikeississä ja nyt eräs hyvin läheinen ihminen on psyykkisesti huonossa jamassa ja kannan siitä vitunmoista syyllisyyttä, kun nähtiin ihan hiljan, enkä huomannut mitään. No, oli sen puheet vähän erikoisia, mutta en mä tunnistanut psykoosia, kun omakin ajatusmaailma on ihan samanlainen, mutten vaan puhu ääneen siitä yleensä. Ystäväni on muutenkin avoin ihminen, niin ei vaan osannut reagoida. Kyllä mä järjellä ajatellen tiedän, että en mä voi koko maailmaa pelastaa ja estää pahuutta, mut silti jäi paska fiilis. Sitä alkaa kelailemaan, et onko itsekin niin vitun hullu, ettei enää tiedä, mikä on tervettä ja mikä sairasta, eikä siks osaa ohjata läheisiäänkään hoitoon.

liika touhotus - riitely… pari olutta taas (eilen 3 )

Piti sitten taas pilata varsin muikea oksikodonikuosi hirveällä viinan läträämisellä :neutral_face: . Tyhmä, tyhmempi, sekakäyttäjä :mrgreen: .Onneksi hengityslamaa tai muitakaan kovin pahoja lieveilmiöitä ei esiintynyt tällä kertaa, mutta typerää tuhlausta silti :unamused:

Tulos gibbeeks tai oikeestaan ollut jo hieman lauantai-illasta, tavanomainen flunssa ja riukulointi.
Pitäis vaan tietää, että meenkö amusella hoitsulle, toisaalta en viittis ja toisaalta on kai pakko, kakkaa…

^Sama, paitsi että "perus"flunssa - no, eka tänä vuonna - mutta viimeisen 8kk aikana vissiin 7. tai 8. kerta kun oon kipeenä. Vittu että alkaa hajottamaan tää, kuumetta ei taaskaan oo mutta poskionteloissa jomottaa mukavasti ja pää painaa tonnin, lihaksia särkee sekä kunnon yöunetkaan eivät tunnu jeesaavan. Vittu jos tää on sitä influenssaa, en oo ikinä sairastanut ko. tautia… mutta en oo myöskään ikinä ollut yli 5 päivää kipeenä, tosin typeränä menin tänään duuniin vaikka aamulla oli jo sellainen olo, että kannattais jäädä himaan, mutta ei, piti sit lähteä suorittamaan… Ja oli mukamas sellaisia hommia tekemättä, jotka ei voineet odottaa. Fiksu meno, jälleen kerran :unamused:

Impulsiiviset lävistyspuuhat, se on vittumaista et rahaa palaa ja sit kotona tajuat, ettet SITTENKÄÄN olisi halunnut sitä siihen kohtaan. :unamused: Mut revipä sit irti vaan tosta saatanan kipeästä korvasta nyt enää. :laughing: Samalla myös tajusin, et eräs toinenkin lävistys on ihan päin vittua, mut antaa senkin nyt olla.

krapula, ainakin 5 - 6 olutta…likaa

Vittu mikä tukarimulkku meillä on päihdeklinikan psykiatrina… :imp: Saarnasi mulle eilen hUUmeiden vaaroista niin kuin jollekin ala-ikäiselle. Kehotti ennemmin jatkamaan alkoholin käyttöä kuin “sekaantumaan muihin aineisiin”. Käytin vielä vuosi sitten alkoholia siihen tyyliin että join joka kuukausi kaikki rahani jo ennen kuun puoliväliä ja viinanostorahojen loputtua jopa varastelin käsidesiä terveysasemilta ja join sitä korvikkeena. Dokasin itseni vähän väliä siihen kuntoon että oksensin ja paskansin verta ja jouduin katkolle. Nyt en ole puoleen vuoteen juonut lainkaan mutta olen silloin tällöin ottanut “muita aineita”, esim. DXM:ää ja unikonsiementeetä. Ja joidenkin tukari-idioottien mielestä tilanteeni on nyt muka muuttunut vain pahempaan suuntaan entisestä nyt kun olen ollut juomatta.

^Toi on erittäin yleistä. Sen takia mä en ole hiiskunut halaistua sanaa esim. vuosittaisista psykedeelitrippailuistani yhtään millekään terveydenhuollon taholle, koska noissa viroissa työskentelee niin paljon suurten ikäluokkien jengiä, joista 90% ei ole minkäänlaista kykyä objektiivisuuteen päihteistä puhuttaessa, ne on hUUmeita kaikki ja kohta ollaan hasispiikki kaulassa katuojassa :unamused: Lääkärin määräämät lääkkeet on tietenkin aivan asia erikseen, vaikka niillä saa itsensä aika helposti vitulliseen koukkuun ja esim. alkoholin kanssa kombotettuna teho-osastolle. Mutta näistähän on jauhettu ikä ja terveys, ymmärrän silti vitutuksesi. Kannattanee jatkossa olla ihan hiljaa noista jutuista, sikäli kun käyttösi on ilmeisesti kuitenkin satunnaista etkä ole ns. korvannut dokaamista noilla?

Emmä usko, että kukaan elää jonkun psykiatripellen ohjeiden mukaan tai sille tekee tiliä tai kellekään, mistään,
neuvoja voi aikuinen ihminen kysyä toiselta aikuiselta ja jonkin alan oletetulta asiantuntijalta, ja hyvää psykoa en tiedä läntisessä lääketeollisuudessa olevan, ainkaan suomenkielisessä.

Miksi psykiatrit on pellejä ?? Koska bentsovierotuksessa mulle alan suurin tapaus tuuppasi puolen lauseen jälkeen heti ketipinoria, joka on aivan karmea myrkky ja mielestäni sopii parhaiten äskettäin kuolleelle tai lobotomiakeissille. Ota lisää riippuvuuksia, jos haluat irti-metodi. Jos pyristän eroon piimästä, en hoitane sitä maidolla. sama kuin lääkitsisin mahdollista seksiriippuvuutta huoratalossa tai joisin apteekkipirtua raakana alkoholismin sammuttamiseksi, sokeria sokeriövereihin. meen kyl mieluummin joperuonansuulle.

Entä nämä mummot ja papat, joiden lääkekaapissa on kaikki mahdolliset hjyymeet, ja he sitten kritisoivat
jotain nuorison elovoimaista pärisijää… meinaan joidenkin vanhusten cocktailit ovat melko rankkaa settiä.
Osaa tietenkin hoidetaan ja osaa hoidetaan päiviltä, jotta yöhoitaja saa olla rauhassa, rauhanniemessä.

Totaalinen insomnia. :imp: Sekä sen aiheuttamat rytmihäiriöt sun muut mukavat lieveilmiöt. No, soitin itselleni Tenox-tainnutuksen ja kuuntelin apteekissa saarnaa bentsoista. :unamused: Ei mua muuten haittaa, mut väsyneenä ei kiinnosta vittuakaan kuunnella ja kun lääkäri sen annoksen kuitenkin on määrännyt.

Lisäksi joka paikkaa särkee kun on lopettanut Tramalit.

Joo, ehkä parempi kun ei puhu mitään tajusteiden käytöstä. Tosiaan, esim. lääkärin määräämä neuroleptilääkitys on asia, jota ei saisi sanallakaan kritisoida. Kun valitin siitä, että vuosikausia jatkunut risperidoni-lääkitykseni on aiheuttunut minulle ongelmallisen impotenssin (erektiohäiriö), ja ehdotin että risperidonin voisi vaihtaa johonkin vähemmän haittoja aiheuttavaan leptiin, niin tästä ei suostuttu lainkaan neuvottelemaan asiallisesti kun ei ole “näyttöä ehdottomasta päihteettömyydestä”. Sitten se vielä saarnasi jotain siitä, miten “ne hörhöt tuhoavat ensin mieskuntonsa huumeilla ja sitten yrittävät lääkitä tilannetta laittomasti hankituilla testosteronivalmisteilla ja sitten vasta ollaankin tillin tallin” yms.

Kaiken lisäksi kyseisellä työntekijällä ei ilmeisesti edes ole päihdelääketieteen erityispätevyyttä, vaan hän on ollut aiemmissa töissään lastenpsykiatrina huostaanottojuttuja käsittelemässä. Ilmeisesti hän ymmärtää päihteiden käytöstä ainoastaan sen puolen, miten jotkut lapset kärsivät vanhempiensa päihdeongelmasta, ja sen takia vihaa kaikkia aikuisia päihteiden käyttäjiä.