Vittumaista tänään?

kävi sillai, et retkahdin tietoisesti ottamaan[size=85]~0,5mg buprenorfiinia[/size]. :frowning: pitkään ollu ilman kyllä!
tai onhan mul eilenä laittamani Norspan-laastari (20 mg, 20 μg/h) lätkästynä ihoon mutta ei siitä hyötyä ole…
ainakaan jos aikoisi viihteillä, toki jos sitä liottelisi tms. niin sitten toinen juttu, se on sangenvaarallista.!

Mun lääkkeiden käyttöni on karkaamassa täysin käsistä :confused: . Lisää benzoja naamaan vain koko ajan. Olo on ihan okei, mutta silti tuntuu, ettei mikään riitä…

Taas viime yönä nukuin huonosti,eli väsyttää.Vähän reflanen olo vaikka tänään kyllä vedot jo ottanut.Eikai täs nyt tällä hetkellä oikee mikää muu kummempi vituta. :smiley:

^ Toleranssi kasvaa…?

^Mm…Niinpä.:confused:

tuttu tunne, vaikka tuskin se tieto sua yhtään helpottaa :slight_smile:
kunnon alamäki-ylämäki potensiin 40.

^ Eipä juuri, enkä voi edes sanoa, että hyvä, jos joku on samassa tilanteessa. Kai se stoppi tulee taas jossain vaiheessa vastaan. Pitäisi vain tajuta pudotella hallitusti, mutta saa taas nähdä, miten tytön käy :confused: .

Japu, paljonko sulla se bupreannos on ja kuinka pitkään olet mennyt samalla annoksella? Olen käsittänyt, että ainakin lähes päivittäin sitä vedät. Tuossa sulla on kaksi vaihtoehtoa; joko nostaa annosta tai sitten alkaa tiputtelemaan, vaikket varsinaisesti lopettamassa olisikaan. Suosittelen jälkimmäistä.

Jjep. Itel menee vähän sillai kausittain tuo viihteily-arki rutiinit. kyl sitä osaa olla ilmankin kun
vaan itse päättää niin. harvemmin mä vaik virastoasioita hoidan jos oon ylidoupattu. mut lääkärin
määräämät pitää olla otettuna kun on vieläkin tuo ‘torikammo’. Jakselemisia :slight_smile: !

^ Kiitos, sitä samaa sulle :slight_smile:.

Rivatrilia mennyt tänään 12 mg. Olisivat ne ahdistukset ja vitutukset vähemmälläkin poistuneet, mutta hieman innostuin. No, benzoja kyllä riittää taas varmaan vuodeksi eteenpäin, joten ei mitään hätää sen suhteen. Muut lääkkeet alkavatkin huveta uhkaavasti, mutta pääasia, että on benzoja. Kyllä mä silloin aina pärjään.

^kiittos, aikamoinen annos :slight_smile: . no on sitä itsekin joskus kai testannu vastaavia annoksia.
se on toki hyvä että tietää että bentsoja löytyy kunhan ei ota tavaksi nuo “kuurit”.
silloin ei pääse loppumaan kesken. kylä määkin pelkillä bentsoilla toimeen tulen,
mutta ne on oltava silti vähintään… muuten ei kuuppa kestäisi.

Tänään otin sen 2milliä kun ei oo enään enempää.Mutta normaalisti ne päivän ekat vedot on sen pari milliä ja illalla vielä toiset kaksi milliä.Kyllä,päivittäin käytän.Olen yrittänyt pitää ne annokset suht pieninä mutta aina ne jossain vaiheessa rupeaa nousemaan…Syksyllä sain vähän laskettua annosta mutta sitten tuossa ehkä n.kuukausi sitten liuottelin norpsanin laastareita ja tuli vedettyä 5millin vetoja niin siinä sitä taas mentiinkin,ja noista buustaajista olen nyt koittanut pysyä erossa.Lyricoita tuli joskus bupren kanssa otettua enämpi,mutta nykyään aika harvoin.

Sain äsken erittäin vittumaisen puhelun :cry: :imp: .

Kuivat, punaiset, kivuliaat silmät :imp:

Retkahdus bentsoihin. Nyt pitää vaan kerätä ittensä ja jatkaa kitkuttelua. Mulla on lomat ja paremman kämpän saanti kiinni siitä, että saan nyt niskalenkin benjoista ja muista oheiskäytöistä. Ja ei mulla nyt muuta oheiskäyttöä onneksi enää ole.

Ja veemäistä, että petin hieman itseni ja ystäväni, kun en ollut osoittamassa tukeani ja kiinnostustani tämän työtä kohtaan - niin ne huumeet menivät edelle. No, onneksi voin mennä vielä katsomaan sitä työn jälkeä myöhemminkin.

^ Jumankauta mies, nyt jätät ne betsot! Ja mulle niistä aina saarnasit… Sä oot pian jo vuoden ollut hoidossa, olis varmaan jo ihan kivaa saada ekat lomapäivät juoksee? Eiks sulla kuitenkin oo ollu täs jo joku aika ilman niitä? Kauan sä olit siellä katkolla?

^ No - sä et sillon mun mielestä ees kunnol yrittäny lopettaa niitä. Mut ei ne aleta vääntää taas et kummal on pahempi päihdeongelma jne. Meillä on tosi erilaiset tilanteet mitä päihteistä luopumiseen tulee.

Katkolla olin 2 viikkoa. Joka tietty on naurettavan lyhyt aika, mitä benjojen lopettamiseen tulee. Mut siis kylhän mua vituttaa, et aloin niiden kaa leikkimään taas ku oon katkonki kärsiny. Tästä pitää ny vaan jatkaa eikä heittää hanskoja tiskiin. Hävettää tottakai.

On muuten se Munkkisaaren katko parantunu TOSI PALJON. Siel on yhteisöllisempi hoitomalli käytössä, on ryhmiä ja kaikenlaista puuhaa. Paljon rennompaa ja terapeuttisempaa.

^ En yrittänytkään “kunnolla” lopettaa bentsoja, ku en yrittäny lopettaa niit ollenkaan. Alko ja piikittäminen oli mun listalla ensimmäisinä, eikä kaikkea voi kerralla rysäyttää. Varsinkin kun pitää pitää pää sen verran kasassa et pystyy hopita opintojakin. Mut en mä silleen tarkoittanut et “kummalla on pahempi ongelma”, vaan et miks sä mun käytöstä niin kovasti huolehdit jos sulla on itelläs ihan sama, ja sun pitäis siihen keskittyä. Tai saahan sitä nyt muidenkin ongelmista olla huolissaan vaikka se olis itelläkin, mut kun et sä siit omastas ees puhunu mitään. Mut, no, en mä sillä nyt tässä mitään kovin tärkeetä ees tarkoittanut.

^ Niinku sanoit, saahan sitä olla huolissaan toisen käytöksestä vaikka itellä olis samat ongelmat.