Vittumaista tänään?

Niinno en tiiä. Mustasukkanenhan se on aina, ihan sama kuka ois kyseessä. Mut en usko et toi niitten välinen juttu mihinkään sellaseen liittyy. Onneks en ollu ite paikalla kun tää kyseinen välikohtaus tapahtu.
Kukas sua muuten pataan veti? Typerää.
Meitsil on muuten vaan silmäkulma mustana kun olin niin överikännissä lauantaina että olin ottanu damagee aika voimakkaasti, joka paikka on kipee ja mustelmilla. En vaan muista yhtään mitään, eikä muista kyl äijäkään niin ei voi siltäkään kysyy. Noh, sellasta se on. Pitää taas rajottaa…

Ota ens kerralla vähemmän. :wink: Niin en tuntenut henkilöä enkä välttämättä halua tutustuakaan.

No nyt vituttaa ihan liikaa jarrureflat!

Jarruja käytetty 4 vuotta ja 1,5 vuotta buprea. Nyt 6 lähes kuivaa viikkoa takana ja tää “Varpusparvi”-ongelma vaan jatkuu. Litalgin poistaa tai siirtää ongelmaa, mutta taitaa olla pitkänpäälle haitallista troppia. Onko tietoa kuinka pitkään tämä ongelma jatkuu pitkän käytön jälkeen? Muita refloja ei ole pientä depistä huomioitsematta.

Terveisin
Jarrumies

Mun eteen pölähti vuos sitten torilla lökäpöksy nappula jotain sparraus esitystä veteleen.Rupesiin nauramaan oikein röhönaurua kun tää siinä sätki ja veuhto.No täähän siitä suivaantu ja poksautti kulmaan.Nauroin mahakippurassa vielä enemmän ja kundi jäi siihen pomppimaan paikalleen ja ihmettelemään et mites hänen kickbox kuninkaan suora nyt noin vaikuttaa.

Juu mä ihan luulen, et nyt jää toi mun juominen vähäks aikaa… Oon huomannu sen, että nyt kun juon paljon harvemmin kun ennen, niin juonkin sit ihan älyttömät perseet, eikä oo mitään järkee, kun en pysy ees pystyssä enkä muista mitään. Mä en ymmärrä et miks mulle ylipäänsä sikalassakaan myytiin enää mitään, vaikka myyjien on pakko ollu tajuta miten sekasin mä oon ollu.

Kauheet morkkikset oli eilen, kun mietin että mitähän pitää taas tapahtua jotain niin kauheeta, että mä ottaisin jotain opikseni… No onneks tää tuleva viikonloppu tulee oltua selvinpäin kun lähen sinne Stadiin :smiley: Linnanmäelle ja Formula1-tapahtumaan :stuck_out_tongue:

edit:typo.

Käykää ihmeessä sealifessä.Se on hieno mesta.Suosittelen!!

Emmää meinannu mennä kun SpaceShottiin. Se on mun ja serkun jokakesäinen traditio. Varsinkin pilvessä. Ei jaksa jonottaa siel niihin laitteisiin, todennäköisesti on viel ihan törkeesti jengiä kun siel on joku NRJ:n konsertti samana iltana. Oh jeah! Joku Antti Tuisku, Lovex, Disco, ym. shittiä!! :laughing: Ainoo minkä vois kattoo on Don Johnson Big Band.

PS: Repesin muuten sille kun kuulin sen Antti Tuiskun biisin, mis sanottiin jotain et “Tuntuu aivan siltä kuin olisin mennyt biitistä sekaisin” :laughing: :laughing: :laughing:

Potkii liiaks :E

hehhe, vai lukki…Tietteks mitä, tääl ei oo tullu yhtäkään hyttystä tai sääskeä sisään vaikka ovet ja ikkunat on auki…Helvetin hyvä sinänsä mikään ei oo vittumaisempaa ku mennä nukkuun ja joku vitun hyttynen inisee jossain ja sit ku laittaa valot päälle ni eihän sitä näy missään ja ku meinaa saada unta ni eiköhän se jo ime…

Mua vituttaa tänää kans just nii paljon et meinaa verisuonet poksahdella päästä!!! Oon ollu monta päivää jo polttamatta… ja ei oo tehny ees mieli… Oon vaan huomannu et oon ärtyny kokoajan… Ja nyt VITUTTAA oikeen kunnolla! Tietokone saatana kaatuilee ja vittuilee mulle henk.koht…!!! :smiling_imp:

Henkilökohtaisen vitutuksen multihuipennukseen on tehty firma nimeltä MICROSOFT…Onneks oma kone on tällä hetkellä suht ok kuosissa, kunhan ei perkele mee vaan koskeen mihinkään :slight_smile:

Saatana, kun on menossa kaupan kassalle, niin myyjä nostaa puhelimen korvaansa ja menin paniikkiin ja lähdin juoksemaan kaupasta pois. En ollut vienyt mitään, mutta joskus aikasemmin kauan sitten olin. Vartijat lähtee helvetti perään ja minä juoksen niin hlevetisti karkuun niitä. Varmaan kilometrin sain juosta ympäri ostaria ja sitten tuli juuri bussi, millä pääsen kotiin niin pääsin sillä sitten karkuun niitä.

Helvetti ja poliisit vetää nyt tässä ympärillä kokoajan, mutta en tiedä onko minun perässä. Saatana! Vittu tääkin on elämää. Ei voi saatana tänään edes mennä moikkaamaan kavereita, kun kaikki ettii mua. Teki mieli helvetti jäädä vaan paikalleen, kun en jaksanut juosta turhan takia, mutta kuitenkin juoksin. Helvetti! Seuraavan kerran kun nään ne idiootit vartijat siviilissä, niin pistän sellasta kommenttia niille, että ei mitään rajaa. Vielä turhasta lähtivät perään! Tarkastais kameralta ennen kun juoksee perään ja soittaa poliisit! Tietenkin näytin tosi syylliseltä kun lähdin juoksemaan, mutta perkele. Vittu vihaan tollasta yhtä paskaa vaan. :imp:

tänään vituttaa nyt ainoastaan se että tää helvetin paskanettiyhteyslinja ei toimi, siis mun sisääntuleva posti ei tuu, ja sitten ne siellä lafkassa sanoo, No tyhjennä laatikko, joo tyhjensin ja oon tehnyt kymmenen testiä toisesta osoitteesta ja ei tuu.
Nyt soitin sinne taas, ja eivät vastaa, hitto mä vaihdan lafkaa :imp:

Hassua, juuri nyt ei oikeesti vituta mikään. Sellasia aiheita on mitkä vois ärsyttää, mut en jaksa ärsyyntyä :> Poikkeuksellista. Pitänee nauttia tästä.

Voih, pystyn hyvin kuvittelemaan sun tilanteen ja vitutuksen. Sulla on kuitenkin silleen hyvin asiat, ettet ole oikeasti tehnyt mitään eikä nauhalta voi todistaa että olisit pöllinyt jotakin. Sitten kun joudut asiaa selvittelemään, voit ihan hyvin kertoa että sait paniikkikohtauksen siinä kassalla. Jos eivät usko vaan hankaloittavat sun elämää jotenkin, teet rikosilmoituksen.

Nimim. itsekin baaritiskillä paniikkiin joutunut

Työkkäriin pitäis lähtee kuuntelee valitusta siitä, etten oo vieläkään saanu töitä… Vituttaa jo etukäteen kun tietää et samaa paskaa siellä vaan jauhetaan! Minkä mä sille voin jos oon kysyny kaikki paikat mitkä mua kiinnostaa eikä oo natsannu, ja toisekseen oon luonteeltani sellanen, et en mee mihinkään paskaduuniin esittää iloista naamaa, jos mua ei oikeesti kiinnosta paskan vertaa! Esim. joku kaupan kassa! En enää ikinä mee mihinkään myyntityöhön tai sellaseen. Yhtä paskaa se on!

Tää on niin kyrpä kaupunki ja kaikki atk-alan firmat on ihan perseestä! Oon kysyny monta kertaa kaikista, mut yleisin vastaus on et “No ymmärrätkö sinä nyt tietokoneista yhtään mitään?” Vittu! En kai mä nyt huvikseen menis kyselee!! Oon yrittäny myös päästä työmarkkinatuella mikä ei maksais yritykselle mitään, mut ei onnistu. Sen oon huomannu et atk-liikkeet ainakin täällä päin harjoittaa sukupuolisyrjintää. Se tuli huomattua jo elektroniikka-linjalla opiskellessani: “Ei me nyt tarvita työharjoittelijoita tänne”, sit kuiteski aina joku meidän luokkalainen äijä pääs sinne.

Ja sit työkkärissä suhtaudutaan sillein, et se niinku ois mun vika jos en väkisin oo saanu itteeni ängättyä johonkin työpaikkaan! Saatana! Just laitoin hakemuksen tohon naapuri-kaupunkiin yhelle atk-kurssille. Vittu jos en pääse sinne, niin en tiiä mitä teen!

Ois ollu unelma, jos oisin voinu jatkaa kukkakaupassa/viheralalla, mut en voi allergian takia. Neljä kertaa yritin, mut aina se päätty siihen et mul tuli keuhkoputkentulehdus ja poskiontelotulehdus muuttu krooniseks. Ei viitti oman terveyden kustannuksella tehä töitä, vaikka muuten oliskin todella kiinnostava ala.

Mol.fi sivuilta

"Työvoimatoimistosta saa henkilökohtaista palvelua työnhaussa ja -välityksessä ja tietoa työmarkkinoista, koulutuksesta, ammateista sekä yrittäjyydestä. Työvoimatoimisto neuvoo työttömyydenaikaisten etuuksien hakemisessa ja tukee työllistymistä eri tavoin. Työnantajille on tarjolla mm. rekrytointi- ja koulutuspalveluja. Avoimista työpaikoista työnantaja voi tiedottaa maksutta työhallinnon valtakunnallisissa, erittäin suosituissa kanavissa.

Työvoiman palvelukeskukset ovat työhallinnon, kuntien ja Kelan yhteisiä palvelupisteitä. Ne palvelevat henkilöitä, joiden työllistyminen on eri syistä vaikeutunut."

Niiden tehtävä ei ole valittaa asiakkaalle vaan tehdä jotain asian eteen, toki itsekin pitää olla aktiivinen mutta jotain rajaa nyt sentään.

No mulle työkkärin äijä sanoi kun kysyin siellä toimistossa jotain neuvoa PC.n käytöstä, ja sanoin että mulla ei oo himasssa PC niin heitti ‘Ai sitä ollaan macci-ihmisiä, vähän hieno laite, vaik työtön olet’

Repikää siitä!!

Mä päätin nyt kun pääsin kouluun että meen heti johonkin liittoon, en oo ikinä enää tekemisissä kelan enkä työkkärin kansssa, ja aion mennä alkoholistien ja mielenterveyspotilaiden kanssa töihin, sitten rupean poiltiikoksi ja parannan maailmaa :exclamation: :exclamation:
Ja teen kirjallisen valituksen kelan johtoon miten mua on kohdeltu tän sairasloman aikana. Esim kelan täti sanoi suoraan ‘Et näytä kovin sairaalta, nuori nainen pitäisi jaksaa mennä töihin, ja jos et jaksa niin vaihda alaa, masennus ei ole mikää syy olla näin kauan sairiksella’

Aargh, nyt se vituttamattomuus sitten karisi kun joku meni mainitsemaan työmarkkinapolitiikan… Vittu. Vituttaa.

Surunmurhaaja: pidä kiinni siitä linjasta jonka olet ottanut, älä ota vastaan työtä jota ihan oikeasti et halua tehdä tai jossa yksinkertaisesti on liian huonot työehdot. Elämä on ihan liian lyhyt tuhlattavaksi tekemällä jotakin joka oikeasti on ihan hirveää. MYÖS TYÖPAIKALLA PITÄÄ OLLA OIKEUS NAUTTIA ELÄMÄSTÄ JA TEHDÄ SELLAISTA TYÖTÄ JOKA TUNTUU MIELEKKÄÄLTÄ!!! En enää ikinä menisi myymään lehtiä puhelimessa, se on duuni jota vihaa niin asiakas kuin työntekijäkin ja sen ainoa pointti on repiä omasta selkänahasta vähän lisää voittoa kustantamoille jotka haluavat myydä ihmisille tooooosi jänniä uutisia tyyliin “kimiräikkönen nähty vaalean naisen kanssa” tai “jarisillanpään suhde katkesi” tai “mattivanhanen seurustelee”. Daa, ketä kiinnostaa? Miksi vitussa mä yrittäisin omalla työlläni lisätä paskan myyntiä ihmisille, jotka tarvitsee oikeesti nekin rahat elämiseen eikä juorulehden tilaukseen?

Muuten, miksi maailmanparantaminen on lapsellista ja naurettavaa hörhöilyä, mutta maailman huonontaminen on vakavaa ja arvostettua työtä? Miksi mammonan kasaamista itselle arvostetaan enemmän kuin sitä että yrittää parantaa kaikkien elinoloja tasaisesti?