Vittumaista tänään?

Resukka: jos tapat itses, et saa siitä ite yhtään mitään, mut kaikki jotka tuntee sut, menettää mahdollisuuden sun seuraan. Haluatko varmasti riistää itsesi muilta? On aika itsekästä ajatella että “eivät nuo kuitenkaan oikeasti musta pidä”. Itseään pitää arvostaa elävänä olentona sen verran, että ymmärtää oman merkityksensä muille ihmisille - siitähän koko elämän tarkoitus ja mielekkyys lähtee. Jos yksinäinen erakoitunut munkki tekee itsemurhan asuttuaan 10 vuotta vuorilla luolassa, kukaan ei edes huomaa sitä kuolemaa ja silloin se on yhtä tyhjän kanssa. Oletan ettet kuitenkaan ole erakoitunut munkki, ihan jo päätellen siitä että kirjotat nettiin.

Mua on vituttanut jo 6 vuotta kun tuli eukosta ero ja yksin olen vaeltanut tätä maailmaa eikä ole mitään iloa ja riemua antavaa aihetta tai ainetta. Tietokoneella surffaaminen on ainut iloni elämässä vaikka helle on ulkona en mene ulos vaan olenpahan sisällä vaan ja tuijotan ruutua. :unamused:

Resukka, älä mene auton alle tai mihinkään muuallekaan. Se on typerä ratkaisu. Ota elämästä ilo irti! :exclamation:

Pitäisi olla treffit tänään maailman ihanimman ja söpöimmän naisen kanssa. Pää vaan on harvinaisen jumissa eilisestä. Näin sitä taas mennään. Vittu että vituttaa välillä olla näin saatanan tyhmä.

Et!ET!ET!Asiolla on maaginen taipumus järjestyä.Ei elämässä mikään asia ole niin kauhea et se kuolemalla korjaantus.

resukka: otapas iisisti nyt :< ei mitään tommosta. itelläkin ollu joskus vaikeeta, mutta onneksi ei päässyt kuitenkaan tapahtumaan mitään peruuttamatonta!

vituttaa ihan saatanasti kaikki. vituttaa paskat ihmissuhteet, erityisesti yks saatanan mulkku äijä, jota kohtaan mulla on kaikesta huolimatta tunteita (vaikka se on tehnyt paskat liian monta kertaa), vituttaa oma paska miesmaku ja oma tunnevammaisuus ja luottamuksen puute. erityisesti vituttaa se, että on antanut sille tyypille niin suuren vallan muhun, mun pää hajoaa jos oon sen kanssa tekemisissä. ja jos en oo, niin pelkään, että se kuolee tonne jonnekin (ihan kuin mä voisin sitä estääkään…) vituttaa, että aina jos kuulen siitä, pelkään, että se on vika kerta.

vituttaa mennä töihin, mutta vituttaa myös jos ei tee töitä. vituttaa olla
selvinpäin, vaikka tiedänkin sen olevan pidemmän päälle hyväks. vituttaa kaikki hoitamattomat asiat ja sotkut. vituttaa menneisyys ja vituttaa tulevaisuus, vituttaa oma itse ja kaikki muut.

vittu saatana perkele helvetti.

vituttaa se että mun fillarin rengas hajosi enkä osaa korjata, ja nyt pitää sitten kävellä joka paikkaan :angry:

Nyt ollaan asian ytimessä. Vituttaa todellaki työt, vaikka siellä onki joskus helvetin mukavaa nii ei vaan jaksais. Vituttaa ihmissuhteet ja vituttaa tämä yksinäisyys, vaikka ei kyllä haluta olla ihmisten seurassakaan. Vituttaa ku haluttais koko ajan vetää deeleillä pää sekasi mutta joku rationaalinen osa aivoista kieltää.

Lisäksi vituttaa se että en koskaan löydä itelleni enää kumppania, semmosta ihmistä jonka kans vois jakaa kaikki ylä- ja alamäet. Vituttaa ku oon tämmönen helvetin sekasikiö, miks ei vaan vois olla tavis jolla on tavisten ongelmat. Vituttaa ku ajattelee ja pyörittelee asioita liikaa koska esim. krapulassa se nostaa vitutuksen toiseen potenssiin. Joskus sitä toivoo vaan että tulis vaikka syöpä tai joku muu tappava tauti niin loppuis tämä jatkuva AJATTELU. Ajattelen, siis olen tuskanen.

kuulostaa liiankin tutulta toi loppuosa. varmaan alunperin siks alkoikin käyttää päihteitä, ettei kestänyt sitä jatkuvaa ajatusten tulvaa… ainoa tapa jolla yritti vapautua siitä, oli ilmeisesti niin järjettömien asioiden tekeminen, ettei niitä enää voinut analysoida. kun toimii täysin päättömästi ja niitä ajatuksia vastaan, kokee jonkinlaisen harhan siitä, että on vapaa niistä. bullshit, en mä kyennyt ja jälkeenpäin vitutti vielä enemmän. tuskin tietyt perusjutut omassa luonteessa kauheasti muuttuvat, mutta onneksi omia ajattelutapojaan ja elämäänsä voi muuttaa. se ei tosin paljon lohduta silloin kun vituttaa. koita kestää :wink:

krapulassa rupeen aina miettii kaikkea kosmista ja universaalia ja jotenkin tuntuu et “ymmärtäisin” niitä asioita ja mittasuhteita paremmin :smiley: siis vain TUNTUU, ei niin että ymmärtäisin. muutenkin ajatukset jotenkin tuntuvat aaltoilevilta ja kumpuilevilta ja jotenkin joustavilta, sit ne vaan sinkoilee ja sitä miettii kaikkea. yleensä jotain “miten mä voin olla mä” ja sit tuijotan mun sormia vaikka tunnin ihan ihmeissäni, et kuin ne on tollasiksi muodostuneet jne. :smiley: fiksua!

Kuvottavin tapahtuma taas pitkään aikaan! Hyi saatana! Sellanen tosi pitkäjalkanen hämähäkki käveli äsken mun paljaitten varpaitten päällä. Yääähh! Etovaa! Huusin kyl niin et koko talo varmaan kuuli. Mä en voi sietää hämähäkkejä. Ne on niin kuvottavia ja inhottavia et ei mitään järkee! Onneks noi isot hämähäkit ei varmaan ees oo mitään vaarallisia, mut silti ne on kauheita! Hyi! Onneks sain tapettua ton paskan, mut silti tuntuu et joka paikassa kävelis hämiksiä! Yäk, niinku sillon sienipäissään se hämähäkki hyppäs mun päälle, se vasta kauheeta olikin. Pitäis kuolla niiden kaikkien sukupuuttoon! :angry: :angry: :angry:

tai sääsket! ÖLAKFLÖAKFJAKGH. semmonen vitun lukki siivillä. :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:
vähemmästäkin flippaa.

Hyi todellakin! Mä vihaan hyönteisiä ylikaiken. Ainoot mitkä ei oo kuvottavia, on leppäkerttu ja “kukkaketojen perhoset” (yöperhoset ja koit taas tosin kuuluu inhottaviin ötököihin, en tiiä miks) :angry:

Täysin samaa mieltä! Ja minä siinä urakassa vielä joskus onnistun! :imp: :imp: :imp:

Rahat loppu ja pakko ottaa pikalaina jostain että saa lääkkeet ostettua :frowning:

Oliskin luottotiedot kunnossa niin sais otettua ton vipin. Ei oo massit vielkää tullu ja nyt joudun käyttää vuokrarahoja siihen että saan ees ruokaa ostettua.
Todennäköisesti en saa velkojakaan ikinä, kun mun äijä veti eilen pataan sitä tyyppiä joka on mulle velkaa. Seurauksena todennäköisesti se, että kyseinen tyyppi tulee mulle valittamaan siitä, vaikka asia ei mulle kuulu paskan vertaa. Vituttaa.

Saanko kysyä ketä sun äijäs veti pataan? Surunmurhaaja. Jouduin itsekin viikonloppuna mukiloinnin uhriksi. Käänsin toisen poskenikin sanoin että Jeesus rakastaa sinua ja poistuin paikalta.

Sitä kenestä sä huutelit siellä kurssilla. Kuulema eilen. En tiiä mikä siinä oli taustalla. Vituttaa vaan kun tiiän et tää kyseinen henkilö purkaa muhun sen. Ja vituttaa sekin, että nää kaks ihmistä ylipäänsä ees on missään tekemisissä keskenään kun eivät oo koskaan voineet sietää toisiaan, ja sit mä joudun aina siihen välikäteen. Vituttaa :imp:

Niinpä… Arvasin kenestä on kyse. Jos se on mustasukkanen susta?
En tiedä minusta se on ihan hauska jätkä vaikka vähän ylimielinen onkin.