mä oon aika paskana
Tää on niin saatanan paska oppilaitos vittumaisine opettajineen et voi helvetti!!! Ja mä en jaksa enää aloittaa alusta jossain muualla!
piti ottaa pami kesken työpäivän, et pysyy kasassa. ei mee hyvin. nyt ei mee hyvin.
Kontrolli alkaa luisumaan sormien välistä. Vatsaa nipistellyt ja outo reflamainen olo ollut jo viikon verran. Muutamaan päivään en oo päässy kouluunkaan, ei oo vaan päässy sängystä ylös. Huomenna menen. Pakko. Ja alan taas kiristää suitsia!
melkein jätin poikaystäväni.viikonloppuna oli tosi paha olo jonka takia otin liikaa lääkkeitä.poikaystävä sanoi että rakasti mua ennen ja et vie koiran se tuntu tosi pahalta ja tuntuu vieläki mut se on ainut joka saa mut pysymään kasassa ees jotenkin asumalla samassa kämpässä… tuli mieleen muutama muuki läheinen jota oon pitäny tärkeimpänä mun elämässä mut ne on jättäny mut kun mulla on ollu vaikeeta tai ku oon tarvinnu tukee ja rakkautta.jooh bercele e mä varmaan ikinä löydä ketään joka ymmärtää oikeesti = (
Tuttu ajatus, mut eihän se pitäny paikkaansa.
AAAAARRGH!!!
Yksi helvetin ihminen terrorisoi koko oppilaitoksen osastoa, eikä asialle tehdä yhtään mitään!! Kukaan ei tule sen kanssa toimeen, ei opettajat eikä opiskelijat. Työkaverit harkitsee eroamista tän yhden takia, opiskelijat ei pysty tulee kouluun kun ahdistaa sen yhden mielivaltaiset pompottelut ja paska opetuksen taso, valituksia on tehty jo vuosia sit… ja kaikki pysyy ennallaan! Tyyppiä on kyllä yritetty siirtää muihin tehtäviin, mut hän ei vaan mennyt! Siis mitä vittua??! Miten se voi olla mahdollista??
Ja mikä helvetti siinäkin on, et ihmiset ei uskalla avata suutaan ja sanoa vastaan??! Ei kaikkeen oo pakko suostua!! Vitistään ja kitistään, eikä kuitenkaan sanota yhtään mitään, kun yks jakelee käsittämättömiä, puun takaa tulevia käskyjään! Ihmisiä vaan ne opettajatkin on, ei se oo enää normaalia auktoriteetin kunnioittamista, et suostuu tekee ihan mitä vaan yks sekopää milläkin viikolla keksii! Jopa sen työkaverit, joiden luulis olevan samalla tasolla, ei uskalla sanoa sille vastaan! Mikä helvetti siinä on??! Sit kun mun pinna ei enää kestä ja mun on ihan pakko avata tehdä sille selväks mitä hänen toiminnastaan ajattelen, niin mä joudun sen silmätikuksi koska se luulee et mä oon ainoa, joka on häntä vastaan! HUOH!! Ja sit kun tähän päälle vielä AMK:n toiminta on muutenkin, tunnetusti, ihan perseestä, niin ei mikään ihme et opiskelijat kärsii kaikenmaailman mielialahäiriöistä…
^ Niin kauan, ku ihmisil on jotain menetettävää, ei mitään tapahdu!
Jos uskallat nousta “kollektiivista totuutta” vastaan, saat valmistautua yksinäisyyteen.
Se että plinkki tuntuu olevan vain raitistuneita juoppoja varten ja heitä varten joilla ei ole päihdeongelmia ensinkään! Vaikuttaa siltä että raitistuneet päihdeongelmaiset ja he joilla ei todellisia päihdeongelmia ole koskaan edes ollut, ovat sitä mieltä, että plinkki on vain heitä varten olemassa. Ja hus kaikki me joilla on akuutti p- ongelma juuri nyt tässä näin tällä hetkellä.
Hmmmm… näen tulevaisuudessa plinkin josta on häädetty pois kaikki päihdeongelmaiset kun jäljelle jääneet raittiit ei- päihdeongelmaiset ovat omineet koko foorumin itselleen. Ja sitten keskustelevat keskenään tietäväisinä päihdeongelmaisista ihmisistä jotka eivät ole enää edes läsnä.
Voi vittu mitä paskaa!
^ Juu juu, syy on aina muissa ja raitistuminen on luusereitten hommaa?
No en mä kyllä tiedä mitä ne siinä menettäisi, jos hoitaisivat yhden häirikön jonnekin muualle sekoilemaan…? Paitsi tietysti jos sen isukki on jossain johtoportaassa, tai jos se on lahjonut kaikki tms.
Juu sen oon kyllä huomannu että jos joku uskaltaa sanoa ääneen sen mitä kaikki muut ajattelee, niin hän on sitten se friikki ja vastarannan kiiski ja asiaton vikuri, joka ei yhtään osaa sopeutua.
Kyllä täällä suurin osa taitaa kuitenkin olla niitä, jotka ihan omasta kokemuksesta tietää mitä se päihdeongelma on. Ja mitä väliä sillä sitte on vaikkei itse olisikaan varsinaista ongelmaa ikinä kokenut? Kyllä tää paikka on ihan kaikkia varten, joita aihe kiinnostaa syystä tai toisesta.
Entäs mitä vikaa siinä raitistumisessa sitten on? Ja raitistuneetko eivät voi “tietäväisinä keskustella” omista ongelmistaan, jos paikalla ei ole ketään jolla olisi vielä pää huurussa?
Kuka niin sano?
Juu, ja ihmisten tyhmyys on muuten vittumaista myöskin. Ääääärimmäisen vittumaista.
Sinä!

näen tulevaisuudessa plinkin josta on häädetty pois kaikki päihdeongelmaiset
Kuka on häätäny kenet?

Vaikuttaa siltä että raitistuneet päihdeongelmaiset ja he joilla ei todellisia päihdeongelmia ole koskaan edes ollut, ovat sitä mieltä, että plinkki on vain heitä varten olemassa. Ja hus kaikki me joilla on akuutti p- ongelma juuri nyt tässä näin tällä hetkellä.
On se ikävää, et joku on päässy kuiville?
Mikä on muuten “todellinen” päihdeongelma?
No just nii. Hjuva hjuva.
Miten joku VOI ymmärtää tuon viestin siten että mielestäni olisi ikävää että joku on päässyt kuiville?
Miten? En kertakaikkiaan voi ymmärtää sitä.
Hohhoijakkaa.
^ No, selvästikään et haluais meidän täällä pyörivän?
^
Woi ziisus. Miten niin?
Vittumaista oli se että asia tuntuu olevan ainakin tuolla toisaalla ihan toisinpäin. Kunhan tulin tänne vain päästämään vittumaisuusketjuun höyryjä. Se ei ollut kohdistettu Homesicaan mitenkään. En ole lukenut juttujasi.

^Woi ziisus. Miten niin?
Siten niin…

Vaikuttaa siltä että [size=150]raitistuneet päihdeongelmaiset[/size] ja he joilla ei todellisia päihdeongelmia ole koskaan edes ollut, [size=150]ovat sitä mieltä, että plinkki on vain heitä varten olemassa[/size].
Mä en näitä juttuja ota henkilökohtasesti.
Paineita vaan pihalle…

Kunhan tulin tänne vain päästämään vittumaisuusketjuun höyryjä.
Varmaan sulla oli myös joku pointti noissa höyryissäsi?