Vittumaista tänään?

Viikko, vähän mä oon pihal. Mä olin satavarma etse sano päivä :laughing:
No olishan se ollu liian hyvää ollakseen totta, no täytyy sanoo et ansionmenetykset oli aikas kovat.

Verta. Tulee jo toista päivää nenästä, siinä samalla kurkku on kipee. Varmaan liiallisest röökin poltosta. Sauna vois jeesaa hetkellisesti tai muutenki mut seki vast huomen, pitäskö mennä naapurin vuorol ku lokitellaahan täs sen nettiiki jo 3päivää putkee :laughing:

Ainii, en ees muistanu mitä piti kirjottaa… no vituttaa joo…eiku siis kun on hatsia,jauhoa grippi-pussissa (taitaa olla kaikenlisäks ruokasoodaa), heinää20, mut kun ei tee mitää muuta mieli ku röökii. Ja sitä ei tietenkään ole, se on se mikä vituttaa.

Sit vituttaa toi akun nopee loppuminen kesken 31%=45min. 3 kommenttia tällä yhteydellä kerkee tos ajas laitaa tänne ja akku tyhjä :unamused:

^Vois olla, jos jaksais ensin hakee sen tuolta nextiltä leveliltä eli toisest huoneest. Hrr, siel on vaa kylmä :smiley:

^Sä pääset tavallaan helpommalla, kun ei tarvi eriksee hakee tavaroita toisest huoneest toisee. Vittu mä oon jäässä. jalat jäi toisee huoneessee eli villasukat. nyt on koko mies hukassa :smiley:

kyllähän kuluttaa 13%=20min

edit. sit nukkumaa.

Se, että en näe yhtä ihmistä taas useampaan viikkoon. Tänään olisi ollut mahdollisuus nähdä, mutta hänelle ei käynyt ja sitten kävikin yllätten, kun oli jo liian myöhäistä. Asennoiduin eilen jo siihen, että ei nähdä koska hän sanoi, että on sopinut muuta menoa ja sitten tänään kuitenkin soitti eikä enää ollutkaan menoa. Ärsyttää tommonen. Muut menee aina mun edelle ja sitten mun seura kelpaa kun ei ole muita. Olkoot ilman sitten.

No ei varsinaisesti vituta muutaku on niin helvetin tylsää. Lähetin itelleni jopa sähköpostia toisesta sähköpostiosotteesta, ja vastasin itelleni sitten taas siitä toisesta toiseen. :smiley:

Tyyliin: -Mitä kuuluu.? -Ihan hyvää kiitos kysymästä :laughing:

No joo, ehkä se oli vaan nyt testi mielessä ku selvittelin minkämoisii mainoksii nois posteis tulee mukana ku niit lähettelee…

henkilö jonka kanssa 4 vuoden suhteeni ja yhdessäasuminen loppui viikko sitten vietti eilen yön toisen luona…
eikä kuosia ole enää jäljellä.

Paska päivä.

ois duunia aamulla. ois viel tehny miel jäädä tonne baariin

Mä oon ihan jäässä! Paleltaa niin että sormet tuntuu jäykiltä → kuumaan suihkuun.

Vituttaa olla töissä ku on nii saatanan kylmä. Luulin et kuumetta ois mut 36,1*C näytti.

Netti ei ole eilisestä lähtien toiminut täydellä tehollaan.
Ehkä se pitäisi ottaa positiivisena asiana ja merkkinä siitä, että käytän sitä liikaa…

Koko päivän netti takkuillu. Pelkän googlen lataus kesti parhaimmillaan niin kauan etten jaksanu odottaa. Nyt taas pyörii. Ehkä saturnus ja jupiter oli päivällä suorassa linjassa maahan nähden ja häiritsi magneettikentillään. Kosmisen taustasäteilyn ja gammapurkaukset tietenkin huomioon ottaen… No nii vittu saa riittää päteminen vittu ku vituttaa ku piri ei toimi enää, eilen meni ketola ja nukuin makeasti 12 tuntia. Ei kyl mitään laskujaka ja ihan styrkan tuoksusta roinaa oli. Vitun tolerannsi. No hyvä vaan, eipähä paljoo taas kiinnosta. Vetää siis.

^kai ne rakentaa jotain omaa hiukkaskiihdytintään tonne moottoritien alle. ja kattoa päälle.

maailma. hengittäminen. se sattuu välillä ja lujaa kun tarpeeks ahistaa. :unamused:

.

Karmee nuha + yskä, varmaan on naapuritkin ilosia kun saa valvoa mun kanssa (seinät eristää ääntä yhtä hyvin ku A-nelosen arkki)

~Viikon känni takana ja nyt laskuhumalan/krapulan aika, bentsojaki iha vitun vähä.