Mua on kanssa ampiaiset kiusannu mut ei pistäny. Oon huutanu vaan et “mene ny helevettiin siitä”, niin ei pistä ja jättää jopa rauhaan. Ei muutaku kessu palaan ja puhaltelee savut päin näköä. Ne ei tykkää.
Perskule. Kun laitoin herätessäni luurin auki ni tuli tekstari elisalta mis kerrottii et mun netti toimii jälleen. No tohkeissani tulin koneelleni ja avasin netin ni vitut se mitää toimi. Taas puheluita vika ilmotuksee.
No ne mittas si loppujenlopuks yhteyden uudestaa, ja totes et vika on sittenkin jossain tuolla linjoissa. Korjaaminen kestää silti muutamia päiviä (3pv ollut ilman nettiä jo). Kysyin korvauksista. Se on se 15 egee päivä siitä päivästä ku netti yhteys on mennyt poikki. Noh, totesin et ei pidä kiirettä, naapurin langaton laulaa, johon hän totes että se on laitonta hommaa, mutta muahan se nyt ei vois vähempää kiinnostaa ku oon kovanaama :mrgreen:
^Näinpä, sanoin myös että mulla tuli toissapäivänä ansion menetyksiä kun olin myymässä telkkareita jollekkin netti tyypille, jonka piti siis laittaa yhteystietosa mun sähkärii, ja mähän en kumminkaan sähkärii uskaltanu naapurin langattomal mennä lukee ku sehä ois voinu vaik hakkeroida salasanat ja muutenki laitonta. Eli telkkarit jäi myymättä. Näistä korvaus asioista ilmotellaan/selvitellään sitte kuulema kun mun netti saadaan pelittää taas. + 15e päivä
Mitä laitonta on siinä, et käyttää naapurin nettiä? Siis naapurihan on vaan puhtaasti tyhmä, ku ei suojaa yhteyttään. Jos haluu jakaa nettiyhteytensä naapureitten kans ni senku jättää suojaamatta sen yhteyden, mut jos ei haluu jakaa ni sit pitää suojata. Oma päätös.
Juu, sossussa pyysyytään, ja sieltä ei vittu lähetä pois No joo, mulla on toinen tili, mitä sossu ei onneksi tiedä. taktikointia ja voinhan vaikka sanoa että vähentää ennakkoon sen korvattavan summan vaikka netti&tietsikka laskusta (osamaksulla tää läppäri mul).
Siis se nainen sano sielä vika/häiriö neuvonnassa että se on Laitonta, en tiedä, miksi, mutta onhan se naapurin oma ongelma lähinnä. Mut jokatapaukses se on kuulemmati laitonta.
Oikein! Jos palvelu ostetaan ni se pitää myös saada odottamatta kohtuutonta aikaa. Olishan se ikävä jos ostais huoran ja venais palvelua sit kaks kuukautta ja sillä välin löytäis kumppanin ja sit hutsu tulis hoiteleen. Ei palvelua siis kuuluu joutuu venaan ikuisesti.