Joo, ilmeisesti tylsää töissä? ![]()
olen luovalla tauolla. ![]()
Ei huh huh, menee ihan älyttömäksi tämä, taas yks kaveri kuollut. Vuoden mua vanhempi sälli kuoli syöpään sunnuntaina. Vetää kyl vakavaksi. ![]()
Ei huh huh, menee ihan älyttömäksi tämä, taas yks kaveri kuollut. Vuoden mua vanhempi sälli kuoli syöpään sunnuntaina. Vetää kyl vakavaksi.
Samaa vikaa… Otan osaa.
Se, että kalja haisee.
ja mun sigu on RUMA.
Bentsot loppu, respa uusinnassa. Viikko edessä ilman mitään päihdykettä…Saapa nähdä miten onnistuu. Vituttaa jo valmiiksi.
siis kunnon tyhjyyden ylistys: kaapissa ei oikeastaan yhtään mitään (teetä). tähän alakuloon ja vähän ikävään viekkarituntemukseen ei auta oikein mikään.
Yhtään mitään??? Teehän on paljon? Teekuppi!!! Kuukuppi!!!
vieläki yökkö-olo päivän ruoasta. yökkkkkk! kaise on taas kaivettava jotai marjoja pakkasesta…menee jo vähä pelottavaks.
vieläki yökkö-olo päivän ruoasta. yökkkkkk! kaise on taas kaivettava jotai marjoja pakkasesta…menee jo vähä pelottavaks.
MUSTIKOITA!
Miks broidi ei vastaa puhelimeensa tai osaa ottaa sitä mukaansa
ku lähtee käymään jossain!? Eikö se tiedä et kännykkä on ehkä siks langaton
ja taskukokonen että sen voi ottaa mukaan kun lähtee johonkin,
ja sillä voi kommunikoida ihmisten kanssa myös kodin ulkopuolella,
uskomatonta mutta totta.
Ja voi että miten noi kaikki ostos-tv jutut osaakin ärsyttää!
“Tilaa tämä supertehokas imuri, joka osaa keittää kahvia ja paistaa lettuja.
Eikä siinä vielä kaikki! Kun tilaat nyt, saat kaupanpäälle vähän
käytetyt sukat ja kilon perunaa! Maksaa vain 739€!!!”
Telkkarin vois myös toki sammuttaa, jos niin kovasti ärsyttää… ![]()
Mulla taitaa olla tänään taas joku asennevammapäivä.
Pakko tulla heti plinkkiin vinkumaan. ![]()
Mut oon silti varma etten oo ainut, jota ärsyttää ostos-tv. ![]()
TÄNÄÄ OIS VITTU ICE CUBEN KEIKKA, MUT EI OO SITÄ VITUN 45 EUROO ET SAISIN LIPUN!!
![]()
VITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTUVITTU
sulan ja päätä särkee ![]()
Sain vihdoin kirjotettua pitkän kirjeen työvoimatoimistoon, mutta en saa printteriä toimimaan.
![]()
.
Niin kai vois, mutku ajattelin viedä henk.koht. kun jokatapauksessa joudun yhden liitteen viemään.
Buprereflat painaa toista viikkoa päälle. Kaikennäköstä lääkitystä on, muttei auta. VITTU että tekis mieli vetää ne yhdet…
Auttamattoman tylsä työpäivä. Huomenna sama. Ja perjantaina. Ensi viikolla on sentään jotain mitä odottaa kun perjantaiksi on tekemistä, mutta tästä viikonlopusta tulee tylsä ja köyhä. Sitä odotellessa… ![]()
Hommasin itselleni työpaikan. ![]()
Tunnen olevani maailman yksinäisin henkilö. No kalja vähän auttaa…
Oon tyrinyt yhen ihmissuhteen liian sekasin ollessani huolel tos pari päivää sit. Tajusin mun virheen, mut en vaan saa anteeks, vaik en oo mistään ollu koskaan näin pahoillani. Vituttaa, koska mä oon kattonut sen jätkän toilailui sormien läpi. Se iteki sano pari kuukautta sit, et pystyis antaa mulle anteeks täs tilantees. Mut teot ratkasee, ei sanat. En saanut anteeks. ![]()