Vittumaista tänään?

Vituttaa se että vituttaa ja vituttaa se että pitäis saada tuo tiskivuori katoamaan eikä se onnistu ajatuksenvoimalla, lisäksi pitäisi jaksaa imuroida :blush:

Tiedättekö kuin vittumaista on ku Tää (Eli siika) soi päässä jatkuvasti? Vittu! Ja sit täst on nyt tullu joku villitys, et se on suunnilleen kaikkien soittoäänenäkin. :imp:

joudun taas koko loppupäivän istuu koneel ku mies vetää taas hirsiä.on jollakin hyvät unenlahjat.Vittu ! :angry:

opareflat, sydän tykyttää ja ahistaa, hiki valuu… tarvis niitä ryynejä…

Ei oo rahaa niin paljon ku tarttis et vois tehdä yhen kivan asian. Vituttaa myös tää jatkuva väsymys ja sotku…

Väittelin tossa puhelimessa vaikka kuinka kauan ystävän kans ja ei helvetti. Just kun alkaa miettimään, että jotain yhteisymmärrystä sittenkin on, ni sekuntti kaks ja syvemmälle vaan uppoo suohon. No, aina ei voi voittaa…nää on näitä juttuja, ei jaksa tarkemmin selittää, mutta vituttaa todella.

Anteeksi, mutta nyt kun kerran olet suuttunut, niin jospa tämä uutinen menisi siinä samalla:

www.yle.fi/uutiset/haku.php?action=page … h=mustikka

Kiitos Niiitzzxhech, osaat sitten aina niin charmantisti piristää juuri oikeaan aikaan.Murr.
Parasta kait onkin kaivautua mustikoiden sekaan pakkaseen ulisemaan, jäähylle.

Tänään ei oo oikeestaan vituttanu mikään, ku on ollu vapaapäivä. Huomenna voi jo alkaa ahdistaa keskiviikon aamuvuoro.

Mutta toistaseks sentää elämä hymyilee.

kaikki lähti jo aamusta päin vittuu. herätessäni olin kylmä ku jääkalikka,nivelet reistas,jalat kramppas ja miehen kans riitaa jostain ihan typerästä pikkuasiasta… no ei auttanu ku painella KUUMAAN suihkuun ja lääkkeet napata. mitäköhän tästäki päivästä tulee…

Näin unta että mulla oli oma helikopteri. Tahtoo helikopterin HETI! :cry:

Viikon verran ollu selkä taas kipee, tuolta lapaluun vierestä, ja saman puolen käsi on jotenki ihmeen puutunu ihankun joku hermo ois jääny puristuksiin, sormenpäissä ei oo ees kunnolla tuntoo :frowning: Ei meinaa toimia kunnolla koko käsi, vitun hauskaa mennä töihin kun putoilee tuopit käsistä ja asiakkaatkin on mulkkuja (tai osa on)… Lekurille kai mentävä. Ja se maksaa rahaa. :confused:

:laughing: :laughing: :laughing:

Sori chiara…
Mutta onneksi rapusaalis on sentään paras sataan vuoteen!

Me ollaan suunniteltu rapujuhlia, sillein sivistyneesti, vähän niin kuin aikuiset.

rapujan metsästäminen on hauskaa. mielestäni ne pitäisi kyllä nukuttaa, ennen keittämistä. on niilläkin tunteet. mä olin sellaisissa hienoissa rapujuhlissa, niin luulin, että toi vesilasi on juotavaksi, heh.

Joo rapujuhlat olis kivat, semmoset perinteiset. Mutta en kyllä tykkää siitä keittämisjutusta myöskään. Joten taidan jättää teidänkin rapujuhlat väliin, kiitos vaan kutsusta…eiku sori, ethän sä kutsunutkaan, mulla on paha tapa tunkeutua ihmisten juhliin ja sitä kautta elämiin ja uniin.

Pitäis hakea puhelin poliisilaitokselta, mutta kun vettä sataa ja mietin, että mitä mä sillä puhelimella edes teen. Ei varmasti ole tullut yhtään viestiäkään ja sit tulee tyhmä olo ja saa säteilyä.

Bassoradio soi töissä taustalla en kestä noita “jääkuutio tulee suomeen…” yms mainoksia…
Muutenkin huono olo, ruoka oli varmaan myrkytettyä tjn.

soitat mulle :laughing:

^jaa niin, miten saatoinkaan unohtaa! Ja sitten myös Tipi voi soittaa mulle, kun tarvii lohduttajaa, jos auto taas hajoaa. Eli marsmars vaan burjis poliisille heti kun sade lakkaa. Tai voihan sen tehdä huomennakin. Kaiken voi tehdä huomenna, eikö ole hienoa? :smiley:

Olut lensi päin seinää vahingossa. En ymmärrä miten onnistuin. Koska se oli vasta eka. Nyt sitä on kaikkealla muualla paitsi mun mahassa ja maksassa.

seinä selvästi vittuilee.mulle toi radio, ei mee paremmmin…

haha, oonki vikkelä, tiät mitätarkotan, hehe. :laughing: