Vittumaista tänään?

Just herasin “paivaunilta”. Nain ahdistavaa unta entisesta tyopaikasta. Pitais varjata tukka.
Huomenna pitaa viihdyttaa koko paiva saksalaista, jonka olen tavannut kerran aikasemmin ja se tulee suomeen vierailulle. Pelottaa.

No sita samaa. Se tuppaa haalistumaan taalla pohjoisen auringon alla niin kovin nopeasti. :confused:

^jaa siis puhuitte tukanväristä :open_mouth: … Ei juma, mä luulin että isolation tarkotti että minkäväristä saksalaista :laughing: :laughing:
Mä oon vähän väsyny… :laughing:

Ehka tarkottikin. :open_mouth:

Ilmankos en enää nykyään rusketu, kun tää ilmanala on tämmönen :open_mouth: Haalistuu haalistuu… :sunglasses:

No mutta eihan niista saksalaisista koskaan tieda… :unamused:

siis onko se vittumaista tänään jos on vaaleenpunasia saksalaisia? :wink:

No vahan vasyttaa. Olo on vittuuntunut. Venaan kaveria saapuvaksi kotiin. Se sano tulevansa puolenyon aikoihin ja just soitin sille, etta missakohan herra mahtaa viipya. Se oli kannissa kun kaki. Rupes vahan huolestuttaan, koska ei se koskaan ole ennen ollut tossa kunnossa. Kun kysyin, etta missa se on niin se sano, etta taalla missa lentaa lintu… :unamused:
Silla ei ole avaimia niin siks mun pitaa venata sita. Mietin, etta pitaiskohan lahtea sita vastaan koska en ole yhtaan varma, etta se loytaa perille…Etta tammosta mun yksityisyydelle.

Joo ja nyt silla ei ole enaa edes puhelin paalla. Vittu. Kiva lahtea etsimaan sita tuolta suuresta maailmasta.

Se on eksa joo ja ma bunkkaan sen luona. Mutta ma olen kayttaytynyt paljon huonomminkin, joten en voi hirveasti ojentaa… :blush:

Piri&shode&bupre loppu, 2 kaljaa ja hyvi vähä rivoja. Hyvi alkaa provinssi, valvomista toki pohjalla sen verta et ois syytä säätöje löytyy pia :E

thepiratebay.org/

Noh, mitäs siitä

nihkeä viikonloppu tulossa, no money no honey bunny

Mäki sain rahaa ja ne meni jo. Ja kun ei oikeen tiiä tänään mikä olo tää on. En tiedä onko täällä oikeasti kylmä vai onko se vaan kehon viesti että jotain puuttuu.

1. rahattomuus
  2. ei ole nyt edes risolidia
  3. puutteessa eläminen. saishan tuota ravintoloista, mutta kun haluan jotain oikeeta eikä mitään baarisähläystä tässä iässä. ja ei se ole kivaa, jos joku on silleen ihan seksikäs ja halukas, mutta sitä ei jaksa kuunnella puolta minuuttia kauempaa jälkeenpäin… vai oisko sittenkin…hmmmmm…
  4. ei ole työtä eikä mua mihkään oteta, kun olen niijjeesuksen menttaalinen ja saan raivareita millonmistäkin ja vuoroin vihaan ihmisiä, vuoroin pelkään, hetkittäin pidänkin
  5. pitää kävellä joka v*tun paikkaan, kun ei ole mitään muuta keinoa päästä paikasta toiseen
  6. kunto ei kestä siihen, että treenais joka päivä, siinäpä vasta v*tutuksen aihe :mrgreen:
  7. minua aina syytetään kaikesta, miksi oi miksi :mrgreen:
  8. mikä v*ttu tämmönen kesä oikein paitsi tyypillinen suomalainen, välihousut jalassa ja kaulaliina kaulassa, kesäkuussa pärkkeles :mrgreen:

:sunglasses:

Söin jotain mitä en olis saanu syödä ja nyt on kroppa täys punasii kutisevii läikkii…

hampaat heiluu suus. yks taitaa koht lähtee irti.mitä vittuu tapahtuu leegot tippuu :open_mouth:

pure jenkki palikkamään äläkä pirhörhöpäissää
jyystä niitä hampahias :smiling_imp:
mulla kyllä kanssa puolitekohammas
on heilunut epäillyttävästi.
noo tippukoo… harmi ku on etuhammas :confused:

:sunglasses: