Vittumaista tänään?

^ei olekaan… kuka nyt on valehdellut?

vituttaa nyt jo ajatella kuinka vaikeaa tupakan polton lopettaminen on. Mutta ei auta itkeä se vaan pitää kestää.

Ootko kuullu noritrenistä? Se on tupakoinnin lopettamis lääke niinku zypan, kut zypan maksaa lähemmäs 200€/kuuri ja noritren joku 22€/kuuri. Sitä kantsis kokeilla. Mä aattelin pyytää respan enskerral ku käyn lekuris.

ö

Mullon kaikkee kivaa huimausainetta mut jokaista liia vähä (taino joitaki o yks annos ja joitaki muutama, mut mitää ei o tuhlattavaks asti) otettavaks nyt ko töihi o mentävä aamu9 kuitenki. No syön telareita ja juon bissee ny sitte lohdutukseks. Vituttaa kyl olla työpäivä nyt ko vois vaa kuosittaa mut ei ekal viikol kehtaa viel sairaslomaa ruveta ottaa.

No saimpa kuitenki ton 2 pvän sairasloman, nyt pitää vaa piileskellä tääl kirjastos ja odotella et kaveri lähtee kuskaan, menemme taas mökille saunoo&kaljaa ottaan&makkaraa paistaan, ei siinä mitn vikaa mut perkele ku ne teemuvedot ja aamushotit ja telaketjut meni aika pitkälti hukkaan ku oon vaa kävelly tääl ympäri kaupunkia, ois voinu seivata ne jos ois aamul tajunnu et otan tosiaa sitä saikkua ja vetää vaik tääl kirjastos vasta ja sit makoilla josai rauhallises nurkkatuolis… No futaaha ne nyt jonku verra vielki ne vedot ja shotin voimin jaksoin tääl liikkua, eli koht meen toho johki mukavaa penkkii istuksii ja jos hyvin käy ni kerkeen viel hetken notkuuki. Mut perseestä ko ei o litkua enää ko yhet shotit eikä bupree ollenkaa ja saattaa olla et jo tänää lähen provinssii, huomen aikasi päiväl viimestää ja ei o rahaa, ei kuosia, ei jumalauta puheaikaa ku menin idioottina tuhlaan sen just vääränä hetkenä…

Nyt kun aloin miettiä, niin voipi muuten olla, että jossain vanhempien jeppejen hämärissä piireissä (lue: rakkasusuhde alkoholiin jo useamman hetken) tuota sanaa saatetaan kyllä käyttää. Ruukku. Tulee mieleen joku viiniruukku kyllä itselle ensimmäisenä, mutta minähän tietenkin maksimoisin alkoholiannosteni määrän enkä mihinkään ihan pieneen kippoon tyytyisikään. Saavi sen on oltava.

Isolation, kirjotat huolestuttavan paljon vittumaistatänääntopiciin. Eikö olis jo aika kuunnella taas musiikkia?

teen sillattis et jos tä menee ihan sietämättömäks ni sit voisin vaikka hakea sen noritrenin.

ja kiitti vinkistä en ollu ikinä ennen kuulluukkaan muusta ku zybanista.

Voin siis olla huoleta. Huolestuttaa kyllä aina kun lainaan sua. Lähtee käsistä. Voeb tulla bannit…

Ehkä meidän ei kannatakaan koskaan nähdä. Lähtis käsistä seki. :laughing:

Voi hitto, jokainen ketju onkin näköjään oma jatkumonsa ja elän jokaisessa eri persoonissani. Ja nyt vasta muistin että 10:30 oli aika kriminaali&päihdediakonissalle. Vitun mopopensa.

Huom en ole kriminaali. Rikon vain lakia.

Oiskos tupakkitauon paikka? Täällä ainakin on ja sit Easycleanerilla sivuhistorin vekattiin. Kiitos Ziontrain, kait.

Joo siis kaveri sai tota noritrenia ja mä luulen, et se on sellanen lääke, mistä kuulin pari vuotta sitten ja mun lääkäri ei tienny mikä se on, ku mä en tienny lääkkeen nimee. Mies vaan oli lukenu jostain terveydenhuolto alan lehdestä, et on joku masennuslääke mikä vaikuttaa melkein samalla tavalla, kun zypan. Tän kun selitin sit lääkärille ni se pyys mua selvittään lääkkeen nimen, mut se lehti oli sillon jo kadonnu. Nyt sit kaveri sai noita ja aattelin mäkin sit kokeilla, kunhan saan aikaseks mennä lääkäriin.

.

Toi champix onkin ihan nikotiinin osittaisagonisti, eli se ei oo tollanen mieliala lääke, kun zypan tai noritren. Se on oikeesti ihan tupakoinnin lopettamislääke ja nää kaks taas on masennuslääkkeitä, joitten sivuvaikutuksiin kuuluu röökihimon väheneminen ja röökin maun paheneminen.

No champix on tehty zybanin pohjalta tupakoinnin lopetukseen, lääkäri sano että champix on vaarattomampaa kuin zyban. Mutta kyllähän noissakin tietysti toimii se sama juttu kuin muissakin lääkkeissä, kaikki ei käy kaikille. Tunnen ihmisiä jotka ovat lopettaneet zybanilla ja champixilla. Ja näille ihmisille ei ole tullut ko. sivuvaikutuksia kuin mulle!

edittiä, ja champixilla on paremmat lopetusprosentit…

taas tää alkaa. tai alko jo aamul. :arrow_right: koneelle,kyhää,koppaa,polta,koneelle,kyhää,koppaa,polta koko ajan samaa rataa :mrgreen: menee nää päivät näinkii :unamused:

continit ovat kadonneet/siepattu/piilotettu :imp:
tämä on suuri pettymys…
.
.
.
mutta mitä me pienistä,
täysi paketsi oxynormeja
odottaa että yö hämärtyy :smiling_imp:

[älkää syökö lääkkeitä älkäkä huumehia, ne tekee päälle kummia]

Itsekin olisin niin kovin kiitollinen lisäinformaatiosta. Ilmeisesti juuri tuota champixia(herkkusieniä?) olisi tarjolla, mutta jos se tuollaiseksi vetää niin kyllä alkaa taas vähän hirvittää.

Mutta totta tosin sekin minkä jo isolation (tai joku muu, eijjaksa selata) sanoi, kyllähän se röökinpolton lopettaminen itsessään jo pistää pollan aika kuumille, enkä lainkaan ihmettelisi jos niissä tiloissa olisi syntynyt ruumis jos toinenkin historian saatossa.

Ah, siellähän onkin jo oma topikki aiheesta, hienoa.

Vittumaista tänään on ollut lähinnä jatkuvat vilunväreet, tikut sormissa sekä työskenteleminen selkä mutkalla.