Vittumaista tänään?

mua ei vituta tänään mikään :open_mouth:

Heräsin tänää siihe ku kytät jyskytti ovel ja tuli tekee huumekoiran kaa kotietsinnän, se jos mikä oli aika vittumaista…

VOI VITTU! Etukäteen anteeksipyyntöni tulevan postaukseni alatyylisen kielenkäytön sisällöstä. :wink:

Kuten tossa jo joku päivä sitten totesin että lääkkeet on nyt loppu, finito, finaalissa täysin totaalisesti. Sain tänään vitun masentuneen perseeni soittamaan Kivelään pyytäekseni apua. Neuvontatäti linjalla totesi että vapaita aikoja lanttumakkareille seuraavan kerran 9.7. Ja toistan: lääkkeet ovat tosiaan loppu NYT, siis nyt. Ihan oikeasti, ymmärrystä ei kyllä löytynyt. Soitin sitten yksityisille Diacoriin ja Mehiläiseen, vapaita aikoja psykiatreille ensimmäisen kerran19.7. Sitten on pari vitun viikkoa. Ihanko pyhällä hengellä mä selviän ton ajan? Tuli tässä vaiheessa vähän orpo olo, mä selvisin nippanappa näillä pillereillä mitä mulla oli vielä jokin päivä sitten, mutta nyt on oikeasti todella paha tilanne. Tyyliini ei kuulu liioitella ongelmiani, mutta mä en oikeasti tiedä mihin tässä päädytään :cry: . Soitin siihen hädissäni johonkin terveyspäivystysnumeroon ja sanoivat että Aurora on sun tässä tilanteessa ja kellonaikaan 14:30 ainoa vaihtoehto.

Aurorassa niille selvisi että syön mano-depressiivisyyteen pameja (=auttavat ahdistukseen, olen jossain vaiheessa tilittänyt Deprakine-angstejani :slight_smile: ). Alkuhaastattelussa mieshoitaja sanoi ihan suoraan että sä olet väärässä paikassa, ja näitä lääkkeitä ei edes kuuluisi sulla olla. ( Toim.huom. Ne ovat minulle Diacorin psykiatri määrännyt, että herra hoitaja ei nyt kyllä tiedä mistä puhuu) Puolentoistatunnin odotuksen jälkeen naislääkäri ja sama mieshoitsu tulee, mennään sitten haastatteluhuoneeseen. Naisen naamasta näkee heti että “joo, bentsoja vedetään nyt ihan muihin oireisiin kuin ahdistukseen…” Naislääkäri katselee siinä sivusilmällä mun verisiä ranteita (niin että ämmä hei, pitäisikö jossain hälytyskellot soida?) Mieshoitaja totea sitten tenttauksen lopuksi että tohon sun “ongelmaan” (hänen omat lainausmerkkinsä) et tule täältä bentso-lääkkeitä saamaan. Että Deprakinee voidaan antaa viikonlopun yli mukaan. Kiitin sanomalla että anna toki, ulosmennessäni heitän ne tohon lähimpään roskikseen.

Ihan oikeasti, opiskelijalla ei ole suoraan sanottuna mitenkään suuret tulot, mutta tulevaisuudessa asioin ainoastaan yksityisillä lääkäriasemalla (missä edelliset tiedot eivät näy). Hintaa sille tulee helvetisti, mutta jos mun säälittävän arvoinen henkiriepu säilyy sillä niin olkoonkin.

Itkin oikeasti viimeksi 13-vuotiaana, mutta tänään en vain enää jaksanut. Mä en tiedä mistä mä saan apua, mistä mä saan ne mitä mä tarvitsen. Miten mä jaksan. Betsot siihen että jaksan, Panacodit / Sirdaludit siihen että jaksaisin edes hymyillä. Siis voi luoja, hymyilin ja nauroin kai viimeksi pari kuukautta sitten… :open_mouth: :unamused:

Tässä nyt tän päivän tilitykseni. :laughing: En odota apua tai sympatiaa keneltäkään, tahtoisin vain vittu jaksaa.

EDIT: Nyt mä lähden oikeasti jonnekin kadulle, kai siellä on pakko olla joku jolta mä saan mitä tarvitsen. Ihan sama vaikka paskaa myisivät.

voi… voimia sinne Isola. mulla jos tulee kauhee tärinä, pyrin yleensä jonku hyvän frendin seuraan. yksinolo vaan pahentaa sitä. toivottavasti saisit niitä bentsoja jostain. vai auttaisko kalja kenties?
aurorassa on just tollasta, siellä täytyy uhata itsemurhalla että jotain apua saa. koitahan jaksella.

Saahan toi moderaattori sen bännattua, mut en usko että se on vielä tarpeeksi pehmeä että se poistettaisiin.

Kiitos Miltsu. Sait vähän hymyn naamalle tolla kaljalla-jutulla, ajattelin itseasiassa ottaa vähän mustikkakossua. :wink:
Niin, tota, tää mun pikku ongelmani on kartoittanut juuri ne kyseiset “frendit” kenen kanssa voisi hillua. Se poika mistä silloin puhuin, luoja ties en haluaisi kyllä että se tänään antaa itsestään kuulua, se ihanuus varmaan saisi paskahalvauksen. Toisaalta ei nyt ole antanuut itsestään kuuluaa muutenkaan. Sikapossu :laughing:

kaikki on loppu. rahat loppu. safkat loppu. päihteet loppu. poltan tupakkaa ja lorvin yksin himassa.

lainaisin sulle omistani jos olis mahdollista. koita jaksaa. mä varmaan joisin viinaa niinkauan että saisin lääkkeet. ei hyvä vaihtoehto mutta en tiedä mitä muutakaan voisin refloissa tehä :cry:

ei mikn. osanotot kakille jolle vittumaista on ollut jokin tänään :astonished:

fleimareiden keikka oli tosi jees, mutta basisti saatana näyttää huonolta versiolta mun edesmenneestä piripäästä. ja se sattuu. vaikka kuvittelin jo olevani yli menetyksestä. paskapaska.

Helle vituttaa ja hymyilevät ihmiset.
Ja univelka vituttaa

Vittu tähän loppu bentsojen vetämiset, mitä ihmettä noi tolet sinkoo ihan taivaiseen ja sit kaikki latistuu ku pannukakku…

uskomaton vitun krapula ja pannut skeitillä nyt on vanhan ruumis rikki.

Jostain syystä taustalla myllää pieni vitutus, mutta en anna sille negatiivisella ajatusvirralle enempää energiaa, niin eiköhän tämä tästä.

Oikeastaan nyt on jo parempi fiilis. Hassua :sunglasses:

stn, ei oo kyl niin hyvä olo mitä pilvipäissään on :confused: . Vähän vielä lisää nikotiinia ja kahvia, ni jopas alkaa vitutuskäyrä hipoa pilviä :astonished: Perkele kellokin on jo näin paljon, ei tähän aikaan enää lenkille lähdetä.

Jos vetelis pään täyteen rooibosta.

-ei vituta. dormicum ehkäisee vitutuksen.

Subuvedoista huolimatta vähä hutera olo, kaipa toi piri laskee enkä o shottiakaa ny boostannu hetkeen. Toivottavasti saa nukuttua yön ja syötyä aamulla, pahoin kyl pelkään et poretta tulee kuitenki viel otettua…