Vittumaista tänään?

Juuh, no mä en vaa syö niitä viilejä, niin ku sä luultavasti teet? Ja rännittämiseen ei voi tukehtua?

Oletpas sinä hyvin iloinen ihminen Draco, kun rupeat minua, (hyvin ystävällistä ja mukavaa ihmistä) toivomaan kuolleeksi :sunglasses:

Tuli herättyä hieman turhan aikaisin… Noh, jospa se tekis vaan hyvää unirytmille.

Toisaalta vituttaa kans toi (unilääkkeeks) otettujen leptien aiheuttama jumitus.

Nyt ei kestä enää, niin kovat viekkarit päällä. :arrow_right: Pakko mennä vetään se pizza neljällä täytteellä :sunglasses: . Onks täs nyt jo pari viikkoa ettei oo käyny missään herkuttelemassa…

Ei mut aika hyvin jättäny tota mässäilyä pois ja pysystellyt kohtalaiselle terveellä ruokavaliolla.

Reflat, maha sekasin ja vitutus :unamused:

Vihdoinki joku muukin.

Teretulemast joukkoon “iloiseen” :open_mouth:

Ihmiset jotka ei lue mailiaan väh 2-4 tunnin välein ja joilla kestää vastaaminen useita tunteja tai jopa menee seuraavaan päivään.

Paha! :laughing:

On se paha ku kyse on aika isoista rahoista ja niillä on kiire.

Nonii ja ne rahat jäi nyt saamatta ku vitun idiootit ihmiset ei voi lukee maileja pankkien aukioloaikana ja on toi paska systeemi et eri pankkien välillä menee aikaa että rahat siirtys :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp: :imp:

Hö. paijaa

Keli on paska, olo on paska, päihteet on paskoja ja kaikki vaan vituttaa.

Tuli haettua uusi satsi tramaleja…kirjaimellisesti rekka-autollinen…kyl vituttaa!!!

Vituttaa maksaa jotain 2000 euron edestä laskuja, siis mitä ihmettä luottokortilla vingutettu jossain ihan ihme kalosseissa satoja euroja päivässä…Ryynikännit+luottokortti kombo veti nyt viimiset erät…

Vedin vaikka mitä et saisin nukutuks ja heräsin eka klo 20, nyt sitte neljän mais uudestaa pää jumis ja sellane olo ettei taida enää uni tulla, vitun kivaa valvoo puol yötä ku perjantai edessä :imp:

Yhen vitun vammasen kusipään piti laittaa mulle eilen 420e tilille, tänää katoin tilitapahtumat niin eikös siel vaan lukenutki “0,42e”. Luultavasti (ja toivottavasti sen kannalta) se oli vahinko. Kiittäkööt jumalaansa että asuu kauempana, “pieni” vitutus tuli ku olin osittain ton rahan varaan laskenut aika paljo tän viikonlopun menoja.

flunssakuume 39 asttetta. ei hyvä olo

velttous :blush:

toi VäsäriSoturi on todella ärsyttävä. eiks sitä sais helvettiin täältä jotenki ?

Hermo kireellä :unamused: