Ei noi psykoosit yleensä kauan kestä, eiköhä se siitä kohta rauhotu jos tajuaa olla vetämättä enempää.
äägh, mitä mä oikein teen. Eka päivä ilman huumeita ja refloja ja alkaa jo hajottaan. Pakko olisi nyt keksiä jotain, kaipaan actionia tai opiaatteja verenkiertooni pian.
Tällastako on taviksen arki? Vittu, mielummin vaikka narkkaan kun elän tälläsessä vitun tyhjyydessä.
Niiii-i. Joku harrastus sun pitää keksii mut mistä niitä ny keksis ku yleensä mielenkiinto kaikkee menny kuosauksen ohella :E
On mulla harrastuksia, pääosin tosin talviharrastuksia. aah, siinäpä hyvä tekosyy doupata vielä puolisenvuotta kunnes talvi alkaa.
äägh, mitä mä oikein teen. Eka päivä ilman huumeita ja refloja ja alkaa jo hajottaan. Pakko olisi nyt keksiä jotain, kaipaan actionia tai opiaatteja verenkiertooni pian.
Tällastako on taviksen arki? Vittu, mielummin vaikka narkkaan kun elän tälläsessä vitun tyhjyydessä.
Ei, se ei ole tuollaista Se on jotain sellaista mitä ei voi muistaa jos on pitkään jatkunutta päihteiden käyttöä takana.
Veitpä kuule jalat suustani…
Vaikka ehkä sitä vois vielä vähän aikaa kattella josko joku joskus jotenkin muuttuis. Paremmaks.
Mua vituttaa tällä hetkellä se, että tekee niin pirusti mieli jotain nopeeta ja helppoa, et lähtis viikko käyntiin ja pääsis töihin huomenna. Mutta, ei oo ei tuu…
Vituttelee ku menin jo töis vetää subut, enempi niist nyt ois ollu iloo, vaikka tiesinhä mä toki sen sillo jo mut eihä sitä jaksa odotella… No eiköhä ton kaljanki kans koht kivaa oo, se o vaa tylsän hidasta aluks, ku subu nousee itestää ku vaa pikasesti tökkää sen sisää.
Vitun ärsyttyävä pöhnä päässä, jotenki riittämätön olo, eikä ole oikein rahaa kaljaan ja huomenna kouluunki pitäs mennä. Niin ja tämä perkeleen yksin kuosailu alkaa jo tympimään.
kaveri sekos ihan totaalisesti pitkällisen pirin käytön seurauksena.Menetin kaverin ku mäkin olen hänen sanojen mukaan totaali uhka hänelle
Onkse jo lataamossa? onks kukaan yrittäny puhua sitä pois psykoosista? Joillekkin se onnistuu, toiset on liian patapäitä et kuuntelis mitä muut sanoo. Osastolla se tulee vaan hullummaks, ei siel oo tarkotuskaan ketään parantaa, vaan saada lisää potilaita (ja lisää määrärahoja).
Osastolla se tulee vaan hullummaks, ei siel oo tarkotuskaan ketään parantaa, vaan saada lisää potilaita (ja lisää määrärahoja).
En tiiä, ite sen kerran ku porepsykoosista jouduin pakkohoitoon niin se oli iha vaa hyväks, ei siel tosin mitää sinänsä hoidettu, kunhan vaa pitivät poissa pahoilta teiltä ja syöttivät ryynejä. Mut jos olisin siin tilas jatkanu vaa menojani nii tuskin oisin elossa enää, olin aika finaalis muutenki.
Tekkenit loppu, toivottavasti saa lisää tällä viikolla… Kaljaa ainoostaan ja muutama ryyni tullu syötyy mut niitkään oo enää. Vähä kitkuttaa/huolestuttaa vkl, jos joutuu vaan kaljaa kiskoon huonos seuras…
Älä siit vkl huolehdi, se on kyl turvattu ;E Mut sitä odotelles voi tulla tylsää jos vaa kaljaa joutuu horii :E
työ, joka on niin perseestä sateella ja joskus muutenkin. istutan taimia metsiin…
Vauhtia veressä. Ei mennyt ihan niinkun piti, eikä ollu ihan puhtaat jauhot minigrippussissa. Jospa olisi aika lopetella ylenpalttinen ja älyvapaa douppaaminen ja aloittaa uudelta pohjalta?
Melko vittumaista kun on reflat ja sitte sortuu ottaan aivan liikaa heti kun saa apteekista uuden erän alproxeja. Heti otin sitte 3mg tänää vaikka oli puhetta itteni kanssa ettei ylitetä 2mg päivä annosta. Mut minkä mahtaa kun on tämmönen riippuvainen.
Hyvä humala menee vähä hukkaa tääl töis istues, heräsin kännissä äsken ja tänne oli tultava. Tosin onneks on jo sovittu kaverin kans että se tulee mut puoliltapäivin viimestään hakeen reissuun ni voipi jatkaa taas.
ei oo tupakkaa!
pirkanmaan paskat kelit jatkuu vaa.
Aika kuluu hitaasti mut loppuu silti kesken.