Vittumaista tänään?

Auton kytkin pitäs laittaa/laitatuttaa kuntoon ( luultavasti asetelma), on toinen auto siks tuon laittaminen on siirtynyt ja siirtynyt :unamused:

Mulla aivan sama, vittu että syö naista :imp:

joka vitun päivä ylitöis.

Eräs vitun riemuidiootti joka oli minulle velkaa siirsi eilen illalla säästöpankin tililtä rahat ku mulla on tili osuuspankis, vaikka nimenomaan painotin että tarvin ne rahat TÄNÄÄN TILILLENI, enkä usko että ne ennen ma-ti nyt tulee. Niitten rahojen varaan olin viikonlopunviettoni laskenut, kiva nyt ku oon jumis tampereella, ei ees bussirahaa ole ja puheaika loppu ja nälkä iskee eikä subuakaa ole ku muutamat vedot :unamused:

vituttaa yks asia.

Pääs pukille mut ei pysty laukee, tosin tietone valinta kyl nää kuosit oli :stuck_out_tongue:

kaikki ja ei mikään, niinku aina

Häpeä senkin pervo :smiley:

Krapula ja lyhyet unet kun en muistanu noita seroqueleita ottaa ennen kun nukahdin.

Flunssaisa olo tuntus olevan. Ja rahatilanne liian heikko siihen nähden et pitäs kai yrittää kännätäkki tänään. Ja sitte toi vetinen sääki viel ääh. No mut ehkä tää täst viel hyväks kääntyy!

Vituttaa vaan kaikki. :imp: .

eiliset törttöilyt vituttaa. miksi pitää kuosata ryynejä ja alkoholia sekaisin,miksi? vittu että vituttaa olla minä atm :imp:

ja oikeestaan vituttaa ihan kaikki omassa elämässä tällä hetkellä. tekisi mieli mennä hakkaamaan säkkiä mutta ei sekään onnistu just nyt. fucked-upness to the max, teiniangstifiilis :imp: :imp: :imp:

Vitunmoinen flunssa täällä kans. Piti happoillakkin tänää, mut paskat ku on niin rikki. Bupre tekis kyl helvetin hyvää tähän oloon, mut ei meinaa löytyä ja muijakin lähti Espanjaan. Nihkeetä. :angry:

Liian lyhyt viikonloppu ja liian pitkä kotimatka, ois ollu metka viel yks pvä juhlii pohjoses :E

Kävelin kauppaan aikomuksenani palauttaa kaks painavaa säkillistä pulloja, mutta eipä ollutkaan kauppa auki :frowning: En viitti lähtee kävelee kaupunkiin päin, jos muutkaan kaupat ei ole auki, niin tulee sitten turha reissu. Eihän kävelyssä mitään vikaa ole, mutta en huvin vuoks jaksa kuljetella pulloja ympäri kaupunkia. Voi miksi minulla ei ole autoa?! Äijäkin on juomassa, niin sekään ei voi heittää niitä :confused:

Just parasta. Oispa säkki itellä, sitä ois tosiaan mukava paukuttaa.

Menin fixaamaan käyttäjätietoja ja jotenkin onnistuin vaihtaan salasanan ja niissä tiedoissa oleva sähköposti osoite on niin vanha etten muista passua.

Captain Planet siis oon :smiling_imp:

Kiltisti pyydät ylläpidolta vaan että laittavat salasanan nykysee mailiis.

kaveri sekos ihan totaalisesti pitkällisen pirin käytön seurauksena.Menetin kaverin ku mäkin olen hänen sanojen mukaan totaali uhka hänelle :cry: