Vittuilupalsta vittuilijoille, vierailu omalla vastuulla!

Voiskos joku nyt vittuilla mulle sydämensä kyllyydestä niin mää vittuilen sitten takasi päin.

Pomminpurkajan viimeinen työ Irakissa liveleak.com/view?i=7ec_1456700169

Minä kun luulin että mulla on paska työ.

Jos jollakin on hampaankolossa jotain, niin…

Voi vittu teidän kanssanne! Mulla lensi kahvit pitkin kämppää kun sain hervottoman naurukohtauksen tästä Heliseen ketju-väläyksestä! :laughing:

Kuuntele vaikka aluksi tämä kipale ja ymmärrä, että kukko on aina kukko ja kana pelkkä kana!

Tippa-T – Ei Tippa Tapa
youtube.com/watch?v=ygf8PVV8tfs

Musa oli taas niin paskaa, että korvat täytyy peittää keinolla millä hyvänsä!

Ei hitto, anna mun kaikki kestää :laughing: . Pliis muistakaa kaikki mahdollisimman mauttomat läpät! Seuraan ketjua varmasti :mrgreen:

Sitten sinun ehkä kannattaa ostaa apteekista sellainen iso mustajätesäkki täyteen tälläisiä halpoja korvatulpia (kun rahavarasikin taitavat olla hiukan huonossa jamassa), ettei tarvitse itseänsä vääntää asentoihin jotka ikäisellesi leidille ei ole ehkä ihan lääkärienkään suosituksien mukaista touhua.

Ja jos ei siltikään auta tarpeeksi niin laita päälle vielä tälläiset erikoiskuulosuojaimet niin Kannel voi vaikka alkaa eetteristä antaan Heliseelle henkilökohtaisia jedivinkkejä äänikompressorin kautta sellaisella jännällä Yoda-aksentilla, että hommat saadaan menemään ylöspäin!

Voisihan tuota kokeilla, mutta moderaattori iskisi varmasti. Ja oikealla asialla olisikin, eiväthän vittuilupostaukset ole tämän palstan ensisijainen tarkoitus.

Muistui mieleen, kun työpaikallani tuli ylemmältä johdolta “ruohonjuuritason” menettelytapoihin liittyvä epäjohdonmukainen ja älytön määräys. Laadin vastinekirjelmän ja näytin sitä lähimmälle esimiehelleni. Hän sanoi, että lähetä jos tahdot, mutta tuo on täynnä piilotettua vittuilua. En ollut moista huomannutkaan, mutta tottahan se oli, kun ilmaisujani uudemman kerran tarkastelin. Osasin siis jo silloin, aktiivisen työurani aikana, piilotetun vittuilun kyseenalaisen taidon, itse sitä silloin tiedostamatta.

Pitäisi siis vittuilla piilotetusti, jotta ketjua ei lukittaisi. Aluksi voisi mainita, että tapauksesi, helisee, on vaikein joka eteemme on tullut tai tulee koskaan tulemaan. Näin on siksi, että kukaan ei ryve yhtä syvällä itsesäälissä ja tylsyydessä kuin sinä. Ja tuon ilmiselvän totuuden lausumisen perään toki sääliä ja hyviä neuvoja. Ja kyllä se sitten siitä, kun kaikin voimin sinua synkkyytesi alhosta “ylös nostamme”…

Eräs tehokas vittuilumuoto on mainita, että sen ja sen kirjoittajan teksti on niin kovin synkkä, “Ihan minua puistatti”, mutta nyt tulee valoisampaa teksitiä, kun itse sitä tässä tuotan… Eikä tulisi mieleenikään rypeä myöskään samanlaisessa suossa kuin tuo ja tuo kirjoittaja.

Nih, tämä ei ollut vittuilua - vielä, tämä oli vain esipuhetta…

AA:sta kannattaa jutella niin monia alkaa vituttaa. Ne AA:n kokoukset on perseestä.

Toki mutta silloin kun tauti on paha saattaa joskus olla fiksua laittaa se kupolin sisältö pesuun vaikka lopputulos olisi mikä :mrgreen: Ei kaikille katsos ole jaettu ässiä kouraan joten pitää rullata myös niillä hieman heikommillakin lapuilla kun muuta ei voi… Ja sitäpaitsi joskus se kehnokin käsi vie potin.

Tää on kyllä vittumaisin ketju ikinä missään. :mrgreen:

Tässä vittuilua itselleni ja muille

Tuomari Nurmio: Elämän valttikortit
youtube.com/watch?v=h9Mft9jYRk0

Onnellinen lapsuus, itse pilattu elämä ja kaikki päin vittua.
Olen hankkinut kenttälapion, ryven itsesäälissä ja kaivan kuoppaa itselleni. Ja siihen kaadun viinakyllästeessä. :laughing:

Tässä ketjussa on kyllä hyvä hioa vittuilun taito huippuunsa ja mennä sitten aamuyön tunteina nakkikioskille kokeilemaan. Jos tulee turpaan, ketjun opit on toiminu. :smiley:

Hyvä Helisee, kun aloitit tämän. Täällä voi itsekukin pistäytyä siedätyshoidossa. :mrgreen: Aina tietty kannattaa poistua ennen anafylaktista shokkia… Vitut.

Onko tämä nyt suoraa vittuilua vai sisältää (kuten tuotesijoittelua konsanaan) myös piilovittuilua? :open_mouth:

Vittupäät eivät vastaa mitään vaikka heille kirjoittaisi asiallisesti. Tai sitten kommentoivat ylemmyydentunnossaan asian vierestä oman uber tyhmyytensä vain osoittaakseen.

Katso peiliin :exclamation:

:laughing: :laughing: :laughing:

^^, ^

:laughing: :laughing: :laughing: vituttaahan se kun viina vaihtuu pössyyn ja kohtuukäyttö ei vain yrityksistä huolimatta onnistu ^, ^^^

Niin voihan se tietysti joitain ketuttaa mutta tuskin sellaisia hahmoja joiden elämänlaatu nousee valehtelematta 3000%:tia ja erikoislääkäriarmeijakin antaa taustatukea iskemällä ässät pöytään. Sitäpaitsi Kannel ei ole tippaakaan koukussa pössyyn (ja täten myös kohtuukäyttö ja vaikka älytön väärinkäyttö onnistuu ilman ongelmia) kun lääkinnällinen cannabinoidi sattuu olemaan ei-psykoaktiivinen (cbg) ja muut (thc+cbd+cbc+cbn) on vaan pakollisena mukana, että hommat toimii.

Tarjoan Lizzylle lohdutukseksi kuitenkin hattaran ja tsemppiä asioiden setvimiseen sillä nykypäivänä se lääkekäyttäjä voi olla kuka vaan koska päihtymistä ei esiinny ellei hahmo sitä itse nimenomaan halua näyttää :mrgreen:

Hattaraa
youtube.com/watch?v=uJx6QeodJBA

Nöyrästi kiitos hattarasta :mrgreen: Onneksi pääni on kaukana siitä näin ilman minkäänlaista douppia elellen!:slight_smile: kunnes toisin todistetaan

Oleppa hyvä :smiley:

Nähdäkseni täydellinen psykoaktiivittomuus on ihmisen optimaalisin tila ja silloin jos jolloin myös vittuilu onnistuu siihen tarkoitetussa ketjussa mestarin elkein. Ketjun aloittajalla taas ei vaikuta olevan lainkaan hommat hanskassa kun kaadetaan niitä ssri-myrkkyjä kitaan ja imetään syöpäkääryleitä kun joskus on kuitenkin kuoltava. Mutta kaikki tietysti rullaa tavallaan mutta sääliksi käy hahmoja joiden ruuti on niin märkää, että oikein itkettää :mrgreen: