Olis se todella vittumaista jos alkais kuulemaan Kanteleen lähettimistä jotain vitun jodatekstiä, kaikenlaista mä oon kyllä lähettimistä kuullut, vaan toi menis kyllä karmeeks. Vittuilua on ketjuun ilmestynyt ihan kivasti näin alkuun. Mä lähen ny säälimään itseäni koska rahat tulee ja menee hetkisen kulttua.
Vittumaista ja karmeeta se toki voisi olla, mutta neuvoja noudattamalla sitä rahaakin saattaisi jäädä jäljelle niiden pakollisten laskujen jälkeen. Meillä päin nimittäin kun sitä rahaa tulee sitä myös menee eli kovat on tulot mutta niin on myös menot :mrgreen:
Olet sää Kannel miettinyt noita hautajaisias etukäteen. Sunkin kohdallas ei voi polttohautajaisia pitää. Olis hautajaisväki sen seurauksena niin pöllyssä, tulis “sinitakkiset” paikalle! Enivei, mä vien hautaankin mukanani fluoksetiinipurkin. Ei kärsi madot peerrkkele masiksesta!
Olen jo järjestänyt asiani niin, että minut polttohaudataan ja tuhkille tehdään tietyt jutut sitten kun aikani (joka on illuusio) tulee täyteen. Ne madotkin muuten kyllä osaa varoa niitä laboratoriomyrkkyjä!
Sama homma mulla.
Käsittääkseni tämä sitaatti on Nummisuutarit-näytelmästä:
“Ihmisten tyhmyys on suuri ja laajalti mainittu asia”
Mutta jos ruuti on märkää, voiko silloin edes huomata, että se on märkää? “Mikähän tässä nyt mättää?”
Sinänsä SSRI, viina ja muu kemiallinen kyllästys ehkä tekee sen, ettei balsamointia tarvita. Yksinäisenä ja hylättynä (suoraveloituksella maksetussa vuokrakämpässään) saa maata kuin mausoleumissa, sillä kukapa meitä vittumaisia juoppoja kaipaa? :mrgreen:
“Mustan ruudin jauhaminen on erittäin vaarallista, koska se räjähtää mekaanisesta rasituksesta. Tämän vuoksi jauhaminen tehdään märkänä.”
Kuiva tavara räjähtää tai syttyy leimahten tulessa kuten pitää eikä tälläistä ole ketjun aloittajalla havaittavissa. Päinvastoin… Taitaa olla kyseessä tosiaan vain niitä lamauttavia ja elämänperspektiivin sumentavia kemikaaleja kyseessä unohtamatta kaikkia niitä lukuisia myrkkyjä jota teollisetsavukkeet sisältävät ja sitäpaitsi joku oikein skeptinen hahmo saattaisi jopa kyseenalaistaa sen täyden etanolittomuudenkin sillä juttujen taso seilaa kuin pahimmankin myrskyn kourissa :mrgreen:
Minä uskallan vuorata vaikka makuuhuoneeni niillä peileillä. Puntarissa käyn myös säännöllisesti ja aina on olleet erikoislääkärit tyytyväisiä. 8minuuttiin pitää vielä maili juosta (ja pitää peruskunto siinä) tai tulee satikutia
Peili ja puntari käyty.
Nimimerkin vaihto vois olla seuraava aihe. :mrgreen:
Mä jos alan vähentää kirjain kirjaimelta lopusta joka kerran kun täällä vittuunnun, kestää aikansa ennenkuin on jäljellä pelkkä “M”. Tuutsä sit takasin nimellä “Sy” seuraavaksi?
Vares-elokuvasta: “Ämpäri jäitä, pää kiehuu” pyytää hahmo auto-Jagge ravintolassa ja ulosheitettynä viskoo tarjoilijamiehelle seteleitä. “Ostas jolppi jotain kivaa poikakaverillesi”. Menen nyt kahville ennenkuin kuumenen.
Sinänsä tämä ketju on hyvä. Jos jo alunalkaen on vittuuntunut ja käy täällä ja tila pahenee ja sitten lyö koneen kiinni, se alkuperäinen olotila tuntuu jo ihan hyvälle, jopa tavoiteltavalle… Vähän kuin sais huonot puusukset jalastaan pois…
Pervolta kuulostaa… Miks ihmeessä makkari? Vai ilmestyykö eri hahmot peilien kautta pössyissä? Punaiset silmät luo peileihin pisteitä kuin konsanaan laser-tähtäin kiväärissä otsaan. UUH. :mrgreen:
Ajattelin itse kokeilla psykedeelistä seinävaatetta sängyn viereen seinälle… Tanssivia karhuja… laajenisiko tajunta ilman kemiaa vai olisiko tarpeen ennemminkin supistaa tajuntaani…
Ei vittu mikä ketju ja vittu mitä tyyppejä vittu ku vituttaa ku ei enää vituta :mrgreen: . Pitää kohta opetella vittuilun jalo taito, että voin osallistua tähän ah niin voimauttavaan ketjuun kanssanne
Ei vittu mitä juttuja mä kuolen nauruun! Joku vielä epäilee olenko mä selvin päin, ei vittu, kyllä pistää epäileen et onks noi muut. Ai hitto tätä Sydäri juttua, ens viikolla on tosiaan pelkkä S. Sama tän Böffin kans, se aina intaatuu kirjoittaan ja seuraavana päivänä käy pyyhkimässä kaiken pois.
Hiljattain (1800-luvulla) pidettiin peilin avulla itsensä katselua ja ihailua huikentelevaisuutena. Victor Hugo kuvaa moista iljettävää käytöstä Kurjat-romaanissaan (joku palvelustyttö kaivoi peilinpalasen kätköstä ja ihaili sen avulla itseään, oi että…). Mutta annas olla nyt, päinvastoin kuin että paheksuttaisiin, kehotetaan. Niin se maailma muuttuu…
Minäkin olen selvinpäin. Tosin ilmeisesti se ei aina ole yksiselitteisesti havaittavissa vaan vaikutan kummalta myös selvänä. Omakantaankin on ilmestynyt useamman kerran lääkärinjolpin kommentti “vaikutti selvältä” muun ohessa. Voi vittu että jos tommosta nyt täytyy tuolla koulutuksella miettiä, niin olisi herrantähden esittänyt alkometriin puhallusta ja vaikkapa huumepikatestiä. Tuommoinen epätietoisuuden tila voi ajaa lääkärinkin hulluuteen. Ja mikä pahinta, vaikeuttaa oikean diagnoosin tekoa… Jos valkoisen takin olisi vaihtanut häneltä mulle, ei saakeli mitään eroa ois lopulta ollu. Paitsi reseptin raapimisoikeus.
Pyyhkiminen on tavallista ilmeisesti meillä herkkähipiäisillä alkoholisteilla tai juopoilla. Täällä pitäisi olla toiminto, että tekstiä poistettaessa sinne jäisi embo-paskapaperipakkauksen kuva merkiksi tämän sairauden luonteesta…
Helvetin kuusitoista sentään! Kuinka kauan tämä jengi on jo pyörinyt lopettamossa? JA MILLÄ TULOKSELLA???
Lintuanna, mulla kyllä herää pikku hiljaa epäily siitä, että täällä on jotkin korvikkeet pelissä!!!
andante! Ja tosiaan millä tuloksella?! Osa pysyy raittiina tai ainakin kuivilla, mutta lopulta meneekö kenenkään henkinen tila parempaan suuntaan? Vai huonompaan… Mutta ehkäpä jollakin kummallisella tavalla saadaan “turvaa” toisistamme kuten lampaat laumassaan… Tai pikemminkin sarvekkaat vuohet ja aina välillä töykkäämme sarvella toisiamme kylkeen…
Niin ja mikä tulos sitten on niillä, jotka täältä katoaa? Missä ja missä kunnossa ovat “kadonneet lampaat”?
Onnistumisprosentit, elinajanodote, elämänlaatu kummassakin tapauksessa olisi kiinnostava tutkimuskohde. Ja jääkö tänne eliittijoukot, valiot vaiko rupusakki? Se ei ole itselleni vielä selvinnyt, eikä se mitä sakkia itse olen. Eikä edes se, miksi täällä olen. Raittiina kuitenkin.
Sitä se kauniimpikin parisuhteen osapuoli haastoi Mutta niiden peilien kanssa olisi hienoa laittaa huoneen keskelle tälläinen valosysteemi niin ei sitä tiedä vielä mitä tapahtuisi :mrgreen: