MDMA:n kanssa probleema on, että ainakaan minä en ole löytänyt tietoa trisyklisten potentiaalisista riskeistä MDMA:n kanssa, enkä tunne niiden toimintamekanismia niin hyvin, että osaisin arvioida vaikutuksen MDMA:n toimintaan (toisin kuin esim. MAO-estäjien vaikutus on helppo arvioida hengenvaaralliseksi). Itse en ainakaan haluaisi olla koekaniini…
Lisäksi trisykliset saattavat lisätä sykettä joissakin tilanteissa rajustikin (ystävä joka söi joskus satunnaisesti äitinsä doxaleita heräsi joskus keskellä yötä sydän lähempänä takykardiaa kuin normaalipulssia) eikä amfetamiinisukuisten stimulanttien lisääminen komboon varmaankaan pienennä tätä riskiä…
Mä söin n.2vk sitten jokapäivä n. 7kk ajan 150mg illassa,onko mulla jotain hätää ku ekstaaseja söin viimeperjantaina, ja piri vedin 3päivää putkeen, aineenlopetus päivästä?
Voi että. ‘Hyviä olivat en tarvinnu ku kolme’. No tietenkin jos enemmän rouhii niin voivat ollakin hyviä. Söin tossa viimeviikolla ilman toleranssia todennäkösesti mädma-pitoisia nappeja 1 ja ½ ja veti vähän liiankin täpinään. Seuraavana päivänä söin puolikkaan ilman mitään odotuksia ja hyvin toimi sekin. Nyt vois olla syömättä pitkään aikaan. Huomasi taas miten rankkoja omalla tavallaan noi voi ollakaan.
Kyllä mulla 1.5kin toimi hyvin, mutta tykkään vetää kaiken mielummin yli rajojeni.
Vuoteen en oo kyllä syöny (lukuunottamatta 2 valkoista armaania 1vk sitten).
Jokainen tavallaan, minä tykkään että mielummin överit ku vajurit.Vaikee sanoo minkälaisista oloista sä tykkäät. Harvoin söin 1 - 2 ekstaasia, vaikka toimis kuinka hyvin. Ja niinhän ne jotku väittää että MDMA toleranssi ei välttämättä laskis koskaan? Tiedä häntä.
Pacifique 2006: Ensin ennen sisäänkäyntiä otettiin yksi valkoinen hymynaama. Noin tunnin päästä tuntui pikkuisen jotain, mutta hyvin miedosti. Tästä puoli tuntia eteenpäin otettiin yksi valkoinen Armani. Puolen tunnin päästä alkoi tuntumaan pikkuisen enemmän, ja oli ihan kiva olo pari tuntia. Kuitenkin, melko heikko esitys kaiken kaikkiaan. Bileet itsessään olivat loistavat, tietysti. Ja kivaa oli tottakai, mutta essojen teho oli vaan pettymys.
Jatkot: Ennen jatkoille menemistä otimme yhden valkoisen Rolling Stones -nipsun sekä poltimme paukut. Aluksi kuvittelin, ettei se toimisi kauheasti koska jo kaksi nipsua oli illan aikana mennyt. Noh, en tiedä tehostiko kannabis sitä niin paljon vai oliko muuten vaan napit paljon parempia, koska yksi tuollainen tuntui paljon enemmän kuin ne kaksi aiempaa yhtäaikaa. Hyvää oloa kesti pari-kolme tuntia, sitten oltiin jo melkein baseline.
Fiiliksen ylläpitämiseksi ja väsymystä estämään otettiin pieni viiva piriä, ja sen voimin sitten bailattiin sulkemiseen asti. Kotimatkalla sitten poltettiin taas paukut sekä nautittiin pariin otteeseen ilokaasua.
Aivan tajuttoman mahtavat bileet olivat ja sunnuntaina ei edes tullut minkäänlaisia laskuja. Ei myöskään ollut mitään jälkimasennuksia, vaan pikemminkin mukava after-glow. Mutta, nuo hymynaamat ja Armanit olivat kyllä heikkoja; Rolling Stonesit sen sijaan vaikuttivat paljon lupaavammilta.
Joo armanit oli aika köykeitä :s
Mut spinnerit whou ne oli jees. Ekal kerral muutama vko sit söin yhen ja koko ilta (mitä ny niit tunteja oli) oli hyvin jees olo.
Lauantaina söin puolikkaan sellasen lsa:n peakin aikaan. nam
Jeps,nyt on tullu tänne etelä-karjalan suunnallekin noit keltaisia no nameja.Todella huonoja Essoja,en oo naksuja hirveen paljon nyt vetänyt ja yksi hyvä naksu riittää yhdeksi illaksi yleensä aika hyvin…Nyt noita joutui syömään 3.Helvetin kovia,joutui hakkaamaan vasaralla jauheeksi,koska muilla keinoilla oli ihan turha saada näitä säpäleiksi.kesti helvetin pitkään ennenkuin nousivat.Nousut kestivat noin 20 min,pieni esso olo päällä ei muuta,joutui syömään lisää.Todella huonoja essoja
Tuo oli siis uusi erä noita,kaverit olivat aikasemmin maistelleet,mutta tämä erä oli kuulemma humattavasti huonompi,vaikka edellinenkin erä oli ollut aika perseestä
Etelä-karjalassa noita pyöri vähän aikaa,mutta perusnappeja kuulemma…Ihme homma,puoltoista vuotta sitte tuli kuosailtuu aika paljon essojen voimalla ja aika harvoin tuli mitään total schaisse-nappeja,mut nykyään mitä oon kuullu essoista niin taso ois menny aika helvetisti alaspäin
Essoissa taso tuntuu menevän koko ajan alaspäin. Joskus vuosituhannen vaihteessa sai aina vain hyviä essoja. Sitten alkoi löytyä niitä huonompiakin, ja nykyään ne onkin yleensä pelkkää kuraa.
Muistaakseni täällä oli joskus topic jossa muisteltiin vanhoja legendaarisia essoja. Sitä olisikin taas hauska lukea.