Jos oikeasti olet masentunut, niin älä käytä ekstaasia. Se heittää aivojen serotoniinitasot seinille vähäksi aikaa. Ja serotoniiniin kuitenkin valtaosa masennuslääkkeistä nimenomaan vaikuttaa. Joten, vaikkei kombo välttämättä tappaisikaan niin hyvää se ei tee valmiiksi masentuneelle päälle. Muutenkin, SSRIt heikentävät MDMA:n tehoa huomattavasti.
Monet SSRI-lääkkeitä käyttävät tosiaan sanovat, ettei ekstaasi toimi heillä ollenkaan. Eli ei pitäisi tulla mitään muita ongelmia kuin se, että menee rahat hukkaan.
Siitä tuskin on apua. Lääkkeet vaikuttavat vielä elimistössäsi, vaikka olisitkin muutaman päivän syömättä niitä.
Mitenkäs trisykliset masennuslääkkeet ja MDMA, onko vaarallinen kombo? Käsittääkseni vain MAO-estäjät eli moklobemidiä sisältävät masennuslääkkeet ovat vaarallisia MDMA:n kanssa. Vaan olenko oikeassa?
nyt on kyllä niin monen sorttista vastausta ja mielipidettä,että meni aivot jo rullalle…
mutta joo,kyllä mulla ihan aito ja oikea masennus on,monien muiden häiriöiden mukana
ja olen kokeillut vuosien varrella pariin otteeseen josko voisin niiden masislääkkeiden syömisen lopettaa,ja alle kaks viikkoo,niin olen totaalisen kuilun pohjalla.
toi 60 mg seroxatia on jo aika isokin annostus,tole tietty kasvanu,mutta tämänki annoksen kanssa vaivun välillä aika depikseen.
harmittaa…kun tekis mieli nipsuja kokeilla,niin moni on kehunut olotilaa.
haluisin sen “rakastan koko maailmaa,kaikkia ihmisiä ja jopa itseäni”-fiiliksen, ja ei mulle ihan sellasii kyl hyvästäkään piristä tule.
kokkelii en oo kuullu tuppulasta löytyvän
Sir Robin; laitoin sulle s-postia päivällä,eri nimellä,mutta oxynormeista kysyin. TUHMA POIKA kun et ole vastannut
Hah, totta. Erääseen tenttiin lukiessani törmäsin sattumalta erään trisyklisen sivuvaikutuslistaan. Se oli valehtelematta A4:sen pituinen. Se sisälsi melkein kaiken mitä voi kuvitella.
kuules… sinäkin tuhmeliini… en o “piripää” vaik sitä nyt kuuriluonteisesti vedänki (just oxynormeissa annoin sulle suukon ja ujon hymyn ja nyt mollaat piripääks,nyyh… )
en ole sekoilija ja ympäriinsä hääräjä,en viihdy niis porukois,vaan mieluiten yksikseni tai vedän jonku järkevän kans,jonka kans voi myös keskustella (välillä tosin päällekkäin ja ehkä joskus eri asioista…)
Onks ketää vedelly sellasii naksuja missä on hain (siis kalan) kuva? Kuulema ovat ihan hyviä, mut ois kiva kuulla muittenkin kokemuksia… Toivottavasti parempia ku keltaset nonamet! Mikään ei kuitenkaan voita punasia Calvin Kleineja
Joo 3.5 xtc taplettia meni illassa, oli kyl hyvis… Nuo oli kyllä ihan syötäviä 10e kipale maksoin, korkee hinta, mut omasta mielestäni ne oli sen arvosia.
Syön Noritrenia ja Tolvonia, mutta en masennukseen vaan krooniseen kipuun. Annokset ovat minimaalisia, niin pieniä, ettei niillä ole mielialaan mitään vaikutusta. En haluaisi jättää essottelua niiden takia. Kerran olen jo kokeillut essoja lääkityksen aikana, mutta en huomannut mitään epätavallisia sivuvaikutuksia. Essot tosin oli mietoja, rahanhaaskausta.
Ehkä 60 kpl olen eläissäni syönyt, edellisestä kerrasta tosin oli jo yli vuosi aikaa. Siitä voi tolen päätellä. Tyttöystävä, joka on ekstaasin suhteen lähes neitseellinen, sanoi myös armaneja huonoiksi.
Onhan noista tullut jotain hyvääkin kuultua, mutta tämä erä ainakin oli surkea.
(korjaan 12kk, ei ei se ollukkaa 8kk ilman ekstaasin ekstaasia, sit 2 armaania naamaa, muutaman tunnin euforia, paskaa ne mun mielestä oli, mut siellä taas voi olla jo ihan eri armaanit… Mutta noita helsingissä.
Täällä etelä-karjalassa tuli eilen keltaisia nonameja vastaan,en syönyt itse kuin puolikkaan,mutta kaverini söi noita pari…kuulemma hyvät nousut jotka kestää sen puolisen tuntii ja sit tasaantuu huomattavasti,eikä vaikutuksia hirveesti ole ja joutuu syömään lisää,eli aika huonoja ovat nuo nonnamet ainakin täällä päin…