Virallinen nipsuraportti-thread

Yksi lisää? Jos tämä olisi sitten tulevaisuudessa se ainut, helpottaa huomattavasti kaikkia muita hakemaan tarvittavaa raporttia. Ei tarvitse siis kysellä erikseen minkälaisia pandat tai mitsut on, tieto on tulevaisuudessa täällä(ihan teistä kiinni).

Täällä Etelä-Karjalassa ainakin liikkuu aika kovia sinisiä krokotiilejä tällä hetkellä,enpä paremmin tiedä mitä nuo nipsut sisältävät mutta vaikutuksiltaan ovat erittäin hyviä!

Parhaita on punaset Calvin Kleinit, mitä oli kesällä täälläpäin (E-Savossa). Huhhuh! Vaikutus kesti varmaan 6 tuntia ja muutenki oli niin parhaat olot ettei mitään järkee :exclamation: :open_mouth: Ainut esso mitä en oo tarvinnu ku max 2 kpl iltaa kohden.
Mut ei kyl sit enää ollu hauskaa kun viikon ajan rouskin niitä viitenä päivänä… Kyllä itku tuli sen viimesen kerran jälkeen kun aamu valkeni :cry: Mut eipä sen jälkeen sit hirveesti tehny mieli naksuja… Mitä mä nyt oon vetäny, ehkä jotain 5 kertaa sen jälkeen… :question:

suunmurhaaja: miksi söit 5 kertaa putkeen nipsuja? eihän siinä ole enää mitään järkeä kun serotoniini on kulutettu melkein loppuun asti jo sen ekankerran jälkeen?

Sanoppas se… Kesällä nyt muutenkin menee välillä överiks. Tai sanotaanko että meni, en haluu ens kesästä samanlaista sekoiluputkee että kori bissee ja 5 essoo illassa. No ehkä vähän liioiteltua…

(Pää lakkas nyt toimimasta, ajatus ei enää kulje.)

Jos haluaa lieventää kurjaa oloa essoilun jäljiltä niin kannattaa syödä 5-HTP:tä. Se on serotoniinin esiaste ja auttaa palauttamaan serotoniinitasot normaaleiksi. Sitä myydään joissakin terveyskaupoissa yms.

Kylne pärisee ko syö kourallise, asia eriksee onko järkee mut ei siin järkee varmaa muutenka ole :E

Niin ja jos on jemmassa jotain SSRI-lääkettä niin se on kenties vielä parempi vaihtoehto.

Kuulin kans noista CK:oista hyvää tarinaa.

Nyt oli sinisiä xxx-meleitä täällä päin mutta eipä itelle natsannut.

Surumurhaajaa tuntematta yleensä jos kyse ylipäänsä on mdma:ta sisältävistä nipsuista niin tällaiset megarouhijat syövät useita kappaleita niiden sisältämän pirin takia. Yhdeltä tällaiselta sain joskus kommentin lahjoittamastani hyvästä puhdasta mdma:ta sisältävästä kapselista, että oli ihan paskaa eikä toiminut ja tarjosi minulle omien sanojensa mukaan tykkejä nipsuja (joiden sisältö kuulemma ilmeni olevan pääosin juuri piriä) ja itse se rouhi niitä useamman illan aikana.

Miksi ihmiset eivät tajua, että nipsuissa on tärkeää pitää kohtuus ja se kohtuus ei ole kerran viikossa 5kpl saatika enemmän ja useammin, se on maksimissaan 1-2 per viikkoa ja mieluummin parin viikon tauko välissä vähintään, etenkin jos on ottanut 2kpl viikonloppuna. Just my humble opinion.

SSRI:t ilmeisesti vähentävät MDMA:n neurotoksisuutta, mutta jos serotoniinivarastot ovat tyhjillään niin ei sen avulla sitä lisää saa valmistettua. Mutta jos ottaa molempia (siis SSRI+5-HTP), niin sitten palauttava vaikutus voi kenties olla vieläkin voimakkaampi. Yliampumista kannattaa kuitenkin välttää, voi tulla ikäviä sivuvaikutuksia.

no saahan niitä syödä niin usein kun haluaa. hittoako minä “moralisoimaan” enää jos ei tajua ettei ne ole päälle kovinkaan terveellisiä.

Olenhan itsekkin syönyt “essoja” ehkä 5-7 kertaa, mutta koko elämäni aikana, jokaisella vähintään ½v väliä. Ainoastaan kerran olen saanut “HYVIÄ” essoja, ja niitä söin 2, ja se vika olikin jo aivan turhaa, boostasi kyllä, mutta olikin pää sekasin sen jälkeen useamman viikon. Unettomuutta, todellisia ahdistuskohtauksia ja lievää masennusta.

Mut jakakaa kokemuksenne, elkää syökö paskaa.

Juups… Kyl tiedän ettei oo kovin viisasta kouratolkulla kauhoo essoja naamaansa - emmä kuiteskaa mikää kehari oo…
Ja kyllä, osaan käyttää niitä myös kohtuudella. On vaan ollu niin paskoja essoja yleensä että vaikutus ei oo kestäny kun jonkun tunnin, puoltoista, että on sit tullu otettuu lisää.
Ja jos mä haluan vetää piriä niin enköhän mä kuule sit hanki sitä - essot essoina ja pirit pirinä!
Ne punaset Calvin Kleinit muuten oli oikeesti hyviä essoja, ei mitään piripaskaa :exclamation:

Tietääkö kukaan noista mitä pohjois-savossa oli vasta? Kelta-onarsseja ja aika kovia. En huomannu mitään merkkejäkään kattoa :unamused: Niin vähän olen noita napsinut että en tiedä “hyvästä” ja “huonosta” nipsusta. Ainakin se oli hyvä että sai unen heti kun palasi riennoista kämpille

Tod.näk. keltasii nonamei. Laatu vaihtelee todella paljon. Stadissa oli hyvii sillon kun niit alko pyörii, sellanen todella MDMAmainen olo ja kesti ihan kiitettävän pitkään. E-Savossa oli ihan paskoja piripohjasia nappeja eka, ja sen jälkeen tuli viel paskempii minkä vaikutus kesti vaan reilun tunnin. Toisen kun otti niin meni vaan n. puoleks ihan sekasin. Meni hohto koko naksuista niitten jälkeen… :unamused:

SSRI vaikka otettuna yhtaikaa vähentää ellei täysin ehkäise muut vaikutukset. On toinen mielialalääke joak toimii toisella tavalla joka boostaa kuolemaan asti. En kerro, koska niiden jotka eivät tiedä ei tarvikaan tietää ja niiden jotka tietävät - no ne ovat jo tehneen valinnan olla leikkimättä sillä nipsujen kanssa tai sitten uhrata henkensä mahdollisesti yhdellä monista viattomista bilekerroista.

Mutta entä ne jotka käyttävät sitä ** mielialalääkettä, eivätkä ole tietoisia sen todellisesta vaarasta ja syövät nipsun? Kyllä niiden tarvitsee tietää. Hej?! :slight_smile:

Marginaaliryhmä on se, joka meinaisi itsensä murhata tuolla kombolla. Jos sitä ajattelit…

Joten uskaltaisin sanoa nyt, että ne on MAO-inhibiittorit joita ei saa sekoittaa nipsujen kanssa.

Teen varotuksen tänne ( pillreports.com/index.php?pa … ll&id=1768 ) näistä nipsuista. Pysykää v*tun kaukana!
Todella yököttävää paskaa noissa…
Tuli meinaan tyypättyy viime perjantaina, ja voin sanoo et aika saatanallisen paskoja/outoja/vituttavii/ “essui”. Tosin en syöny ku yhen, mut jos essuja lähtee syömään, ni toi ei oo essuu, toi on jotain muuta…ja se joku muu on huono, ei hyvä…

Voin sanoo viel et kaikki, siis kaikki joka ikinen ketä noita tääl on syöny, sanoo niiden olevan ihan täyttä paskaa! :unamused:
Et ei ole yhden immeisin mielipide… :wink:

Nii ja lisään viel mun kokemuksen lyhyesti; eka tuli paha olo, sit se tasantu, pupillit oli hetkes suuret…eipä kummosia olotiloja, lähinnä paha olo vaivas… Yks kaveri siin vieres yrjös noista, sille tuli nii paha olo, mut seki tasaantu ja tuli hyvä/paha’olo samaan’aikaa…

So stay away from it guys & girls! :open_mouth:

Joo hyvä tietää kun just noita on pyörinä lähiaikoina siellä sun täällä. :open_mouth:

Onneks en oo ottanu noita.luojan kiitos

Kun jostain essoist voi saada niin vittumaisen fiiliksen ettää…

Oon heti ilonen ku kerkesin varottaa ennenku oisit joku päivä ostanu niitä. Toivottavasti moni, moni muukin näkee tän ja uskoo täsä asiassa mua… :astonished: