Ketähän nämä vierailijat mahtavat olla? Niitä on aina n.10 kpl… Pistää vaan vähän miettimään. Ja ei, en ole valvonut kahta viikkoa.
no jos ei ole kirjautunut sisään niin näkyy vierailijan… mut itseäkin on alkanut vähän mietityttämään kun niit on aina jokin 10- 13. oli kello sitten yö neljä tai päivä 12.
ne ovat Suomen PoliisiVOIMAT Oy;n henkilöitä jotka tarkkailevat palstaa (se on 3-vuorotyö)… Kaikkivaltias Poliisi ei nuku koskaan… Sen tarkkailijat tarkkailevat meitä Vakoilukärpästen,Vakoilukovakuoriaisten ja asennettujen kameroiden avulla. Nykyään pienin nettiin hyvälaatuista kuvaa lähettävä kamera voidaan asentaa hyttysen selkään.
Täällä ainakin yksi vierailija… En näy paikalla olijana ja tietokone on lepotilassa useammassakin paikassa auki yöt ja päivät… Jolloin ihmiset ketkä ovat rekanneet että he eivät ole online ollessaan paikalla, näkyvät vierailijana… Elleivät ole rekanneet sisään… Eli kaikki ne, kenellä on kone ja sivu auki… Voi olla montakin tyyppiä…
Kaikki ei jaksa sulkea kaikkia sivuja…
Mut mä olenkin keksinyt vuodesta 04 mun tarinaa ja olen oikeasti kyttä!!
Tiedän nyt keitä kannattaa seurata…
Tulliinkin saan yhteyttä joten tilatkaa vaikka mitä…
Ei Poliisi tee noin pitkää selvitys ja vakoiluprojektia huumeasioissa. muta jos kyseessä on LIIKENNE -rikos… sitä kyllä tutkitaan. Liikennerikos ja murha eivät vanhene koskaan. Poliisi tutkii yhä kuumeisesti vuonna 1959 ajettua ylinopeutta Hkissä! ja tämä juttu on sit TOSI!
Minä vierailen täällä usein. Kirjoittelen varsinaisesti lopettajiin, mutta lueskelen melkein kaikkia osioita täällä plinkissä. Jos kolahtaa kohdalle, kommentoin. Joskus on nimimerkki esillä, usein ei.
Miksi näitä luen? Olen alkoholisti. Kaikissa addikteissa näkyy olevan joku yhteinen kaava, niiden kehittymisessä ja niistä eroon pääsemisestä. Ei siis mitään vakoilua, inhimillistä kiinnostusta vaan.
Toivon teille kaikille voimaa taistelussanne irti huumeista. Niitä jotka etsivät täältä käyttöohjeita en käsitä. Mutta jokaisen lienee kuljettava tiensä ja löydettävä pohjansa. Sääli.
Holovin porukat ne täälä häärää. tsekkaan sun IP:n, pöllin läppäris ja rikon siitä näytön.
KGB on aina ylikivaa, vittu ainaki biljardia.
Mäkin oon välillä ihmetellyt sitä, että miten monta vierailijaa täällä on, kuitenkin lähes jatkuvasti on tuolla kympin yläpuolella. (No yön hämäristä tunneista en tiedä…) Jos oon välillä kuivattelemassa, tai vähentäjien puolella käymässä, niin yleensä oon siellä yksin, hyvällä tsägällä sinne on eksynyt mun lisäks joku yks tai jopa kaks vierailijaa. Eli näyttää sauna kiinnostavan ihmisiä huomattavasti enemmän.
Oon ajatellut asiaa silleen et ensinnäkin me saunalaiset ollaan monet aika koukussa tähän paikkaan, joten niinku Malibukin, ni monet muutkin varmaan pitää tätä auki 24/7. Tai ainaki aina ku kone on päällä. Sit on niitä, jotka välillä kirjautuu tänne, ilmoittaa et on seurannu palstaa jo vuosikausia, ja sit jaksaa postata jonku muutaman postauksen ja siirtyy taas sinne takavasemmalle vaan kyyläilemään. Ja sit niiden lisäks niitä, jotka ei koskaan kirjaudu, kyyläilevät vaan. Ne tyypit kyllä ihmetyttää… Eikö tosissaan ole parempaa tekemistä? Hankkikaa nyt helvetti jotain parempaa luettavaa. Paitsi jos on itekin päihdeongelmainen, ja saa pelkästä muiden jutuista lukemalla jotain jeesiä, niin eihän siinä mitään, päinvastoin.
Mulla itelläni on siis sivuja auki +10 jatkuvasti. En välttämättä käy netissä useampaan päivään ja plinkki viskaa ulos tunnin päästä jos ei jaksa itse rekkautua ulos, joten… jää vierailijaksi… Harvemmin tätä tulee enää luettua… Vähän sama homma ku facessa. Tosin sinne ei jaksa rekkautua edes sisään…
Kyllä täällä kyttiäkin on. Ennen oli ainakin se yks hemmo joka jopa kirjotteli täällä… Sen takia ihmettelen, miksi jotkut kirjoittelee aika hmm… erikoisiakin juttuja… Sellaisia, jotka päätyvät otsikoihin… Toisaalta tuskinpa on seuratuin sivusto…
Täällä on niin vähän keskustelua, että lukee ennemmin uutisia…
jos oisin poliisi niin seurailisin ehkä mielummin vaulttia tahi hamppu forumia…
sinne harvempi rekkautuu siinä mielessä et koittaa vähentää aineiden käyttöä…
mut olen kyllä huomannut et tänne kirjoittellessani ja keskusteluja kun luen niin himot saattavat kasvaa…
siksi olenkin vähän suunitellut etten täälä enää pyörisi, mut eipä se laput silmillä elämä varmaan yhtään helpota… tai siis meinaan sitä et jatkuva keskustelu päihteistä ei taida olla minulle hyväksi.
pitäisi oppia kääntämmän noille kokonaan selkä, kun tällä hetkellä streittailen.
Välillä kuumottaa itteekin, mut nehän on meitä ketä taustailee. Vai onko?
Miten saa omat tietonsa poliisilta? Tarvitaanko joku hakemus vai miten se onnistuu?
KRP haistaa piitkän paskan. Fuk juu polizei. foliohattuani kiristää pikkasen tää foorumi. vaan kun mitään pahaa en tee niin olen huoleton silti pikkasen vainoharhainen…näinhän se apulanna biisikin meni. melkeen.
Jos täällä ei ole poliiseja seuraamassa niin johan on ihme. Eihän siihen tarvita kuin yhden ihmisen työpanos. Ja jatkuvasti profiloidaan ihmisiä mitkä tänne kirjoittelevat. Poliisit tietävät paljon enemmän meistä kuin luulemme. Ihan oikeasti.
Mietin just tota samaa asiaa ja sitten tämä topic tuli vastaan.
Itellä on ainakin kone 24/7 auki, ja samaten tämä plinkki on auki selaimessa, kuten monet muutkin sivut, kuin myös facebook:kin vaikka en välillä käy edes viikkoon siellä, puhelimessakin on netti aina auki niin näkyy facessa, että voi kirjoittaa niin tulee puhelimeen sitten kirjoitukset… Erittäin yleistä, että pidetään kone päällä + selainkin päällä ja monet eri sivut, itse en ainakaan jaksaisi aina konetta käynnistellä, näpytellä sivuja jne joten pidän ne aina auki missä useimmiten vierailen.
Sama juttu. Kyllä on näytönsäästäjät sekä virran sammutus tietyn ajan jälkeen muissakin laitteissa, mutta korkeintaan ukkosen aikana otan johdot irti… Olen erittäin tarkka kierrätyksessä ja tietyissä asioissa (esim. en todellakaan käytä lipeää jos ruokasooda + etikka autta tms.), silti tietokone on tiedon hakemiseen ja aamulla voi mennä aikataulut sekaisin jos joutuisin miettimään vielä aukeaako kone 10 sekunnin vai reilun minuutin päästä… Tv:n laitan kiinni ja valot sammutan, tietenkin… Kuinka moni ottaa kännykän laturin pois kun akku on ladattu?? Itse lataisin ilman että johto on seinässä… En ikinä muista tuollaisia asioita…
Nyt on vain 3 vierailijaa ja sitten minä . Tunnustan, mä olen itsekin ollut monesti yksi noista vierailijoista
.
Foliohattua välistä kiristää ja kone omituisesti raksuttaa. Lisää Kerroksia kyllä se siitä.
Mä oon tääl melkein aina vierailijana lukemassa, enkä ole poliisi, enkä edes lääkäri.
Mont kuukautta, ku viimeks kirjottanukkaa mitää.
Veikkaan, et tääl monet just ammentaa lähinnä tietoa päihteistä päihinsä, tai muuten vaan uteliaana lueskelevat.