Kiitos sensuurin, ohjeistus yms kuitenkin on kielletty täällä, tuolla psyvaultin puolella sitä päihteiden käyttöä / ohjeistusta annetaan, tosin hyvä, että edes joku paikka mistä ettii tietoa eikä ala mutuna kokeilemaan ja päätyä sairaalaan tai pahimmassa tapauksessa sinne hautaan.
Nyt voisin jo väittää TIETÄVÄNI että kytät näitä sivuja seuraa ja vielä aika tiheällä haravalla. Paikkakunnat, aineet, ajankohdat ym.
Ja tämä ei ole turhaa skitsoilua!
Teillä ei taida Addie ja Malibu olla käytössä Macin koneita?
Nimittäin minkä tahansa Macin käynnistys täyteen toimintavalmiuteen kestää sen 10 sekuntia, kun taas aikoinaan itsellä HP:n uusi ja suhteellisen hyvätasoinen kone Windows 7:n käyttöjärjestelmällä vaati samaan vähintään pari minuuttia. Pari vuotta sitten Maciin tutustuin ja MacBookPron ostin, enkä ikinä halua enää luopua Applen tuotteista. Ennestään oli silloin iPod ja Applen tuotteisiin ihastuneena hankin sit viime vuonna iPad2:sen ja nyt iPhone 5:sen. Kaikkiin ollut tosi tyytyväinen, kun ovat niin älyttömän nopeita ja järkeviä toiminnoiltaan, esim. kalenterit on helppo pitää ajan tasalla eri laitteissa, eikä mitään ongelmia oo ollut. Kaikki olleet todella hintansa arvoisia jo siksikin, kun ei joudu pelkäämään hajoaako kone tai tuleeko siihen virus tms.
Itse otan yöksi virrat pois digiboksista, modeemista, telkkarista, dvd-soittimesta ja tietokoneesta. Samoin jos lähden himasta johonkin päiväsaikaan katkaisen jakorasiasta sähkön pois, jotta säästäisin sähköä mahdollisimman paljon. Lisäksi kaikki muut laitteet on kiinni pistorasiassa vain käytettäessä, niin kuin esim. monitoimitulostin, Nintendo Wii, kahvinkeitin ja mikro. Kompensoin tällä omalla autolla ajoa, kun julkisiin mua ei saa kuin äärimmäisen pakon edessä…
Mua lievästi ärsyttävät ne tyypit, joilla ei ole mitään muuta sanottavaa täällä, kuin kertoa Mikä vaikuttaa nyt -ketjussa, että mikä vaikuttaa nyt. Kai ne sen itsekin tietävät ja ainahan voi kilauttaa kaverille ja kertoa, jos on tarvis asiasta puhua. Tuntuu vain jotenkin lapselliselta brassailulta tuollainen. Ja ennen kun ehditti sanomaan mitään, niin kyllähän mäkin sinne ko. ketjuun kirjoitan usein, viimeksi tänään, mikä vaikuttaa, mutta enemmän se on mulle sellaista päiväkirjanpitoa. Voisinhan mä tosin ihan ylhäisessä yksinäisyydessänikin kirjoitella vaikka ihan paperille, mitä milloinkin olen ottanut, kun en kaikkea läheskään aina muista. Hukkaisin kyllä varmaan ne paperilaputkin. Ei tuossa Mikä vaikuttaa nyt -ketjussa sinänsä mitään vikaa ole, moni muukin pitää sitä juuri tällaisena “päiväkirjana” ja niiden ottamiensa aineiden listaaminen ja sen jakaminen muille on enemmänkin sitä oman päihdeongelman käsittelyä, kuin päihteiden käytöllä leveilyä. Kaikkihan tänne toki saavat sääntöjen puitteissa kirjoitella, mutta itse tykkäisin, että ihmisellä olisi jotain muutakin annettavaa palstalle, kuin se, että “mitä oon ottanu”. Mikään Ruuneperi ei tarvitse olla, mutta musta Plinkki on kuitenkin tarkoitettu paljolti siihen vertaistuen ja kokemusten jakamiseen, päihdeongelmissa auttamiseen, yleiseen keskusteluun päihteistä, niin hyvässä kuin pahassakin, muutenkin fiilisten jakamiseen maan ja taivaan väliltä, jos vain haluaa jne.
Offia tuli.
^^ Nasaalisti kyse ei ole KONEESTA. On sellaisia paikkoja joissa ei ole mahdollista saada 100 Megan nettiä… Kone kyllä aukeaa nopeasti, mutta sieltä netistä on saatava tieto… En aio ostaa älypuhelinta tai otta sellaista vastaan, vaikka ilmaiseksi saisinkin… Kyllä “suutarin lapsella” kengät löytyy! Offia…
Musta jokaisen joka tätä palstaa lukee/skrivaa pitäisi ennen ko. oikeuksien saamista käydä kusemassa värisuora jossain A-Klinikan pisteessä.
Minä oon lokkautunut moneen foorumiin aina, eli en jaksa salasanaa räpytellä. Luulen eli en tiedä etten näy lokkautuneena ku meen muualle.
^Täällä viskataan pihalle loggautunut nicki jos on yli tunnin ollut muualla, tämän vuoksi tuo monien kirjoittajien “pitkät, katoavat viestit”… Ts. Neuro, jos jumitut toiselle foorumille tai vaikka lepäämään tms päälle tunniksi, jäät vierailijaksi…
Kyllä täällä kyttiäkin varmasti on, monet tänne kirjoittaneet ovat kertoneet aiemmin lukeneensa… A-klinikka ei ainakaan saa paljastaa henk. koht terapiassa käyneitä rikoksia ilmi, elleivät koske ihmishenkeä… Tietysti jos on kaupungit ja putkareissut yms. tänne kirjoitettu, voi olle helppo napata sama tyyppi kiinni aineita mukanaan; tosin “tutuille” tekevät sitä jatkuvasti muutenkin… Itse en ole ainakaan joutunut kyttien kanssa tekemisiin, vaikka olen täällä aikoinani avoimemmin kirjoitellu… koputan puuta varmuuden vuoksi