Venlafaksiini

Vaan näin on käynyt. Otin kolmisen sataa mg Efexor depot. Tuli tosi paha olo, tuskanen. Vetää tirsat, ja herää automatic pupillit mustana, olo muistuttaa essoviboja. Aivan kauhea olo muuttuu tosi siistiks.

Näin siis jos ei ole moista höpöhöpölääkettä ennen ottanu. Depot-rakeet murskasin huolel jauhoksi, ja join vedellä alas. Kamala olo tuli tovin päästä. Oksenisn about tunnin. Voi kestää reilu parikin tuntia. kävin kyrvälleni. Heräsin silmämunat mustana, ja olo ei ollu pässimpi. Etten sanoisi pirinvivahtava.

Tämän sanon tälviisii, kun kaikkihan tietävät, ettei Efexoristä voi nykiä viihdekäyttöä. Ja tälläset gladiaattorit on harvassa, jotka uskaltaa yrittääkkään. Ihan kauhee lääke. Harvoin oksentaminen on näin vittumoista. Mutta hitto, ei ollut placeboa, taaskaan.

uskon sun juttus periaatteessa

sulla niinku meni aivot eka shokkiin

sit ne Noradrenaliinit ja Dopamiinit jäi lillumaan synapsirakoon ja sulle tuli euforia …!

onnea!

jei

No eipä oo ikinä depressantteja tullu edes mieleen vetää kourallista, ei niihin kuole ihan helposti mut varmast voipi tulla huono olo. Efexorin maksimiannos on 375mg parhaimmillaan…

Mutta oppia ikä kaikki, wikistä luin :

“Venlafaxine is structurally and pharmacologically related to the analgesic tramadol”

Ja :

"Ennen markkinoille tuloa tehdyissä tutkimuksissa on venlafaksiinin akuuteista yliannostuksista, sekä sellaisenaan että yhdistettynä muihin lääkkeisiin ja/tai alkoholiin, useita raportteja. Suurin annos on ollut 6,75 g. Uneliaisuus ja lievä sinus takykardia olivat useimmin raportoidut oireet.

Potilaalla, joka otti arviolta 2,75 g venlafaksiinia naprokseenin ja tyroksiinin kanssa, ilmeni epileptisiä kohtauksia, hengitysvaikeuksia ja QT-ajan pidentymistä 405:stä 500 mSec:iin, minkä jälkeen seurasi kouristuksia ja kooma, josta potilas resuskitoitiin."

Nukuin tovin, heräsin taas silviisii että silmät rävähti ku rullaverhot auki. Hollowlife, puhut aika hurjista määristä tossa. Kokeilin vittuuttani tälleen uudellen, ja kyllähän tällä piristyy, kuha kestää sen tosi paskan olon. Määrääkö nuo enää edes Efexoria muuna kuin depottina? Luettelin psykolle kerran kaikki mielialalääkkeet, joita oon syöny, ja se sano et toi Efexor on näin pahasti ahdistuneelle saattanu olla rankkaa. Se kutsuis sitä pirilääkkeeksi. Sit se alko jankuttaa pirilaskuista, ja alko vituttaa :slight_smile:

Söin aikoinaan Efexoria kuurilla, ei tepsiny mitenkään, ainoo mitä siitä jäi mieleen oli olot, mitä sen seinäänlopettaminen aiheutti. Eli vitun siistit aivosäkärit ja mildit epileptiset kohtaukset. Tykkäsin niistä, säväytti kivasti todellisuuteen. Jotku eivät tykkää efeviekkareista. Lootallinen jäi kaappiin.

Mut imo kyl siin jotain perää on, et Efexorista saa oloi. Viimeeks tein tän testin muutama kk sit. About. Ehkä pari, en muista. Pahoinvointi on kova, vaikutus lyhyt ja kohtuumieto. Pupilli on musta.

määrää 37.5 mg nappeja ainakin alotusannostukseen.
hirvee lääke viinan kanssa herättää agressiot eikä
sammu ei sitte millään. enää en snri ryhmän
lääkkeitä syö :imp:

Mä söin Efexorii muutaman kuukauden, eikä auttanu oikein yhtää…en kyl muista annosta…nyt syön Sepramii ja toimii hyvin, tosin max annoksella…

o

monet masis lääkkeet oon kans kokeillu eikä
mistään oo vastetta tullu. ehkä ne toimii sellaselle
ihmiselle parhaiten joka on itsemurhan partaalla.
psykoterapia on se mikä auttaa mutta vaikeahan
siihen on monen päästä. pitäs olla töissä tai
opiskella muuten ei kela korvaa ja 3 kuukautta
olla jossai hoitosuhteessa ennenkuin voi ees
kelalta tukea hakea.

No mä en oo ollu itsemurhan partaalla ollu vaan masentunu teinistä asti johtuen osittain varmaan päihteistä, nyt on yleensä jeez fiilis vaikka päihteilee kun löyty oikee kombo eli Sitalopraami ja Lamictal…Yks syy sille ettei masislääkkeet pelaa ON tosin päihteet, ne kuluttaa niin paljon serotoniinejä tjtn…

Psykoterapiaa mulle ei oo ihme kyl ikinä ees ehdotettu, enkä kyl käviskään siellä parii kolmee vuotta kerran viikossa…Kuulemma auttaa juu…

en koske enää ikinä kyl efexoriin. !

efexor…hyi…aluksi toimi pari kuukautta …hypomaaninen olo oli suurin osa ajasta…sittemmin alkoi tulla kiree ja levoton olo…nyt jos ottaa niin ehkä tuleekin euforiat mutta seuraavana päivänä “laskut” eli jotenkin kemiallisen kuvottava olo…

Kannattaisi ainakin harkita. Itse kokeilin useita erilaisia psyykenlääkkeitä vaikeaan masennukseen SSRI:tä, MAOI:ta, leptejä ja bentsoja unohtamatta. Pääsin sitten terapiaan ja kävin siellä kolme vuotta. Se jeesasi, en tarvitse nykyisin enää mitään lääkkeitä. Myös douppaamisen ja dokaamisen lopettamisella lienee ollut oma osuutensa.

Onneksi olkoon.

Tasan myös en… I so loved those cute epilepsiakohtaukset <3 <3

juu en minäkään enää ikinä… sitä vapinaa, hysteriaa ja maniaa ei kestä. Vaikka ois viimeinen lääke maan päällä en ottais.

Mulle tuli pamirefloissa pahoissa harhoissa kouristuskohtauksia. Eikö kuulosta ihanalta? Tohtori lopetti vaan seinään, et sä et tarvii näitä enää. :confused:

Tollasista tapauksista pitäs kaikista tehdä kantelu potilasasiamiehelle :imp: :imp:

Auh! Ne tsägärit, hirveet pallopupillit ja hypomania aluks… sitten alkoikin uni maistua ja puolen vuoden päästä oli painoa tullut 15 kiloa lisää. Onneksi siitä on paljon lähtenyt. Toimihan se masenukseen, mutta kun huomaa turvonnensa palloksi, ei paljon naurata enää. Efexor sucks ass.
t.KH

Joo ois pitäny tehdä se valitus. Ambulanssi vei mielisairaalaan. Kysyin “oonko mä psykoosissa” Vitun vaikee esittää tollanen kysymys psykoottisessa tilassa :open_mouth:
Mä syön tällä hetkellä efexoria mun on pakko lopettaa sen syöminen kun kasvot on turvonnu ihan saatanasti. Vituttaa :confused: