=> Vastaa ja Kysy mitä tahansa seuraavalta=>

:laughing: :laughing: ai vitsit mut repeilin tolle 1970:in kikulikohellukselle…itse kävin kerran pokkana ostamassa siwasta mäyräkoiran,nakulehden, kurkun ja reservatiiveja munasiltaan… olin kaverilla isolla kirkolla kylässä ja halusin tehdä jotain hassua…en ollut edes kamalasti vielä kännissä…myyjänä oli sellanen nätti nuori liika joka oli ihan pelihenkinen tyyppi… nauroi vaan ja jopa myi kaiken mitä ostin…sanoin sille, että näin on jotenkin vapaampaa ja luonnonläheisempää liikkua… :laughing: :laughing:

Samsungin tabletilla kirjoittelen.

Millon olet viimeksi nukkunut teltassa tai laavussa?

Teltassa nukuin viime kerran eräillä festareilla kesällä 2008. Olin ostanut sinne vartavasten jonkun 10 euron teltan jostain halpahallista. Oli tarkotus yöpyä siinä kaksi yötä, mutta sain jo yhdessä yössä tarpeekseni siitä festaroinnista ja läksin kotiin.
Teltta jäi nököttämään sinne festarialueelle.

Laavussa en ole yöpynyt ikinä. Mutta saanko mainita, että tammikuussa 2012 yövyin jonkinlaisessa bambumökissä Goalla.

Onko hyönteisruoka sinusta hyvä innovaatio? Oletko jo syönyt, ja jos et niin voisitko maistaa vai onko ihan nou nou/hyi hyi?

Voisin maistella vaikka paahdettuja muurahaisia. Siihen kyllä hyönteismaistelut jäisivät.

Mikä on herkkuruokalajisi näistä suomalaisista kotoisista ruoista?

Oho… Wau… toi bambumaja on varsinkin aikas hieno kokemus…

Hyönteiset on mielestäni hyvä innovaatio sellaisille, jotka asiasta pitävät… pakottamaan ei toki ketään pidä alkaa tuohonkaan hommaan…itse olen joskus syönyt kastemadon kun halusin kännipäissäni kavereiden kanssa tietää miltä se maistuu…mullalta maistui…torakkaa olen samoissa meiningeissä maistanut myös Tunisiassa…ja kai jotain muita öttiäisiä on kakspyöräsellä päästeltyä (kun sellaisen vielä omistin) tullut nieleskeltyä…olishan nuo varmasti paistettuna tai muuten oikein valmistettuna ollut varmasti maukkaampia…

Suomalaisista herkuinta on lihapullat ja muusi.

Pelottavin ja vaarallisin tilanne mihin olet joutunut tai päätynyt ulkomailla matkustellessa tai ollessasi?

Et ehkä usko, mutta avolava pick up:in tai (jonkun sellainen vastaavan) auton raahaamaksi jouduin 80-luvulla Amerikaan yhdysvalloissa. (enkä ollut selvinpäin)…(enkä ala itkemään)… :smiley:
Pelkäätkö poliisia?

Vois olla vaikka Madridin huumepiireissä -93, kun heittäydyin yöhön ja lähdettiin hakemaan Gran Vialta kokkelia
jostain kaukaaaa taksilla ja kaksi isoa mustaa miestä oli mun molemmin puolin takapenkillä. Taksikuski kävi
kuumana, sillä sen kollega oli ammuttu sinä yönä ja enhän mä sitä espanjan molotusta niin hyvin
vielä ymmärtänyt ja asia mulle käännettiin lontooksi. Mentiin sellasen vjitun mörskään, jossa
oli sangen vaihtelevan näköistä ja tapaista tyyppiä ja mulla oli juttelukavereina pari horatsuu, jotka
mieltyivät kokaanipöllyiseen seuraani ja sen kerran käytin kaikki fyrkkani huumeisiin ja oli työn takana
päästä maasta pois takaisin Israelin kautta Syyriaan, josta olin lomalla ja siinä oli paljon käänteitä,
yksi italiaano mua jelppas, vaikkei puhunut kuin sitä makaroonia, noniin,
se oli vain yksi tapaus ja taas meni vuorokin ohi, [size=150]sori !![/size]

[size=150]==>[/size] En todellakaan pelkää, enkä rosvoja ja molempiin tahoihin on varsin seesteisen normit välit.

Valehteletko usein ja miksi kummassa ??

^ ?? :open_mouth: kerro maaliskuu tuosta lisää…jää muuten vaivaamaan…miksi noin kävi…?..vahinko?..vai joku muu syy?

1970:n tarina on kyllä myös aika jäätävä… kaikkea sääkin olet ehtiny ja kerenny…

Ennen pelkäsi poliisia aina kun lähdin autolla liikenteeseen… pelkona oli, että viisari saattaisi värähtää… vaikka aina laskinkin että alkoholin olisi pitänyt jo haihtua… nykyään asenne on muuttunut…

Paskaa puhun lähes aina kun on työmaapalaveri tms… missä pitää luovia, että saa hommat hoidettua ajallaan samalla huomioiden kaikenmaailman suunnittelijoiden kuunkierteiset ajatustenasennot ja ideat…

Missä asioissa olet niuho ja nihilisti?

Noh, väärä seura, pahat ihmiset ja hullu nuoruus. Kerron joskus kun nähdään…
Minulla on niuhoja piirteitä…esim. täkin lappuosa, jossa pesuohjeet yms. pitää olla jalkopäässä pussilakanan sisällä…

Mikä on horoskooppimerkkisi?

…no huhhuh… mä oon luullu että tollasia tapahtuu vaan elokuvissa… aikamoista… jutellaan tosiaan sit joskus tarkemmin… :smiley:

sais muuten oikeesti aikas hyvän road trip leffan aikaan kun siinä käsiteltäis meidän koheltamisia ja sattumuksia…vadelmamunkkia Intiassa, heliseä kanadassa, 1970;ä ties missä luolissa, maaliskuuta revittäis hiluxin perässä ympäri seutukuntaa… ja metsien mies murjottais laavullaan päätään pyöritellen. :smiley:

Täytyy myöntää etten horoskooppiani edes tiedä… en ole koskaa tuohon alueeseen edes syventynyt…

Oletkö koskaan saanut viinakramppia…tmv?

Olen ja on ollut eri asteisia deliriumeja. Kramppeina selästä ja vatsasta yhtä aikaa yms. epämiellyttävää.

Onko sinulla taiteellista suuntausta, millaista ??

Ei. En päässyt edes ala-asteen kuoroon.

Mitä sellaista haluaisit harrastaa, jota et jo tällä hetkellä jostain syystä harrasta?

Teatteria-harrastepohjalta…
Maksalaatikko rusinoilla vai ilman?

No höh… rusinoilla tietenkin!

Surullisin asia tai muisto omasta päihdehistoriasta?

Kaikki rajut menetykset ja tuhoutumisen kokemukset ja vitulliset pettymykset, kuten tulevan vaimon menetys, potkut duuneista ja hulluksi tuleminen ja paha, alkolähtöinen masennus, joka kesti eriasteisena n. 10-20 vuotta, itsariyritykset yms. lista on loputon… Ahdistaa edes ajatella.
Ehkä yhteenvetona vain se lohduttomuus ja toivottomuus ja synkkyys ja sen tilan totaalisuus ja ei-koskaan-päättymisen vahva tunne.

Kaunis, vilpitön teko, joka tehtiin sinulle viimeksi ??

^ Entinen työkaveri, jota en ollut nähnyt muutamaan kuukauteen, halasi minua hellästi kun tapasimme eilen.

Talar du svenska?

Jag talar vad jag kallar “baby svenska”. Tarkoittaa, että ihan pienten lasten kanssa pärjään. No ei vaan, jos pakko olis niin eiköhän se jotenkin taittuisi. Ymmärrän lähes kaiken, mutta englanti tulee sen verran pahasti tuolta selkäytimestä, että menee päälle väkisin.

Siihen liittyen, mitä muita kieliä puhut?

Viittomakieltä(lähisuvussa on useampi kuuro), vähän ranskaa, ruotsia, englantia, suomea ja päihdelinkkiä.

Mihin menisit matkalle seuraavien nimimerkkien kanssa ja mitä haluaisit tehdä siellä? Saa vastata myös itsestään.

Helise=
Maaliskuu17=
Thuja=
Ak=
Vilma=
Vadelmamunkki=
Metsien mies=
1970=
Metsänreunan mies=

Kaikki nimimerkit saisivat nayttaa minulle Suomea. Viimeisen 10v aikana olen ehka viettanyt nelja viikkoa yhteensa Suomessa.
Minkalaisia urheiluvammoja (liikuntavammoja) olet saanut ja kuinka olet niista toipunut?

Eräänä kauniina karkauspäivänä olimme ystävän kanssa kävelyllä. tuoretta lunta oli satanut sekä peittänyt alleen liukkaan tien. Alamäessä liukastuin, jalka jäi alleni taipuneena polvesta mutta lumpio oli kiepsahtanna pystyyn. Vuoden verran kekkuloin saakelin kipeällä polvella töissä (yrittäjä). Leikkauksen jälkeen siitä tuli parempi polvi kuin tuo terve toinen sekä toipumisaika oli totta vieköön lyhyt, no yksityisellä tuo leikkaus sitten tehtiin, julkimopuolella olis saanut varmaan kitua rampana lopun elämänsä ja kuullut saarnauksia tyyliin “Sinähän et nyt varmastikkaan noudata tätä voimisteluohjelmaa jne.”.

Jäseniä ja niveliä on paukkunu paikoiltaan, sekä luita murtunut ja jänteitä katkeillut ja sormesta lähteny pala pois…sekä ylikuntoa ollut joskus… kaikista on levolla ja lastoilla selvitty…

Tykkään makustella tällaisilla mielikuvilla, joten vastaan tähän itsekin…

Helise ja 1970 kanssa menisin Meksikoon… heistä jotenkin tulee hieman tuo maa mieleen… matkalla kuuntelisin heidän juttujaan ja kirjoittaisin kirjan josta tulis bestseller.

Maaliskuu17= varmaankin upealla ilmalla kesällä Bremeniin ja veisin hänet sellaiseen upeaan leivoskahvilaan ja maaliskuu sais kertoa auton perässä laahautumisjutun mulle kokonaisuudessaan.

Thuja=jaa’a aika vaikea…ehkäpä Kreikkaan…

Ak= mentäis Australiaan heitteleen bumerangeja

Vilma=tää on helppo… Japaniin… siellä hän saisi opettaa mulle puikoilla syömistä , jonka taidon oletan hänen maailmaa nähneenä osaavan… ja vastavuoroisesti veisin hänet tutustumaan Toyotan ja Mitsubishin tehtaalle! :stuck_out_tongue:

Vadelmamunkki= vadelmamunkki sais näyttää mulle Intiaa ja haluaisin laulaa hänen kanssaan siellä duettona karaokessa “katson maalaismaisemaa tai käyn ahonlaitaa” biisit :wink:

Metsien mies=menisin ja menen omalle laavulle syömään makkaraa ja silittään koiraa

Metsänreunan mies= mentäis ehdottomasti Kilpisjärvellä Rinkkojen kanssa ja vaellettais norjan lapin puolelle…oltais hiljaa ja välillä puhuttaisiin.

Mihin menet seuraavaksi?