=> Vastaa ja Kysy mitä tahansa seuraavalta=>

Joo kiitos vaan foresterille luonnehdinnasta ja arvioista. On ne enimmäkseen suuntaa-antavia ja kauttaaltaan löyhästi ja ajoittain suoraan linjassa.

PKV-lääkkeetön ehkä nro kaksi sitten vuoden 1994, edellisen ollessa 2014. Viunaton ehkä n. kymmenes peräkkäin.

Miksi olet lähtenyt, mikä saa liikkeelle ??

Peugeotin sain liikkeelle ja töihin tulin. Eli siksi lähdin. Vaikka työnantajakin kyllä kehoittaa tekemään etätöitä ja monen mielestä se kai tämän aamun kelivaroituksella olisi fiksua vielä kun flunssaakin pukkaa, mutta täältä töistä saa halpaa Coca Cola zeroa ja ihan kelpo ruokaa :stuck_out_tongue: .

Jos lunta tulee, mitä sille teet? Kolaat pois vai teet lumiukkoja / lumilyhtyjä tai jotain muuta luovaa?

Kolaan pois. Ehkä kerran talvessa lumilyhty. Lumiukoista ja -linnoista on jo aikaa.

Oletko tehnyt jäälyhtyjä ja miten ne saa onnistumaan sopivan “paksuiksi”?

Huomenta Metsien mies, tunnistin itseni ja muitakin melko hyvin. Omia ja joskus muidenkin elämänrakenteita pohdiskelevana minut itsekin täällä Plinkissä näen. Vertaistukimielessä ja joskus ehkä liian kärjistetystikin - lievempää kuitenkin kuin menneinä aikoina.
Onko teillä lunta etelässä?

Tänään räpsii jotain, taitaa olla ihan lunta. Maan pinta näyttää tänään valkoiselta.

Oletko kokeillut jäädyttää suuria saippuakuplia, ja jos olet mitä lisäaineita olet lisännyt mukaan?

^^^ kai sen jään pitää olla tarpeeeksi paksua ja
^ saippuakuplaseoksessa riittävästi munaa.

Leivotko ja teetkö ilolla kokkihommia ??

kylla leivon ja kokkailen. parasta terapiaa kotona jos ei viitsi lenkille menna, lisaksi tietaa tasan tarkkaa mita syo. :smiley:
kuinka monta tuntia nukut yossa keskimaarin?

Sori sw10…olin samaan aikaan taas vastaamassa…Tykkään ja osaan itse paistaa nuotiolla ja kiukaalla makkaraa, sekä tehdä punttitreenien jälkeen palautusjuomat… :wink:

Nukun keskimäärin 7 tuntia yössä.

Montako kertaa viikossa…?

3-4 kertaa.

Kuka on lempirunoilijasi?

Jätän alkuperäisen vastaukseni myös tähän kun meni kirjoitus Thujan kanssa päällekäin

4 kertaa viikossa … pyrin käymään jumpassa, sitähän MM varmaankin kysyit?

Tosi noloa myöntää, mutta en tunne runoilijoita niin, että voisin nimetä mitään suosikkia. Luen paljon kirjoja, joskus on mennyt jopa 5 viikossa vauhdilla, mutta en ole ikinä lukenut yhtään runokirjaa. Tämä oikeasti vähän hävettää myöntää.

Sohjoa ja lunta tänään pukkaa täällä päin. Kitkat vai nastat?

Nastat.

Pelkäätkö pimeää, eli lähtisitkö lenkille täysin pimeässä?

^…heh… vastuu on lukijalla… mutta tuota itsekin ensimmäiseksi ajattelin… ja toiseks jotain ihan muuta…kiva ku Thujakin on löytänyt tämän ketjun…
Vastaus: nastat, kitkat ja ketjut…

Sori Helise…taas tulin päälle… :wink: En pelkää pimeää jos koira on mukana.

Mikä on tullut “isoimpana” elämääsi alkoholin tilalle?

Isoin asia? Valinnan vapaus muissakin kuin päihdeasioissa ja toimintakyvyn palautuminen. Kysymys: Kuka teistä on käyttänyt Päihdelinkin muitakin osastoja kuin Lopettamoa (Tietopankki, kontaktit etc.)?

minäminäminä ! - Olen jo vuosia ollut jaksoja Saunassa, jossa viihdyn ajoittain paremmin kuin lopettamossa…
ja tietenkin saman saatan sanoa tuulen vaihtuessa saunaamossa - ja että olen lopettamolainen ja täällä olen saunasta, ah ´ maailman kansalainen ma olen kuin arja saijonmaa

Nyt käymme pitkän linjan sana-assosiaatiota ja se osaltaan paikkaa vajetta, kun heli alkoi säännöstelyn täällä juoppolassa. Silloin 1800-luvulla käytin sitä jeppe jokajuoppomiespalvelua ja huomasin sen varsin turhaksi.
Muut osiot ovat mulle tuntemattomia, mitä nyt fernistä kävin vähättelymössä morjestamassa,
mutta hänet tai 10 v vanha nimmarinsa tuhottiin julmasti taannoin…

Miten säää sait tietää plinkistä ja onko tämä kiva sovellus ja vakavammin, onko tästä ollut hyötyä ??
(isäpuoleni vinkkasi palstasta ehkä kymmenisen vuotta sitten…)

Enpä muista enää, mutta kaipa pohdiskellessani alkoholinkäyttöäni tein erinäköisiä google-hakuja ja tämä foorumikin kohdalle tupsahti. Siitä ainakin olen varma, ettei kukaan tätä minulle ole suositellut. Itse olen kyllä muutamalle.

Yletätkö suorin jaloin taivuttaessa koskettamaan varpaisiisi? Ja jos et, niin eikö vaan taivu vai onko vatsa edessä? (t. rautakanki)

^mullakin tulee kanki otsaan jos tuota yritän… :wink:

Oletko viuhahdellut munasillas/munasarjasillas julkisilla paikoilla kännissä?

Tietenkin olen, taloa ympäri nakuna ja jossain jyväskylässä päädyin putkaan, kun hotellista roudasivat mut… ja siinä tulikin n. 10 vuoden tauko putkaurassa 1995 ↔ 2007, enkä ole onnistunut sinne uudestaan pääsemään.
Muistan tuon saapumiseni seuraavana päivänä takaisin hotelliin, josta mut oli siististi uloskirjoitettu ja laukku
pakattu. Muistikuvia ei ollut paljonkaan edellliseltä illalta ja yöltä. Kävelin ilman sukkia elokuisilla kaduilla
ja menin johonkin kenkäkauppaan, jossa tarkastelin laukkuani tarkemmin ja sieltä löytyi
mun rakkaat lenkkarini, jotka sain taas jalkoihini… ja sekoilu jatkui ja pääydin
hatanpään sairaalaan vissiin parin päivän päästä ja olin tuolloin 2femma.

Oletko syöttänyt lintuja ja tunnetko minkäänlaista yhteyttä
tai empatiaa eläinmaailmaa kohtaan, entä mikä maaeläin olisit ??

Olen syöttänyt lintuja…
maaeläimistä olisin koira.
Oletko oikea vai vasenkätinen?

Kirjoitan vasurilla, muuten olen oikea- tai molempikätinen, sillä piuhat päässä on vedetty silleen ristiin.

Luetko omaelämäkertakirjoja ja minkä viimeksi ??

Ou jee…Petri Wallin saagan.
Minkämerkkinen tietokone on käytössäsi?