SoiKannel
Olet tehnyt järkevän valinnan, sillä mikäli koet päihtymishalusi ylivoimaiseksi, kannabis on huomattavasti turvallisempi valinta kuin alkoholi. Tämän toki tiesitkin, halusin vain mainita itsestäänselvyyden. Itse henk koht olen poltellut vuodesta 2001 asti, kuvioissa oli kaikki mahdolliset ja mahdottomat muutkin huumeet mutta ne jäi, kannabista lukuunottamatta, taakse viime vuosikymmenellä jo. Mulla menee yhä kausittaisesti liikaa alkoholia, eli jollain tasolla odottelen samankaltaista “aivonyrjähdystä” kuin sulla kävi. 
Ei se sillä jointin lussutuksella nyrjähdäkkään :mrgreen: Pitää ottaa purkista vähintään parin kuukauden toletauon jälkeen sitä kukkaa sellaisen ison puurolautasellisen verran ja tehdä niistä kaakao, sitten nousuissa älyllä ja bongilla vuorotellen kunnon happivajarit sekä lopuksi sänkyyn levyksi vapon letku suussa ja tooooooodella syvä sukellus omaan alitajuntaan 
Mutta mitään en suosittele, tämä on vain oma kokemukseni ja joku toinen kait voi lähteä lataamoon tälläisestä. Suosittelen kunnioitusta tätä kasvia kohtaan nimittäin uskon jollain hassulla tavalla, että jos niin ei toimi se saattaa antaa opetuksen/rangaistuksen (esim. lisääntyviä negatiivisia paranoidisia ajatuksia tai vastaavia epätoivottuja sivuvaikutuksia)
Kaikille edes kukka ei sovi. Suosisin, että elämää voisi olla kokonaan ilman päihteitä, mutta koska ihminen on näköjään sellainen, että päihteitä kaipaa, silloin vain pitää etsiä itselle sopivin myrkky ja kuunnella myös muita, miten se sopii. Tässä kun olen joutunut yhden tyypin kannabiksen käyttöön liittyvää psykoilua, totean vain, että kaikille se ei vain sovi. Mutta kun tuo tyyppi ei sitä valitettavasti tajua. Kokee vain psykoosissa riehumisen ja riekkumisen “voimaksi”, jota se ei todellakaan ole. (Niin ja enää en siis suostu olemaan tuon tyypin kanssa juuri tuosta syystä tekemisissä edes.)