Vähentäjän katkohoito

Tokkopa sillä mitään kunnon putkea ollut päällä, harjoituksen puutteesta aiheutuvasta alhaisesta toleranssista vaan itkupotkukrapuahorkat. :confused:

Minä tissuttelen surutta kuukausia putkeen, mutta silti saan ainoastaan Seroquelia, nyt ei mene napit tasan. :cry:

EDIT: “itkupotkukrapuahorkat” kopsasin suoraan avausviestistä ja vielä selkeässä päihtymistilassa havaitsin L-kirjaimen puutteen, mutta sen korjaaminen jää Arkkitehdin tehtäväksi. :sunglasses:

Kyllähän ne ainakin sielläpäin missä itse olin katkaisussa niin katsoivat tärinän ja kun itselläkin rankkojen reissujen jälkeen tärisi päätä myöten jokainen kehon raaja, niin ns diapam kyllästys" melkein pakollinen ei siinä vihreät risolidit tai siniset enkelit enää nappeina riitä , pitää saada tonttujen taikajuomaa ja se maximihan on 180mg vrk max 2pv (delikassa oli itsellä kyseisellä määrällä), seroguel/ketipinor yms auttaa unen tasaukseen ei mihinkään muuhun.

edit: tai jos tarkkoja ollaan niin se meni näin ensimmäiset 3 päivää 3kpl 25mg risolid päivässä/aamusin b vitamiini piikit molempiin kankkuihin

Mitä juuri termistöä tarkistin, niin Seroquel oli ainoastaan se uninappi, mutta sain toki myös noita vihreitä risolideja.

Seroquel JA ketipinor on sama. Ovatko teille yrittäneet truxalia syöttää? Niitä ei tosiaan kannata napsia, sellasia ruskeita pieniä.

“Eilen tuli tällä Benderillä koettua semmoiset itkupotkukrapuahorkat että oli pakko lähteä kiireen vilkkaan sairaalaan”

niin sitä käytävällä ravaamista ja pyörimistä ja pään tuskaisaa pitelyä kiinni ettei se olisi lähtenyt irti tuntui kestävän ikuisuuden.

No 8 tunnin helvetin jälkeen päästä"

itestä ja karpulaoista sen verran että kyl sitä on itellä ollut pari kertaa lähellä että olisi lähtenyt päivystykseen ja tuli jo soitettuakin että mites pitäisiä toimia mutta aina sitä on semmoset 2-4h tuntia soitosta odotellut niin olo on sen verran helpotanut että ei ole tarvinnut lähteä.

silloin aikanaan kun joi vaan viikonloppusin niin minulla tommonen krapula saatto tulla yhen päivän juomisenkin jälkeen ja kun kunnon kuningas krapula iskee johon ei auta tasottavat ja lääkkeetkää mitään vaan ne pahentaa oloa ja sen joutuu vaa kestämään ja sitten kun on migreeniä ni krapulani kestää aina 16-24h ei yhtään enempää oli juonut useamman päivän tai vaa yhden silloin kun se sattuu kohdalle.

ja toi 16-24h tuntii on aivan tuskaa ei saa nukutua pää tuntuu halkeavan ja olo on kestämätön kaikki vaan pyörii ja mihinkään muualle ei pääse tona aikana kun vessaan oksentamaan ei edes vesi pysy sisälle.

aina kun tuo 16-24h tuntia on mennyt niin kovatkin olot on helppottanut ilman lääkeittä tai mitään.

nykysin krapula tulee aina silloin tällöin mutta silloin kun se iskee niiin pari kertaa on ollu semmooset olot että ei oo ikinä tullut koettua vaikka kovia krapuloita on tullut koettuakin ja on pari kertaa ollu mielessä että kohta on lähettävä päivystykseen mutta on vielä välttynyt siltä ja nämä olot on tullut semmosen 2 viikon - 1 kuukauden ränneistä ja nytten pitkästä aikaa semmonen päivä että en ole ottanut ku muutaman alkoholi annoksen tos tulikin oltua taas keskiviikosta asti liikenteessä oon kyllä vähän ihmeissää että ei oo mitään kummempaa oloa vaikka tos tulikin joka päivä vedettyy semmoset 20-30 annosta mutta tosin eilen otin semmoen läääke setin että ei pitäisi tullakkaan mitään ja aamulla otin ja päivällä muutaman viina snapsin ja sitten nukahtamis lääke huiviin ja nukkumaan sitä tulikin tossa koko päivä nukuttua ei oo vasta ollu hereilläkö se 3h nytten on ku uus mies vois vaikka lähtee uudestaan radalle…

Ei kai se nyt ole mikään ihme ettei ole pahaa kankkusta jos alla on bentsoja/niiden johdannaisia. Ne ovat petollisia juopolle juuri siksi, että niiden avulla pystyy hallitsemaan niitä omia kankkusiaan ja jatkamaan juomista.

Mutta kun niihin sitten aikuisten oikeasti koukahtaa, niin niitä ei sitten niin vain lopetetakkaan. Sitä paitsi nuo pillerit muuttavat persoonaa ja tajuntaa usein niin, että ihminen ei sitä itse tiedosta. Tämä vain tälläisenä pienenä varoituksena…

^^/^ Komppaan SoiKannelta. Sen lisäksi, että benzot mahdollistavat helposti rankankin ryyppäämisen jatkamisen, kun niillä saa olonsa korjattua aina ainakin lähes siedettäväksi, niin benzojen/Z-lääkkeiden kiskominen yhdessä viinan kanssa on todella riskaabelia touhua :wink: . Sillä kombolla saattaa lauhkeammankin ihmisen pää seota todella pahasti ja jälki on sitten sen mukaista :cry: . Kokemusta riittää ihan omakohtaisesti ja tuo alko+lääke -kombon käytön aiheuttama totaalinen sekoaminen on todella yleinen ilmiö, johon kannattaa suhtautua äärimmäisen vakavasti :wink: . Ja turha selittää mitään, ettet ole ennenkään ko. kombosta seonnut. Ei siitä välttämättä joka kerta sekoakaan ja kaikki eivät sekoa siitä koskaan, mutta niin petollista pelleilyä se on, että sitä leikkiä en voi vähimmissäkään määrin suositella kenellekään. Se flippaaminen saattaa tulla aivan puskista ja sitten ei enää pahemmin naurata, kun olet tehnyt jotakin todella typerää ja mahdollisesti jopa peruuttamattoman vakavaa :cry: .

Ja loput luetaan Alibista. :smiling_imp:

^ Ei ole ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kaveri herää putkasta krapulassa ja poliisi pyytää kuulusteluihin ja sanoo “Olivat kuulemma löytäneet sinut riehumasta naapurissasi veitsen kanssa ja vaimoasi oli puukotettu kuollettavasti rintaan omassa sängyssään”

Ja tyypillä ei ole minkäänlaista muistikuvaa (eikä aikaisempaa rikosrekisteriä) koko tapahtumista kun on hieman yhdistelty lääkärisedältä ensimmäistä kertaa saatuja rivatrileja ja viinaa… kun se kaverikin puhu, että ne vois kolista kivasti yhdessä…

Minulle Tenox niminen unilääke aiheuttaa 2 tunnin unet ja heräämisen sekavuustilaan jossa en tiedä kuka olen ja missä ja miksi ja mikä on homman nimi…

No voihan, nyt taitaapi jäädä etusivun lööppi väliin, kun sain tohtorilta vain rentouttavia beetasalpaajia ja kävelin reippain askelin alkon ohi jo 8. päivää peräkkäin! Ois vaan rohkeesti pitänyt kinuta bentsoja ja vetästä ärhäkästä Leijonaa kitusiin ja lähteä mittailemaan pitkiä puukkoja keskustan yöhön! :wink:

^ Noista beetasalpaajista sen verran, että ne itseasiassa sopivat juopoille erinomaisesti jos niistä kokee saavansa jotakin apua. Kyllähän ne hillitsevät sykettä ja muitakin hermostumisen oireita hieman. Vaikkeivat sitten tuonne psyyke puolelle vaikutakkaan, mutta varmasti jonkinlainen välillinen vaikutus löytyy. Kun pumpusta kierrokset tasaantuu, niin mieli seuraa usein perässä.

Hienoa, että Arkkitehti on kyennyt vastustamaan viinapirun houkutuksia! Jokapäivä se tulee helpommaksi ja aivot sekä kroppa alkavat sopeutumaan uuteen tilanteeseen. Tämä muutos saattaa usein saada aikaan tietynlaista “kitkaa” ja esim. mielialanvaihteluita sun muuta häiriöö, mutta olisi mielestäni tärkeä ymmärtää ja tiedostaa sen johtuvan ainoastaan psyykkisistä vieroitusoireista etanolia kohtaan.

Jos joskus huomaat pohtivasi alkoholistisesti, että “en varmana jaksa olla selvinpäin kun nyt tuntuu tältä ja tolta”, ne kaikki on vain juopon itsekusetuksia, että saisi itsensä taivuteltua taas juomaan. Eli jos Arkkitehti huomaat ajattelevasi juomaan lähtemistä, niin se on vain se addiktio joka sinua yrittää ohjata. Et sinä oikeasti halua itseäsi tuhota.

hyvinhän tää viikko lähti taas käyntii sitä on kohta jo taas pullo viinaa juotu… tos tuli viime viikolla voitettuu vähä raveissa ja huomen tulee loput voitot tilille saa nähä taas mitä tästä viikosta tulee…?

sitä tänää on koti ilta on tää rankkaa tää työttömän elämä…

ja sama meno jatkuu ei kylläkään baarissa sitä kävin tänää raveissa tuli 150 eskoo takkii no sitä ennen hain viinalastin kotiin… rahaa on vieläkin jäljellä ja kotibileet jatkuu… ei tarvinnu baariin lähtee ku ei tullu voittoa… ehkä huomen sit?
ei ihan kaikki järkevintä mutta sitä tulee nykysin taas ajaeltuakin alkoholin vaikutuksen alasena…

voisin vähän enemmän kertoa taustoistani täältä löytyy minusta tietoa lisää olen nimimerkillä näissä ketjuissa ja linkeissä jota ketjuista ja ketjusta löytyy nimimerkillä raamatusta ja ketjun alottaja…

keskustelu.suomi24.fi/node/11274757

“Sen lisäksi, että benzot mahdollistavat helposti rankankin ryyppäämisen jatkamisen, kun niillä saa olonsa korjattua aina ainakin lähes siedettäväksi, niin benzojen/Z-lääkkeiden kiskominen yhdessä viinan kanssa on todella riskaabelia touhua :wink: .”

kuten tuolla aikaisemmassa ketjussa kerron niin olen jo vetänyt ton sekotuksen 2 ja puol kuukautta putkeen vaikka en olekkaan joka ilta vetänyt kaksin käsin vaan maltillisesti…

mutta nytte kyl tuntuu vähän lähtevän käsistä koko touhu sitä ollaan jo taas kumottu ihan liikaa…

Hienoa, hienoa, ettet ole ihan joka ilta vetänyt kaksin käsin, vaan joskus jopa viitsinyt ottaa hieman maltillisemmin, niin voit vielä täällä Vähättelijöissä vähätellä tuota sekakäyttöäsi :unamused: . 2 ja ½ kk:ssa olet todennäköisesti ehtinyt jo kehittää ihan mukavan riippuvuuden alun noihin PKV-lääkkeisiin, etenkin, kun olet niitä alkon kera kiskonut ja huomannut niiden “jeesaavan” oloasi kummasti. Paluu arkeen voi siis olla kohdallasi jokseenkin tuskaista :wink: . Suosittelen kuitenkin aloittamaan sen nyt(siis lopettamaan tuon touhusi), sillä mitä pidemmälle jatkat tuota, sen pahemmaksi se käy. Usko mua. No, et usko kuitenkaan, mutta ainakin sua on varoitettu :wink: . Mä olen kiskonut benzoja säännöllisesti yli 15 vuotta ja tästä ei taida olla enää koskaan paluuta, eikä tämä ole enää edes yhtään hauskaa :frowning: . Niitä pitää vetää, jotta vieroitusoireet, joita pahempia ja pitkäkestoisempia saa tuskin mistään muusta substanssista, pysyisivät poissa.

Alkon ja benzojen sekakäytön tosin lopetin jo vuosia sitten, sillä se tosiaan aiheutti mulla sellaista sekoilua, että hyvä, etten tosiaan päässyt Alibiin :cry: . No, erääseen toiseen julkaisuun, jota en nyt tässä mainitse, pääsin kyllä, eikä juttu ollut mitenkään mairitteleva, eikä siihen edes kysytty lupaani :blush: . Ryyppään kyllä vieläkin, mutta silloin jätän ryynit ottamatta, jottei mitään hirveyksiä enää tapahtuisi. Tosin mun benzoni ovat sen verran pitkävaikutteisia(Syön pääasiassa Rivatrilia ja Diapamia ja Rivatril=Raivotril alkon kanssa käytettynä), että ne saattavat hyvinkin vaikuttaa vielä taustalla, vaikken ottaisikaan niitä samana päivänä alkoholin kanssa, eivätkä ne enää ns. tuntuisi missään. Liekö siis ihme, että vielä nykyisinkin mun kännini menevät aikamoiseksi sekoiluksi, vaikken aktiivista/tarkoituksellista ryynikännäämistä enää suostuisikaan mistään hinnasta harrastamaan.

Vähän on tainnut touhusi lähteä käsistä, joo’o. Älä päästä sitä lähtemään yhtään enempää käsistäsi, koska sillä menolla olet tosiaan pian sellaisessa kusessa, ettet tiennyt sellaista voivan ollakaan :wink: :frowning: . Ja edelleen, vaikket olisi vielä flipannut tyystin tuon sekakäyttösi seurauksena, niin se päivä saattaa vielä hyvinkin tulla. Petollista, hyvin, hyvin petollista…

eilen oli hyvä päivä raveis pääs baariikiin tuli voitettuu 550€ ja bileet jatkuu ja tänää uusiiks :wink:

Mulla taas 11. päivä kuivilla ja duuni maistuu. Priceless! :wink:

^/^^ Hyvä, Arkkitehti :slight_smile: . Miten sulla nyt menee? Vieläkö raittius maistuu hyvälle ja beetasalpaajat riittävät lääkitykseksi?

Luottotiedoilla siellä vasta hyvin näyttääkin menevän :unamused: . Onhan se elämä niin makeaa, niin makeaa välillä, kun rahaa, viinaa, ryynejä ja biletystä riittää :mrgreen: . Pidä nyt ihmeessä hauskaa oikein kunnolla, kun siihen vielä pystyt :wink: .

tähän loppu bileet taas kerran, takki tyhjä ei oo rahaa ees ostaa kahvi kuppiakaan :smiley:
meni pelit päin männikköö raveissa ja loput kurkusta alas…

väillä naureskelee sitä että on taskut ja lompakko täynnä rahaa ja sitten seuraavana tai parin päivän päästä ei oo enää mitää… :unamused:

onneksi sitä on kaapit täynnä ruokaa ja viinaakin riittä seuraavan tuki päivään kun tissuttelee maltillisesti ehkä sitä vois yrittää pitää muutaman ihan nollatoleranssi päivä pitkästä aikaa? :wink:

tulihan sitä tas oltua keskiviikostasti liiketeessä ja vedettyä kaksin käsin tappiin asti baarissa aamusta jo alotettii.

eilen tääs kunnon lääke setti huiviin se on aina kun on tommosen pitemmän jakson ni muuten riittä ihan normipäivä setti mut pitemmän jakson päällä joutuu tohon settiin lisää muuutaman ekstra läääkkeen joka sineitöi varmasti sen että ei tuu mitään kummempii oloja

tänää ei mitään kummepaa olo olekkaan mitä nyt päässä tuntuu vähän oudolta mutta ei muuta :slight_smile:

sitä joutuu välillä kun ottaa kunnon bileviikon tai viikot ni vetää ton normilääkesetin lisäksi noi ekstra lääkkeetkin et pystyy jaktkaa eli kova migreeni lääke ja pahoinvointi lääke päälle…

tos laskekelin et on tullu ihna hyvin voitettuu raveista 8 päivässä 2800€ ja viime viikolla oli hippasen kallis 4 päivvää tuli hinta lapuks 4 päivältä 1000€ ja tosta ei menny ku 100 peleihin ja nytten on koko 2800€ taas tuhlattu 8 päivässä tos oli kyl ne pari väli päivää ku edellinen voitto ehittii tuhlata tosvälis tämä vileä työttömänä menny 60-50% eli 60 posenttii hurvitteluun ja 40 peleihin :smiley: :wink:

se on muuten enää viikko aikaa kun vipit rupee paukkuu punaselle ja siitä n. 60 päivää ja luotto tiedot on menny :confused:

^ Kuulostaa suhteellisen vittumaiselta tilanteelta. Tulee nimittäin jossain vaiheessa seinä vastaan ja sitten kun pitää lähtee purkamaan peli, bentso ja alkoriippuvuutta kaikkia yhdessä tai erikseen, niin se on tuskien taival, mutta hyvin opettavainen kokemus toisaalta :smiling_imp: