Vähentäjän itsetarkkailuketju

Mahtavaa että aina välillä parannut alkoholismista :hugs: toivotaan että ett enää tänä vuonna sairastu uudelleen.

Hulvaton ketju sinulla tässä kyllä, jatka ihmeessä päivittelyä tänne :relieved_face::sweat_smile:

1 tykkäys

Silloin kun ekaa kertaa aloin lopettamaan, se kesti melkein 10 vuotta se vähentäminen ja lopettamis-yritykset. Lopulta onnistuin ja olin melkein 7 vuotta juomatta.

Nyt tää toinen lopettaminen oli helpompaa päästä alkuun, kesti vain noin vuoden, vajaankin saada päätös tehdyksi.

Sun ketju on ollu 4 vuotta, kyllä se vielä siitä lähtee lutviutumaan :smiling_face_with_sunglasses:

1 tykkäys

Kiitoksia tsempeistä.

Tässä on nyt taas hetkosen aikaa ollut kirjoittamatta, joten pienet kuulumiset. Hyvin on mennyt pääosin. Oli tuolla muutama pätkä kun venyi juominen hieman pidemmäksi mitä etukäteen olin suunnitellut. Mutta ei ollut kyllä varsinaisesti vaikeata lopettaa. Pikkujoulukausi kaiketi?

No mutta vaikka oli tässä pitkät lomat, niin jouluna ja uutena vuotena ihan vain selvinpäin olin, ja mikäpäs sen mukavampaa.

Ilolla myös huomasin että nikotiiniakin voi nyt käyttää ilman että se repeää isoksi addiktioksi. Toki senkin kanssa täytyy olla varovainen, kuten alkoholinkin kanssa ettei jatku käyttö riippuvuuden puolelle.

Mutta mutta, sellaista tässä. Tuskin tässä tammikuussa tulee pahemmin alkoholiin koskettua, mutta riippuu vähän onko jotain tapahtumia. Ylipäänsä alan olemaan sitä mieltä että turha minun on noita käyttää paitsi erityistapahtumissa.