^ hieman samoja olen itsekin ihmetelly tässä melkein puolentoista vuoden aikana… toki muutamaaan kertaan myös itse joihinkin keskusteluihin vähän tikulla söhinyt… mutta myös tuota noiden joidenkin keskusteluiden ja keskustelijoiden tarkoituksellisuutta tälläisellä palstalla olen ihmetellyt… olen tullut osittain tulokseen, että joillakuilla ei vain ole elämässään tarpeeksi tekemistä…tahi sitten koko raitistuminen on niin paljon kietoutunut tänne P.linkkiin, että vielä vuosienkin päästä täällä on vaan pakko kinata ja jankata kaikenmaailman asioista mitkä ei itse palstan aihepiiriin kuulu millään lailla…tai sitten vaan joistakuista tulee ja on tullut pirun kiukkuisia ilman alkoholia ja se paha olo pitää purkaa jossain… tiedä tätä nyt sit?
…olen vieraillut tuolla vähentäjien puolella muutamaan kertaan ja lueskellut siellä juttuja ja todennut keskusteluketjujen olevan positiivisia, kannustavia ja rakentavia…täällä nykyään jopa ehkä harvemmin tällaisiin törmää!
No jokatapauksessa itsekin olen huomannut tästä plinkistä tulleen hieman addiktoiva, joten nykyään kun jo tunnen eläväni vakaalla raittiilla pohjalla, pyrin irrottautumaan myös täältä poliittisten yms taistelujen alueelta pois!
Jatkakoon tästä nyt vaikka joku perusjankkaaja agendaansa…sori Randall muute jos tämä sinunkin ketjusi muuttuu nyt tämän myötä taistelutantereeksi!
Niin ja tsemppiä sinulle hyvin alkaneen raitistumisen alkuun ja jatkoon! ![]()