Uusi elämä

Seurailin tässä krapuloissani tätä palstaa koko eilisen päivän.

Suurin syy että tänne kirjoitan on että elämä mennyt pisin vittua tässä viimeisen kuukauden.
Tai no kauemmin, mutta ikinä en ole dokannut 2,5viikkoa putkeen. Vai oliskohan jo yli 3viikkoa,en muista.

Olen 21-vuotias mies. Dokaus on ollut pelkkää viihdekäyttöä pääasiassa vloppusin. Eikä putkia (yli 2pv oikeastaan ikinä)

Mut lauantaista eteenpäin olin ihan sekaisin,tärisin jopa kännissä, näin ihme asioita mistä en ole varma oliko ne unta vai mitä. Sunnuntain otin kanssa täyden kännin päälle. Maanantaina en enää pystynyt syömään vaikka olinkin humalassa, joten silloin päätin että nyt tämä paska saa riittää, tiistai päivän hikoilin koko päivän sängyssä sain koko päivän aikana mustikkakeittoa alas purkillisen, en juonut lainkaan alkoholia. Tänään oli sen verran paska fiilis edelleen että päätin syödä yhden bentson ja hain 4 kaljaa kaupasta että saisin syödyksi. sain tuo bentsoreseptin tammikuussa ahdistuksiin mitä iskee aina välillä. Ja sama purkki menossa edelleen, en siis bentsokoukussa ole.

Onko tämä siis jo täyttä riippuvuutta vaiko mitä tuon alkon kanssa?

Tuli sekava viesti, koitan parannella kun ehdin.

.

Niinhän siinä kävi että sain syötyä kunnolla ja olo koheni lähes normaaliin. Tai no onko se silloin normaali kun olet 3 kaljaa juonut ja bentson vetänyt. No ei vitussa. Tuntuu että kunnon darra on biitattu ja taas voisi juoda lisää 2viikkoa.

Olisin mieluusti alkoa vetämättä mutta kun tälläisen putken jälkeen se on vitun vaikeata. Jos nyt lähtisi terveyskeskukseen niin meneekö sieltä tieto työterveyslääkäreille (yksityinen)? Voisin mennä yksityiselle mutta se ei onnistu koska millä minä siellä kerron että olen sairaslomalla vetänyt viinaa ja nyt pitäisi irti päästä. Ja minkälaista apua sieltä saisi? Tiedän taas vitun hyvin että kello 20.00 olen täydessä kännissä, koska pelkään että samanlainen darra iskee päälle.

Ei tämä voi jatkua näin. Pilaan kaikki ihmissuhteet kännissä, selvinpäin olen kaikkien mielestä mukava.
Esimerkkinä voisi heittää että viime aikoina tapailin 3kk yhtä naista, sitten rupesin dokaamaan ja sen jälkeen rupesin kaikkea paskaa lähettämään sille kännissä ja eipä ole sitäkään naista enää.

Lisäksi voisin kertoa että toleranssini on niin korkea että tiesin tuossa joskus että nyt ei ole kaikki okei. Puhalsin ambulanssissa 4.2promillea mitä ambulanssikuskit eivät uskoneet kun puhuin täysin selvästi. Soitin tämän ambulanssin itse ja sanoin että viekää mut pois etten juo enempää. Vastauksena oli että mene nukkumaan. Pelkään tosi pahasti että tässä tapahtuu jotain kun pystyn tuollaisia määriä juomaan.

.

Mä satun tietämään että työnantaja ei ymmärrä. Saisin hoidon katkasussa varmasti, mutta se tietäis potkuja. Seuraus: Työtön->juomista lisää->kämpän menetys->kadulla. Tällä hetkellä olen sairauslomalla muiden syiden kun juomisen takia. Eli olisiko tässä ideaa hakea lisää sairaslomaa tämän syyn takia ja mennä katkolle sen ajaksi? Saan viikoksi kyllä vaan aina sairaslomaa kerrallaan.

Joo, kyllä mä sinuna menisin sinne katkolle.

Salaileminen työnantajalta kyllä lisää ahdistusta, mutta itse valitset. Mutta tosiaan; se katkasuhoito vois olla ihan paikallaan. Omat voimat taitaa nyt olla vähän vähissä? :slight_smile:

Omat voimani on finaalissa. Googlea selailin ja eikö se katkasu ollut stadissa hangonkadulla, vai tuolla espoossa? Ja sinne voi kävellä vaan sisään?

Jos oot helsinkiläinen niin Helsingissä on useempikin katko; esim. just Hangonkadulla. Sisäänottokäytännöt voi vähän vaihdella, voihan varmuuden vuoksi soittaa ekaks. Aamulla niihin kuitenkin otetaan sisään.
Tsekkaa tuolta lähin A-klinikka ja soita sinne tai mee käymään heti aamulla.
a-klinikka.fi/yhteystiedot/s … n/helsinki

Jos oot espoolainen, niin Leppävaarassa on Espoon A-klinikan katko ja Matinkylässä kaupungin oma katko “Emppu”.

Pärjäile.

Oon helsinkiläinen. Mä en löytänyt muuta kun ton hangonkadun, onko lähempänä itää yhtään? Mä haluisin suoraan jollekkin suljetulle osastolle, lähden heti kävelemään kun krapula pahenee. Eikai noista pääse sitten pois?

.

Mielipide. Kaikilla on sellainen.

Mä lähin sairaalaan. Olin tosi kovassa humalassa taas. jopa sairaankuljettaja sanoi että sun kämpässä haisee paska. johtuiskohan vanhentuneista katkaravuista,tiedä siitä. Mä itse tuoksuin kuulemma hyvältä. Lähin sairaalasta pois (päivystyksestä) kun en jaksanut odottaa apua. Halusin juoda lisää ja taas vituttaa. Sain jostain kumman syystä naiselta anteeksi. Voi jumalauta, tarvitsen apua. Nyt se selvis itelle kunnolla.

.

youtube.com/watch?v=OMJCI2PcoAA

Täällä valitettavasti on dokaaminen in. En nyt kerro kummassa asun mut jommassakummassa.

ja vitun dokaaminen on in. ma saan apua lopettamiseen taalta, eihan kytat joudu linnaan?

Niinkuin huomaatte, en pysty kontrolloimaan itseäni enää. En tiedä mikä päivä on nyt katsomatta oikeeseen alakulmaan, kalja ei auta krapulaani. Tuntuu että menetän järkeni. Saan ambulanssin tulemaan heti mutta mitä mä siinäkään sanon? Heittävät marian sairaalaan kyllä, juoppoja kun ei oteta muualle. Ja siellä en jaksa odottaa tunteja, lähden pois. En oikeasti pysty enää tähän, en saa itseäni mihinkään muutakun humalassa. Voi helvetin vittu.

Moi
Hae lisää sairaslomaa. Mene katkolle. He antavat kyllä rauhoittavia yms. kun puhallat nollan. Eli ns. “Kostianpään kautta” jossa selviät, sitten pääset kuivalle puolelle ja voit olla siellä niin kauan kuin haluat tai poistua, mutta itsesi kannalta siellä kannattaa olla, levätä, syödä jne…
Tv.Tuppi

Katkolle saa mennä promilleissa, mutta bentsolääkitystä saa vasta kun promillet laskenu alle 0,5.

Katkolla ollaan vapaaehtosesti, eli kyllä sieltä pääsee pois jos välttämättä haluaa. Jopa huumekatkolta jossa ollaan suljetulla lukkojen takana, pääsee ulos jos haluaa keskeyttää hoidon.
Valitettavasti, maybe. :slight_smile:

Mutta nyt joutuu drettiei sen verran pinnistämään itse voimia, että etsii sen lähimmän katkon ihan itte ja hakeutuu sinne. Ei tuo lopettaminen nyt ihan omin voimin taida onnistua, eikä mihkään AA:hankaan voi sentään ympäripäissään mennä.

Voimia.

Moi
Juuri tätä tarkoitin. Sinne saa mennä päissään mutta kostianpään kautta jossa ensin selvitään ja sitten pääsee kuivaan päähän. Tää tämän paikkakunnan “slangia” :laughing: . Itse viihdyin siellä yhden vuorokauden ja lähdin lätkiin.
Siellä oli porukkaa jotka oli olleet siellä ties kuinka monta kertaa, mutta se oli heille ihan ok. 27 e/pv. Saat syödä,aamiaiset,päivälliset,majoitus jne… tuon 27 euroa päivässä tosi alkoholisti pistää päivässä viinaan.
Tv.Tuppi