UUDET TULOKKAAT.

Joo mä oon kans uusi täällä, mitäköhän tässä sitten pitäis kertoa. Tuntuu että hulluimmat sekoilut ja radotukset ois vähän jäänyt jo taakse, yritän vähän streittaa tässä ja pistää elämää kuntoon. Elämä on tylsää ja maistuu puulta.

^Ei elämä niin tylsää oo. Kyllä se siitä alkaa maistumaan, kun aikaa kuluu. Tää voi olla vähän väärä paikka kuivatteluun. Kantsii joko tulla meidän foorumille tai sit mennä tuonne plinkin kuivuriin. Meidän foorumin linkki löytyy allekirjoituksestani ja foorumimme on siis päihdefoorumi siinä missä tämäkin, mutta siellä ei ole ihan niin kahjo meno kuin täällä vaikka sensuurimme onkin lievempi, kuin täällä. :smiley:

Tällä hetkellä elämä on nimenomaan tylsää, koska ei oo mitään koulua tms. rutiineja, ja kun kavereita surullisen harvoin tulee nähtyä muuten kun jonkinmoisen kuosaamisen merkeissä → istun yksin himassa selvinpäin päivät pitkät enkä oikeen tiedä mitä tekis. Tuntuu muutenki että elän jotain ihme välivaihetta mun elämässä.
Enkä mä nyt ihan täysin meinannut kaikkea lopettaa edes, lähinnä noi nopeet vaan ku ne tuppaa maistuu liian hyvin. Lisäks seulojen takia joudun nyt väliaikaisesti luopumaan rakkaastani kannabiksesta, nyyh.

TÄLLAINEN -86 syntynyt nuori mies mogadishusta :slight_smile: Viina vieny viimeset 9vuotta sekakäyttöä pillerit/subu/bensa/butaani/hasis tullu tutuksi myös joten aika tutkalla oltu. Mutta viina on ollut pahin mahdollinen ongelma, siitä lähtien kun siihen tutustui.

Kuules, kun täältä voi saada oikeita kavereita, kun hetken näissä porukoissa pyörii. Eli koska yrität pysyä suht selvänä ni tutkaile just esim. josko kuivurin väestä jotkut ees kertoo asuinpaikkakuntaa. Tai sit kerrot ite missä päin vaikutat. Sit vaan sovitte kahvitreffit ja näin sulla saattaa kohta olla uus kaveri. :slight_smile: Meidän foorumilta taasen löytyy kokoontumisaula, jossa voi yrittää sopia tapaamisia. Myös ihan altailla voi kysellä ihmisten asuinpaikkoja ja voi myös etsiä kavereita. Se kun on suljettu paikka niin siellä on jotenki turvallisempi kertoo enemmän itsestään, kuin täällä ja siksi sieltä saattaa löytää helpommin kaveria kun vaan käyttää siihen hieman aikaa. :slight_smile:

En mä nyt täällä oo kavereita kuitenkaan etsimässä, kun kyllä mulla niitä on, osaan vaan taidan katkaista vähän välit… Ei huvita hirveemmin pyöriä minkään pirinisti rikollisten rottien kanssa, jos nyt näin kauniisti ilmaistaan. :smiley: Pitäis vaan niiden loppujenkin kanssa kai opetella olemaan ihan selvinpäinkin, ettei aina vaatis vähintään sitä alkoholia tai pilveä. Rekkasin foorumille oikeastaan siksi, että täällä saan puhua päihteistä niin paljon kun sielu sietää, koska nehän mua oikeesti kiinnostaa. Liikaa. Ja kavereiden kanssa en viitti puhua huumeista hirveesti, koska sehän nyt on tylsä puheenaihe ja aika köyhä elämä on jos ei muu kiinnosta. No mulla on köyhä elämä, minkäs teet.

“En mä nyt täällä oo kavereita kuitenkaan etsimässä, kun kyllä mulla niitä on, osaan vaan taidan katkaista vähän välit… Ei huvita hirveemmin pyöriä minkään pirinisti rikollisten rottien kanssa, jos nyt näin kauniisti ilmaistaan. :smiley: Pitäis vaan niiden loppujenkin kanssa kai opetella olemaan ihan selvinpäinkin, ettei aina vaatis vähintään sitä alkoholia tai pilveä. Rekkasin foorumille oikeastaan siksi, että täällä saan puhua päihteistä niin paljon kun sielu sietää, koska nehän mua oikeesti kiinnostaa. Liikaa. Ja kavereiden kanssa en viitti puhua huumeista hirveesti, koska sehän nyt on tylsä puheenaihe ja aika köyhä elämä on jos ei muu kiinnosta. No mulla on köyhä elämä, minkäs teet.”

Mulla sama, muuton ja muutoksien takia tullut hajurakoa entiseen, hyvä niin, kai :open_mouth: Ja lisää muutoksia tulossa, kun muutan taas. Osais pysyä erossa tietyistä piireistä niin hyvä. Toisaalta elämästä on tullut helvetin tylsää, kun ei vauhti tuo vipinää. En ole vielä kohta puolen vuoden jälkeen löytänyt tilalle mitään terveellistä. Ja ei tosiaan jaksa vanhojen kamujen kaa jutella; se on sellasta kuivanarkkausta :frowning: Himoilen kyllä mielessäni vaikka mitä, mutta kiltisti olen ottanut vaan ne mitä lääkäri määrää.
Kuivaamoon en halua liittyä, koska tää on niin kiikunkaakun, että käyttäskö vai ei…

Jokainen päivä kun et käytä on SUURI voitto ja lisää mahdollisuuksia olla kuivilla, erittäin hyvä. Jos satuttumalta repsahdat niin heti poikki kun tiedät että pystyt mutta älä kuvittele että kuukaudenpäästä pystyt, se on kuin ikuisella laihduttajalla joka vaan lihoo ja lihoo.

Sillä ehdotin kavereitten etsimistä täältä, että täälä on niitä kuivilla olijoita (heidän kanssa et ole tottunut vetämään ja siksi hengailu olisi helpompaa), jotka just jaksaa jauhaa päihteistä, muttei vedä niitä. Kelaa nyt muakin; oon käytön lopettanut henkilö, joka pyörittää päihdefoorumia. En ole pirinisti tai rotta, mutta puhun paljonkin aineista ja käytöstä. :smiley:

Hmm, onhan tuossa pointtia!

Kannattaa oikeasti kyllä pysyäkkin tietyistä piireistä erossa. Oon vasta tässä ihan äskettäin oikeesti vähän avannut silmiäni ja alkanut miettiä kenen kanssa pyörin. Ja on alkanut muutenkin suorastaan oksettaa piri, ja se mitä se tekee ihmisille. Vaikka siitä ennen niin pidinkin, ei tee enää edes mieli koskea moiseen. Oon niin onnellinen että mulla alko itellä vähän hälytyskellot soida, vaikka niin oon aina pitänyt itteeni viihdekäyttäjänä, alko mennä kyllä selvästi vähän överiksi touhu. Musta on kai tulossa huumevastainen, haha, sellanen huumevastainen joka polttaa pilvee ja syö sieniä!
Kannattaa vähän kelailla asioita, ei se vauhti oo mitenkään hienoo.

joo oon pari kyppinen subu koukussa oleva mies subu blossit ja ryynit pääsääntösimmät päihteet joskus pirii,napsui,herskaa ,kolaa ynm nyt olen vieroitukseen viikon päässä lähössä et toivottavasti täätästä paranee :unamused:

Joo siis oon 19-vuotias nainen, jolta löytyy seitsemän vuoden päihdehistoria. Viimisin rakkaus on ollu subu, josta tosin oon just vierottautumassa. En tosin ikinä pääse päihteistä täysin eroon, essoista ja tramaleista en luovu! :smiley:

Tällä hetkellä oon ihan masentunu, koska en enää vedä subuu. En oo nähny mun kavereita kahteen viikkon, koska oon linnottautunu tänne mun kämppää, en haluu tänne ketää, mut en myöskää haluu mennä ulos. Haluun olla yksin, mut sit kuitenkin toisten kanssa. Olo on ihan helvetin yksinäinen.

heiii,
22 vuotias nainen/tyttö olen ja sivusta seurannut plinkkiä satunnaisesti reilu vuoden ajan.
Päihteitä käytän, liikaa…päivittäin menee subu- josta tarkotus kyllä päästä eroon.
Pilvee tulee myös poltettua sanotaanko viikottain.:wink: siitä en luovu :wink:)
tutuks tullu myös piri, ja bileissä toki hapot, naksut yms kiva… alkoholia en käytä nykyään juuri lainkaan, joskus juhliessa voin muutaman ottaa.
Eipä muuta…hei vaan kaikille!!:slight_smile:

niin, ja etelässä asustelen- etelä-suomessa. :smiley:

Meikäläinen on -84 syntynyt naikkonen, pari kuukautta sit pääsin korvaushoitoon, alotin sen avoalotuksena ja tässä nyt yritetään parhaansa mukaan päästä jaloilleni
Alottelin jo viime vuoden keväällä tekemään töitä tän päihderiippuvuuteni kanssa, samaan aikaan kun alkoi korvaushoidon arviointi, bentsoista pääsin vuosi sitten eroon, loppu kesästä tuli muutama lipsuminen ja viimeset ns.paskaset seulta eli seuloissa näkynyt muutakin kuin bubre on viime vuoden syyskuun alusta. Piriä on tullut vedettyä viimesen vuoden aikana joitakin kertoja mut en kaipa sitä todellakaan enään elämääni sotkemaan… :confused:
Koen saaneeni tän hoidon kautta uuden mahdollisuuden elämääni… Helvetisti on on töitä vielä edessä päin ja tuskin koskaan pystyn sanomaan että olen voittanut päihderiippuvuuteni.

No mutta se siitä, en oikeen osaa kertoa ittestäni mitään… joten lopetan tähän…

Muutama viimeinen viestin kirjoittaja nuoresta iästä huolimatta osoittaa oikean suunnan ja pakolla ei ketään saa iroitettua. Tulevaisuus ei olekkaan lääketehtaiden voittokulkua mikä on hyvä.

En oo ittestäni kertonut mut nyt sit avaudun.

Kaikkee oon kokeillut ja 23v jätkä tku seudulla liikun.

En jaksa oikeesti luokitella mittää mut tiiän että täällä sivulla on samantapaisia ihmisiä ei tääl muuten porukkaa hengais… Nii oon aika positiivinen ihminen ja hyvää seuraa omasta mielestä. ei kukaa oo mitää paskaa sanonu ikinä tai puukkoo kylke vaa…no ei kai :smiley:

Joensuusta 20v nuori miäs. Sekoiltu ihan tarpeeks, 7v masennus takana ja ens kuussa ADD testeihin, Concertoja vailla kun ei pysty mihinkään keskittymään vaikka muuten ihan tyytyväinen elämään. Kouluun jos syksyllä suuntais taas. :slight_smile: Ottakeehan jenssiläiset yhteyttä!

En ole ihan uusi tulokas kun puoli vuotta olen täällä pyörinyt mutta esittelen nyt kuitenkin itteni.
Eli: Olen 36v mies jolla noin 18 vuoden bentsoriippuvuus, joskus nuoruudessa erittäin vaikea alkoholiongelma josta onneksi pääsin. Miedot opparit kuten kodeiini maistuu myös mutta jätin tänäänkin väliin vaikka ois ollu mahdollisuuus ja harkitsin vahvasti.
Kaikenlaista ongelmaa on ollut masennuksen, ahdistuksen, ym.kroonisten sairauksien kanssa. Vuosi sitten olin myös aika vakavassa tapaturmassa.
Naimisissa olen raittiin naisen kanssa ja itselläkin on yritystä päästä jokapäiväisistä ryyneistä mutta nyt oon taas ratkennu Xanoreihin, pameihin ym.
Toivotan oikein paljon tsemppiä ja voimia kaikille, varsinkin nuorille jotka yritätte aineista irti.

Moikka vaan kaikille…!

Lyhyesti minusta, olen 41 vuotias nainen, lähinnä’ “viikonloppujuoppo”

Arki kuluu normaalisti töissä, kotihommissa ja harrastuksissa mutta kun töistä pääsee perjantaina…
niin korkki aukee ja se on osein sunnuntaisinkin kun on vähän korjailtava…

Onhan tämä tietenkin jo vaikuttanut esim. unen laatuun ja mielialaan… mutta …siksi olen kirjautunut tänne
josko jotain apua ja vertaistukea…