Yö taas liki yhtä surkeesti ja kun stilnoctia menee 20 mg niin eipä tehoja ole enää?
“Keissi” viime yön “tapahtumista”:
-klo 1800
diapam 5, (kipulääkitystä ibup, panad),
-klo 2230
2 stilno puol, opamox klo 2400,
-klo 0100 3. stinoct puol,
zzzzzzzzzzzzzz
-klo 0400
2. diapam 5 ja
4. stilno puol
-huom paita hikimärkänä?!!
zzzzzzzzzzzzzz
-klo 0700
ei kovin virkee olo
eli bentsoja yht luokkaa 50 mg 
…
Mistähän mulle sellainen kuva että ETTEI saisi ottaa stillnoct kanssa benstoja että se heikentää stilnoctin tehoja?
-ja vielä jos tyhjään vatsaan söisi olisi tehokkaampi?
…
No jotain positiivistä eli se tavoite 4 vrk ilman alkoa meni 
…
Oletteko törmänneet tällaiseen ravintoprosessiin jonka juju nukkumisen kannalta olisi siinä
että iltapalaksi pikkasen lihaa ja jälkiruuaksi pikkasen makeaa?
Liha sisältää proteiinia joka taas kostuu aminohapoista joita noin 20 eri lajia
Eräs on tryptofaani ja tryptofaanista elimistö tekee mm. serotoniinia ja lopulta melatoniinia
Ongelma on siinä että aminohapot kilpailee keskenään imeytymisestä ja usein juuri tryptofaani jää muiden jalkoihin
MUTTA ottamalla iltapalalla vähän makeaa, sokerista niin sokeri estää muita amonohappoja imeytymistä mutta AUTTAA trypton iimeytymistä ja tästä prosessista tuloksena sitten parempi olo ja syntyy lopulta melatoniinia unta varten
(tässä prosessi oletetaan että B-vitalähteitä on syöty ja siten että juu B3 vitaa on elimistössä riittävästi ja kuten tunnettua mm alkoa ja sokerit kuluttaa B-vitoja)
Joskus (ennenkuin rankemmin aloin dokaan) olen noin toimien jotenkin parantanut LUOMU-nukkumista mutta nyt kaiketi olen jo liian koukussa uni-bentsoihin ettei luomu oikein toimi enää…
Toki ihan melatoniini pilleri väsyttää mutta ei tee uniseksi…
…
Ideoita kommentteja otetaan väsynein mielin mutta ilolla vastaan