Mun lopetusyritykset ovat olleet aika säälittäviä… Parhain on kestänyt viisi päivää, ja sitten ajattelin, ettei se yksi rööki aamulla kai haittaa… Bullshit!
En kyllä ole kertaakaan ajatellut lopettamista jonkin laastarin tai purkan avulla, olen vain ajatellut, että olen selvinnyt sellaisista kamareflloista, ettei se rööki tunnu miltään. Mutta on se vaan helvetinmoinen koukku.
Mikä on teillä toiminut parhaiten, lääst6äri, purkka, mikä tahansa rukoilua myöten! Kertokaa!
Äh, olen vasta vuorokauden ollut ilman tupakkaa, mutta kyllä vituttaa!! Aion lopettaa nyt viimeisen kerran. En tiiä johtuuko tupakasta, mutta kamala angsti ja itkettääkin. Onko mahdollista, että tupakan takia ois niin angstipanksti… ehkei. Aion tehdä mitä tarvii. Laastareita, purkkaa, pastilleja pirusti, mitä vaan. Ja varmaan tulee parit rauhottavatki naamaan vedettyä.
^ kyl mul on tullu tosi kurjimusoloja ilman röökii, joten en yhtikäs ihmettelis, jos ankstipanksti johtuis siitä. Mul on niksupurkka. Hyvän makustaki. Välil retkuilutaki tullu, ku toinen poltti lähes ketjus vieres, mut ny ei o sitä ongelmaa. Enimmäkseen olen ollu tupakoimatta siitä asti kun tän topikin laitoin.
^ kyl mul on tullu tosi kurjimusoloja ilman röökii, joten en yhtikäs ihmettelis, jos ankstipanksti johtuis siitä. Mul on niksupurkka. Hyvän makustaki. Välil retkuilutaki tullu, ku toinen poltti lähes ketjus vieres, mut ny ei o sitä ongelmaa. Enimmäkseen olen ollu tupakoimatta siitä asti kun tän topikin laitoin.
Itse olen pitänyt pääni siinä suhteessa että en ole varsinaisesti tupakkaa polttanut tänä vuonna
muuta kun möyhyjen seassa. eli olen siis pysynyt päätöksessäni, jonka tein tammikuussa.
ei ole tarvinu yli puoleen vuoteen köhiä sitä mustaa limaa kurkusta joka vitun aamu.
ei yhtenäkään aamuna, ennen se oli ‘normaalia’
->Järkyttävä tupakanhimo ja vitutus. (noin viikon)
->Kohtalaista tupakanhimoa ja tunnetta, että mitä vittua nythän mun pitäs polttaa rööki, esim aamulla ja kahvin yhteydessä. Alkoholilla sortuminen tapahtuu jo tässä vaiheessa. (pari viikkoa)
->Ja sitten se kääntyykin syväksi masennukseksi ja tapahtuu sortuminen.
Röökiä menee noin aski päivässä, polttanut olen 5v. Väittävät, että lopettaminen piristää ja parantaa mielialaa, itselläni päinvastoin. Enimillään olen 3kk jaksanut olla ilman.
2 päivää polttamatta. Kuukausi sitten yritin tupakkalakkoa, olin 5pvä ilman tupakkaa ja sit meni hermot yhteen asiaan ja oli pakko saada tupakka Jospa nyt onnistuis paremmin… toivoa sopii.