Tramal

Turhaan siitä tramadolia syytät. Olisit jättänyt ne shotit ja sen kodeiinin väliin niin tuskin olisi tullut huonoa oloa.
:wink:

Kalapuikot ja Tramal on aika sama juttu. Yksinään ihan hyvää, mutta kastike pilaa. Tramal ja viina on vähän sama juttu kai kuin vaikka etikka ja mansikat :angry:

Ei se kyllä kaikille sovi, tiedän monia joille pelkät tramalit ovat epämiellyttävä kokemus.

Subujahan kyllä väärennetäänkin, joten on niitä eritasoisiakin.

Niin, voittaa ehkä sinun kohdallasi CP. Minä en saa Tramalista mitään irti, paitsi jalkasäryt lähtee kovissa refloissa, kun lätkän vetää.
Subusta olen saanut erittäin hyviä oloja, joskaan en pitkään aikaan… :frowning:

Ai niin, oli tuossa yksi kerta, jolloin tapahtui ihme: olin pitänyt kaksi välipäivää ja ennen sitä vetänyt hyvin pieniä määriä Xonea viikon verran ja kun sain kasin texiä kouraani, ja heitin hihaan puolikkaan, niin nuokuin kuin lammas koko illan. Eipä ole tapahtunut naismuistiin moista! :open_mouth: :smiley:
t.KH

Jos verrataan kodeiiniä ja tramadolia, niin millainen ero näiden tuottamalla vaikutuksella on? Itsellä nollatoleranssilla tuollainen 100-150mg annos kodeiiniä tuottaa todella miellyttävän olon. Piristääkö tramadoli enemmänkin, kuin tuo euforiaa? Saako samankokoisesta annoksesta tramadolia - mitä olen ottanut kodeiiniä - samanlaista euforiaa? Olen ajatellut ottaa kerralla kunnon tutustumisannoksen tramadolia - onko 300mg nollatolella paha annos? Tiedä sitten, voisihan tuota kokeilla ottaa ensin 100mg, sitten 200mg ja lopulta 300mg. Yli 300mg annoksiahan ei suositeltu, koska alkavat tuottaa liian paljon sivuvaikutuksia. Onko käsitykseni siitä, että tramadoli olisi voimakkaampi opioidi, kuin kodeiini oikea? Kuulisin mielelläni vertauksia samankokoisten kodeiini- ja tramadoliannosten vaikutuseroista.

Itsellä meni viime kesä kodeiinin ja tramadolin merkeissä. Useimmiten otin molempia samanaikaisesti, niin että kodeiinia meni noin 60-250 mg ja tramadolia noin 150-400 mg. Kivaa oli. Kerran otin aamupäivällä 60 mg oksikodonia, muutaman sata milligrammaa tramadolia ja iltamyöhäsellä DXM:ää. Sain siitä lieviä kouristuksia.

Mielestäni tramadoli nousee hitaasti eikä aiheuta yhtä hyviä nousuja kuin kodeiini, eikä sen vaikutus nouse annosta nostamalla yhtä paljon kuin kodeiinilla. Tramadolilla on myös jollain tavalla erilainen vaikutus kuin kodeiinilla, ehkä jotenkin enemmän mielialaa nostava kuin fyysinen. Pidän kuitenkin enemmän siitä kodeiinin fyysisyydestä ja niistä nousuista. Mielummin otan 200 mg kodeiinia kuin 200 mg tramadolia. Mieluiten tietty molempia!

Milligrammamäärien vertailu on sikäli hankalaa että kodeiinin vaikutukset kasvavat annosta nostettaessa enemmän kuin tramadolin. 400 mg kodeiinia on kovin eri tuntuinen kuin 200 mg kodeiinia, mutta 400 mg tramadolia ei tunnu paljon kummemalta kuin 200 mg tramadolia. Tämä on vain subjektiivinen näkemykseni, en tiedä pitääkö paikkansa.

Taidanpa ensimmäistä kertaa testata nyt tramalia, 200mg olkoon testiannos. :slight_smile:

[EDIT: sinne meni, korkkaanpa vielä yhden oluen tässä odotellessa…]

Hmmn. Yli tunti jo ottamisesta ja ehkä vähän vaikuttaa. Voi olla placeboakin. :unamused:

Murskattuja depotteja siis 200mg, koskahan näiden pitäis ruveta kolisemaan?

Mietin vaan että pitäisköhän sitä vielä 100mg ottaa lisää…

söin 300mg x 2 depotteja runsaan viinan kanssa. ei vaikuttanut, olin vaan erittäin sekaisin :unamused:

epäilen, että jos haluaa fiiliksiä, olis parempi olla normaaleja ei depot tabletteja.

Mäkin kokeilin juuri ekaa kertaa Tramalia. Otin varmuuden vuoksi vain yhden 50mg:n kapselin (olen pienikokoinen enkä ole ennen ainetta kokeillut). Kodeiini futaa mulla normaalisti melko pieninäkin annoksina, nyt olen syönyt sitä niin paljon että alle 150 mg ei sano enää mitään.

Enpä tiedä, nousi tosiaan hitaasti ja oli selvästi erilainen kuin kodeiinin aikaansaama olo; jotenkin “keinotekoisemman” oloinen, kodeiini on paljon lämpimämpi ja pehmeämpi, kokonaisvaltaisempi. Jossain vaiheessa olo oli aika hilpeä, nauratti ihan älyttömät asiat. Pahoinvointi oli melko voimakas, ilman sitä kokemus olisi voinut olla miellyttävämpi. Ehkä jonkun pahoinvointilääkkeen kanssa voisi kokeilla isompaa annosta, jos siitä saisi enemmän irti.

Luulis että tuo depot-ominaisuus lähtisi kohtuu hyvin murskaamalla tabletin?

Noin vartti sitten otin 100mg lisää, murskasin ja heitin murut sätkäpaperiin ja pommina alas. :slight_smile:

mulla kesti noin 1-2 tuntia, niin alkoi maailma sumenemaan. ei vissiin sovi yhteen ssri-lääkityksen, pilven ja viinan kanssa. en tiedä pahoinvoinnista, koska kyseisen illan muistikuvat ovat aika hämäriä.

Kyllähän niillä tekee…orastavan opiaattiriippuvuuden kukoistuksen siemenen! Eli mitään järkevää niillä ei tee, ellei kaverisi ole lääkäri ja sinä olet vakavissa kiputuskissa. Voithan myös pelata niillä kneppistä. Älä ainakaan väärinkäytä niitä!

Voi vittu!!

Yhtäkkiä tuli sellanen olo että saattaa oksennus tulla, no kolme kertaa lens oikeen kunnolla laatta.

Tuo puoli tuntia sitten otettu meni ainakin ihan turhaan…

[EDIT: ja taisi nuo reilu kaksi tuntia sitten otetutkin mennä suht pahasti hukkaan?]

kai sinne päähän on jotain imeytynyt jos kerran pahoinvointia tuli.

Heh, kirjoitin tuon jutun 30sec oksennuksen jälkeen. Tuosta 5min eteenpäin niin oli pakko mennä sänkyyn makoilemaan. :slight_smile:

Nyt on kyllä ihan jees olo, otin vielä 100mg pommina ikäänkuin korvaamaan tuon oksennetun pommin. :smiley:

Ensimmäinen kerta opiaattien kanssa, kenties siinä syy tuohon oksennukseen? Ei ollut yhtään paha olo missään vaiheessa, yhtäkkiä vaan tuntui siltä että nyt taitaa tulla oksennus. :smiley:

“ensin kävin laattaamassa ihan törkeesti, sitten tuli sellanen olo että ei sellasta oloa voi ollakaan” entinen heroinisti.

Hmmn, nyt jo tuntuu laskevan… Luulin että olis pidempään vaikuttanut, koska eikös tuossa 2h 20 minuutissa ehdi suurin osa jo imeytymään?

Olen aikasemmin pari kertaa ottanut tramaleita 150mg debot mut murskannut ne kuitenkin. Muutamat ekat kerrat oli juuri niin kuin pitikin, mutta nyt tässä edellis päivänä koitin taas eikä muuta tullut kuin huono olo ja oksentelua aamulla. Seuraavana päivänä oli tietty uudestaan pakko kokeilla ja sama juttu.
Mikäköhän voisi auttaa asiaa vai voiko mikään? :unamused: