Tramal

Kaveri heitti mulle 4kpl 50mg Tramalia. Tekeekö mitään?

Voi noilla mukavan pikku euforian tavoittaa. Tai sitten säästät sellaisen aamun varalle, kun pitää mennä darrassa töihin.

Tuskin noi vähä mitenkää futaa, säästä siihe et on jotai minkä kans kombottaa.

Tekee. Varsinkin jos ei oo toleranssia opioideihin.

Minulle jo noin 120 mg tramadolia Tramaleina nokitettuna piristi selvästi ja ja teki euforisen olon. Samassa yhteydessä tuli nautittua alkoholia. Seuraavana aamuna olin kalpea ja oli melko huono olo. Ei kannata ainakaan alkoholin kanssa ottaa. Suosittelisin käyttämään ainoastaan lääkkeenä tarvittaessa.

melkein kaikki lääkkeet tehostavat Tramalia :exclamation:
alkoholin kanssa hengen vaarallinen :exclamation:
ota 2 alkuun ja kuulastele oloja.

3 x 50mg tramalia yhden oluen kanssa alas antoi kyllä miedon euforian. Pari tuntia sen euforian “huipun” jälkeen tuli todella pirtee olo, enkä pystynyt oleen ollenkaan paikoillani, vaan oli pakko “tanssia” kuulokkeistani pauhanneen psy-trancen tahdissa.

Kyllä mulle toleranssittomalle 200mg tramalia on jo annos. Siihen päälle hatsii, niin :open_mouth: .

Mulle tulee aina ku imaisee hatsit oppareiden päälle, niin lievä pahoinvoinnin tunne. Siitä tietää, että opparit jytää, varsinkin jos seuraavana päivänä pahanolon tunne toistuu, ku imaisee hatsit.

Indalginien kanssa vaan menin spyyttaamaan joka kerta hatsien päälle tässä keväällä, se ei ollut kovin miellyttävää. :unamused:

200 mg tekee toleranssittomalle jo paljonkin, itse asiassa se kuulostaa varsin sopivalta annokselta koska suuremmat määrät eivät välttämättä paranna täpinöitä sen kummemmin. Tramadoli voi kuitenkin aiheuttaa kouristuksia ja vapauttaa serotoniinia tms, joten kombottelun kanssa kannattaa olla varovainen (esim. stimulantit kannattaa jättää pois).

Ei vaan mulle ole koskaa tehny, vaikkei mitn erikoisempaa tolee pitäs olla. 600mg ottanu baarireissun pohjiksiki eikä mitn ihmeempää oloo ole tullu paitti känni tietenki.

o

Siis olin tieteki päihtynyt, muttei siltä tuntunu. Kinkkinen selittää.

sama.

jos mä otan 400mg voin lähtee autolla ajelee :laughing:
lääkärin luvalla
mul on tolet hurjan korkeet samoin kodeiiniin
olen olut pitkää ilman tramadolia et tolet laskis :open_mouth:

Emt noit kaseja taitaa olla ny eritasosia liikentees, ite otin ~monen kuukauden tauon jälkee ni tuli iha tollaset samanlaiset paskaolot, sit ny hetki sit otin lisää eri paikasta ni tuli taas se kunnolline ihQ olo.

Niin, mites jos on kodeiiniin tole, mutta tramadolia ei ole ennen käyttänyt, vaikuttaako se siihen; pitääkö ottaa samantien isompi annos vai…? :confused:

Sitten kun se ilmeisesti aiheuttaa usein pahoinvointia jota kuulemma voi vähentää jos ei ota tyhjään mahaan, mutta heikentääkö tai hidastaako se vaikutusta?

tramadolia kun ottaa syö heti päälle jotain pientä ei tuu pahemmin huonoa oloa :laughing: sekin on yksilöllistä

Mul ainaki sekä (m)etyylimorfiini+tramal sellasia ettei meinaa futaa millää. Mitn pahoinvointiakaa kyl ole tullu paitti se et koittaa joku 20 tramalia kerralla niellä saa kyl välii pulauttaa.

Otin taannoin vain 100 mg tramadolia, join baarissa oluen ja kotona kaksi lisää, sekä shotin viskiä ja toisen Stolichnayaa. Sitten vielä (vahingossa :open_mouth: ) 150 mg. kodeiinia. Oli aivan järkyttävän paha olo koko yön.

Mä olen alkanut suorastaan vihata tramadolia…

Prkl. Psykemiehet ei öyskäröi.